Heb al een paar berichten proberen te plaatsen maar t lukt nietquote:
Ik ookquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb al een paar berichten proberen te plaatsen maar t lukt niet
Waarom filmt/focussed Lapadre steeds de oude hopper?quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb al een paar berichten proberen te plaatsen maar t lukt niet
Het lijkt weer op gang te komenquote:
Echt irritant die lui die dit doenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het lijkt weer op gang te komen
Helemaal soepel gaat het nog nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het lijkt weer op gang te komen
Hij heeft meerdere camera's, kijk je wel naar de goede stream?quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom filmt/focussed Lapadre steeds de oude hopper?
Of ben ik nog steeds in de war?
Dat wist ik welquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere camera's, kijk je wel naar de goede stream?Deze heeft SN6 in beeld:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er loopt een Vent op het Grass
Niet de eerste keer vandaagquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er loopt een Vent op het Grass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |