quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben meestal wel chill
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Think Happy thaughts, pretend that you're the wind
Zennnnnnnnnn zou Engine daar zittten?quote:
Engie is vrijwel altijd zenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zennnnnnnnnn zou Engine daar zittten?
Ik vind hun tofquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
35000 views bij NSF 11 duizend bij de buren
Beetje jammer wel van dat uitzooomenquote:
Everyday Astronaut heeft problemen met zn stream. Dus iedereen zit nu bij NSFquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
35000 views bij NSF 11 duizend bij de buren
Ahaquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Everyday Astronaut heeft problemen met zn stream. Dus iedereen zit nu bij NSF
Vrijwel altijdquote:
Ja jammer dat het beeld zo wazig is daar.quote:
Ai... Dat soort dingen kunnen een maandsalaris schelen voor die mannenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Everyday Astronaut heeft problemen met zn stream. Dus iedereen zit nu bij NSF
Ja precies dat zei ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijwel altijd![]()
[..]
Ja jammer dat het beeld zo wazig is daar.
Hoorde ze net vertellen dat ze hun apparatuur gaan upgraden... al weet ik het niet zeker, heb zoveel streams aan staanquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijwel altijd![]()
[..]
Ja jammer dat het beeld zo wazig is daar.
Ja, Tim Dodd mist heel wat donatiesquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai... Dat soort dingen kunnen een maandsalaris schelen voor die mannen
De apparatuur is goed. Komt door de hitte dat het zo wazig is...quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoorde ze net vertellen dat ze hun apparatuur gaan upgraden... al weet ik het niet zeker, heb zoveel streams aan staan
LaPadre is beterquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De apparatuur is goed. Komt door de hitte dat het zo wazig is...
Wel van Mariaquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn er eigenlijk foto's van mary?
Asking for a friend
De camera's van hem hangen in een hoge mast. Die heeft dus minder last van de hitte vlak boven de grond.quote:
Ach so,quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De camera's van hem hangen in een hoge mast. Die heeft dus minder last van de hitte vlak boven de grond.
Beide zijn ok.quote:
Of NSFquote:
En ook dichterbij. De mast van Labpadre staat langs de weg van Boca Chica naar de lanceerplaats, terwijl Mary filmt vanuit Boca Chica.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De camera's van hem hangen in een hoge mast. Die heeft dus minder last van de hitte vlak boven de grond.
Is wat eruit?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beide zijn ok.
Maareh..
Alles goed maat, is het er uit ?
Me tooquote:
Excuus, ik was in de war. Maar hoop dat ook met jou alles goed isquote:
dat klinkt niet bestquote:
Same. Ik heb mijn Cockpit ook aanstaanquote:
Ik heb em verwijderd die link , deed het niet meer , dus ik wissel nu tussen 6 streamsquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Same. Ik heb mijn Cockpit ook aanstaan![]()
Je wat?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Same. Ik heb mijn Cockpit ook aanstaan![]()
Hij doet het nogquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb em verwijderd die link , deed het niet meer , dus ik wissel nu tussen 6 streams
A cool!quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo'n cockpit:
https://www.starshipstalker.com/liveview
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo'n cockpit:
https://www.starshipstalker.com/liveview
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht dat die F in de NSF-chat stond voor F*ck.
Ah ja, soms zijn er een of een paar even niet zichtbaar. Dat wordt meestal wel snel gefixt.quote:
Geen Call of Duty speler dus?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht dat die F in de NSF-chat stond voor F*ck.
Het is net het sexleven van Fokkersquote:
Ik heb een paar gekeken maar ik krijg iedere keer dat te zienquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja, soms zijn er een of een paar even niet zichtbaar. Dat wordt meestal wel snel gefixt.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is net het sexleven van Fokkers
dat is vreemdquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een paar gekeken maar ik krijg iedere keer dat te zien
damnquote:
Wellicht later nog. De static fire was ook poging 3 pas ofzo.quote:
Ik snap het ook nietquote:
Ah, hoe is ie?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wellicht later nog. De static fire was ook poging 3 pas ofzo.
Dat is waar ,,afwachten dusquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
we bouwen onze eigen cockpit puzzquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietGaat ook wel met die 6 streams
Dat krijg ik ook. Heb het gefixt door de urls te vervangen.quote:
Ik wil niet weer die nerd zijn..quote:
Oh jee m daar ben ik niet goed inquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook. Heb het gefixt door de urls te vervangen.
Dit in je inspector window plakken:
https://pastebin.com/VcQZUbP1
jij protesteert té veelquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil niet weer die nerd zijn..
Maar met ( gratis ) OSB studio, kun je dat doen voor jezelf
NERDquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil niet weer die nerd zijn..
Maar met ( gratis ) OSB studio, kun je dat doen voor jezelf
De hop met SN5 was ook de derde poging, was iets van 2 uur 's nachts toen uiteindelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |