Ik zag dat Lars Boom verdwaald was en in de F1-studio belandde.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:58 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Woonkamer van @:TheArt momenteel
Westra had destijds straf spulquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:00 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
De legendarische Parijs - Nice van Westra.
Hoe hard gaan we vandaag?
Die heeft echt niks te doen he? Ja Niké hahaha.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag dat Lars Boom verdwaald was en in de F1-studio belandde.
Waarom? Ducrot haalt anders Parijs niet?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, begin heb je altijd Stef naast Joris
Gaat hij met pensioen, Ajaxcied?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:02 schreef El-Stinho het volgende:
Nog even doorbijten tot we van Carl af zijn, jongens.
Nikéquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft echt niks te doen he? Ja Niké hahaha.
Hij is performance manager bij de vrouwen van CCC.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niké zal nog wat oplapwerk hebben bij vriendinnetje Ninequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij Evers op 538 was dat ook altijd zo gênant.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat was zo ontzettend pijnlijk slecht op het sportgala.
Parijs halen ze sowieso nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom? Ducrot haalt anders Parijs niet?![]()
Ducrot en Nelissen zou idd een prima duo zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die moeten ze commentaar laten doen, dan overweeg ik naar de NOS te kijken.
Na gisteren likken veel ploegen hun wonden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:06 schreef Idisrom het volgende:
Als iedereen zich inhoudt omdat er nog drie weken te koersen is, dan hoef je voortaan ook geen TdF van drie weken meer te organiseren.
Berkhout en Nelissen or bust.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ducrot en Nelissen zou idd een prima duo zijn.
Ik wil Kroon en Ducrot. En Kroon die Ducrot afzeikt elke keer als ie onzin uitkraamt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben niet echt fan van Ducrot.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan nog liever met blote voeten over hete kolen lopen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:10 schreef franklop het volgende:
Ik denk dat we allemaar blij worden van José Been en Maarten Ducrot als commentaarduo
Heeft toch iets van de friet patat discussie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:09 schreef Marcoss het volgende:
Vond Nelissen helemaal niks bij ES, maar er zijn blijkbaar toch liefhebbers
Net of dat een discussie is!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft toch iets van de friet patat discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |