Reed lek. Zit inmiddels weer in het peloton.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom rijdt pogacar op achterstand?
Oh gelukkig. Heb m in mn dagploegquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Reed lek. Zit inmiddels weer in het peloton.
Dan komt t goedquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan hebben ze het mis.
Bol zit in de bus bij bijna heel Lotto-Soudal, Nizzolo, Gibbons, Walscheid, Sam Bennett, Bewley, Greipel, Reza, Coquard, Cousin en Grellier.
Stef Clement >>>>>>>> Maarten Ducrot >>>>>> Jorisquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het is nog erger, in het begin van de uitzending is Ducrot er ook niet
Waar zie je dat? Livetracker ofzo?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan hebben ze het mis.
Bol zit in de bus bij bijna heel Lotto-Soudal, Nizzolo, Gibbons, Walscheid, Sam Bennett, Bewley, Greipel, Reza, Coquard, Cousin en Grellier.
Hij had zich verslapen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het is nog erger, in het begin van de uitzending is Ducrot er ook niet
https://sport.francetvinfo.fr/tour-de-france/race-centerquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Livetracker ofzo?
stef is een prima vent, maar ik hou niet van zijn stem.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Stef Clement >>>>>>>> Maarten Ducrot >>>>>> Joris
Ben gister naar Viggo Waas geweest in de schouwburg.quote:
Meestervoorspeller?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben gister naar Viggo Waas geweest in de schouwburg.
Yup.quote:
Vond ik wel beetje matigquote:
Kan ik het niet mee oneens zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |