Misschien komt de slang op de helm vraag nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een fijne verslaggever is dit voor als je zoals ik een Indycar noob bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Misschien komt de slang op de helm vraag nog.vraag is al geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
En tijdens de Q werd het ook al uitgelegd (op de Amerikaanse zender)quote:
Paar mooie moves van Veekayquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Iets gemist? Ben halverwege de caution even weg gegaan, maar niks bijzonders zo te zien?
Power extra pitstop ivm lekke band volgens Hoogterp.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Iets gemist? Ben halverwege de caution even weg gegaan, maar niks bijzonders zo te zien?
Talentje hoor.quote:
Praktisch dominant kampioen al, kan beter gelijk naar de F1 alwaar hij volgend jaar al kampioen zou worden.quote:
Ongesteld?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Praktisch dominant kampioen al, kan beter gelijk naar de F1 alwaar hij volgend jaar al kampioen zou worden.
Triple crown in een seizoen in de tas.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Praktisch dominant kampioen al, kan beter gelijk naar de F1 alwaar hij volgend jaar al kampioen zou worden.
Slechts een terugblik op de opmerking van iemand van vorige week, die aangaf dat hij volgend jaar wel even zou domineren en beter zsm naar Europa kan gaan omdat het niveau hier te laag is voor Rinus.quote:
Dat heb ik niet gezegd hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Slechts een terugblik op de opmerking van iemand van vorige week, die aangaf dat hij volgend jaar wel even zou domineren en beter zsm naar Europa kan gaan omdat het niveau hier te laag is voor Rinus.
Dat was een mooie jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Slechts een terugblik op de opmerking van iemand van vorige week, die aangaf dat hij volgend jaar wel even zou domineren en beter zsm naar Europa kan gaan omdat het niveau hier te laag is voor Rinus.
Ja, dat zag ik toen ook. Helderquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij was het ook niet, geen idee wie het wel was (iemand zonder UI dacht ik)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd hoor.
Oh haha.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij was het ook niet, geen idee wie het wel was (iemand zonder UI dacht ik)
Ik weet het ook niet meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij was het ook niet, geen idee wie het wel was (iemand zonder UI dacht ik)
quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:30 schreef VacaLoca het volgende:
Rinus meldde over de radio steeds dat de auto geweldig is. In interview ook dat de auto steeds beter werd en hij auto's binnen en buitenom kon inhalen.
Zonder z'n rookie mistake had ie m kunnen winnen denk ik. Maar is ie niet al te goed voor Amerika? Een 43 jarige Sato wint 'm voor de tweede keer, Rinus kan als Rookie meteen vooraan meedoen.. Zie 'm volgend jaar nog wel al domineren en dan toch naar Europa komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |