Kep geen teevee meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
wat doe je je zelf aan.
Nou, drama. Jeetje mineetje allemaal!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:17 schreef asco het volgende:
Oh, dit moet ook alweer kapot. Watjes allemaal.
Konquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:22 schreef Vriezzer het volgende:
Laat iedereen lekker zelf uitmaken of ze het risico willen lopen op hun muil te gaan.
"Wer nicht hören will, muß fühlen."quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:22 schreef Vriezzer het volgende:
Laat iedereen lekker zelf uitmaken of ze het risico willen lopen op hun muil te gaan.
Nies. Een Fransoos die Nis kan zeggen moet nog geboren worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:23 schreef heywoodu het volgende:
Is het Nies of Nis? Michel doet mij twijfelen, ik dacht altijd dat het Nies was.
Dat heeft Astana geweten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:22 schreef Vriezzer het volgende:
Gelukkig moet dat niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Dit worden nog hele lange weken als ik naar dat gezemel van Joris vd Berg moet luisteren
Michel is volhardend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nies. Een Fransoos die Nis kan zeggen moet nog geboren worden.
Sporza zendt het ook uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Dit worden nog hele lange weken als ik naar dat gezemel van Joris vd Berg moet luisteren
Da's niet veel beterquote:
Herbert en Maarten zijn cult. Gaat Dijkstra de hele Tour overslaan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet echt naar luisteren. Allebei matig, al vind ik Ducrot wel een god
Nee dit kan niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet echt naar luisteren. Allebei matig, al vind ik Ducrot wel een god
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:23 schreef heywoodu het volgende:
Is het Nies of Nis? Michel doet mij twijfelen, ik dacht altijd dat het Nies was.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Herbert en Maarten zijn cult. Gaat Dijkstra de hele Tour overslaan?
Dacht het wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Herbert en Maarten zijn cult. Gaat Dijkstra de hele Tour overslaan?
Gelukkig hebben ze op de PLAYERRR een stream zonder onderbrekingenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die ook; alleen die reclameblokken zijn daar ietwat irritant.
Karsten wordt gespaard voor de exclusieve Giro.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
heeft Kroon t al over de befkoning gehad?
Geen Kroon helaasquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
heeft Kroon t al over de befkoning gehad?
Geen idee? Vast wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kun je stream daar betalen met PayPal?
De pleejur heeft als t goed is ook een stream zonder reclameblokkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die ook; alleen die reclameblokken zijn daar ietwat irritant.
Goede zaakquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze op de PLAYERRR een stream zonder onderbrekingen
Heb nu ook vertraging met de NOS stream.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede zaakAlleen heb je dan wel 30 seconde vertraging met het FOK!-topic.
Want je kunt de tour winnen op het moment dat bijna de halve ploeg na de eerste week al afgeschreven is....oh, wacht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:27 schreef asco het volgende:
Sean Kelly lacht zich nu vast dood om deze watjes. 😂
Wat een treurnis.
Net gekeken en er zit een paypal optie tussenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kun je stream daar betalen met PayPal?
Ik ga dat eens overwegen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Net gekeken en er zit een paypal optie tussen
Volgens mij hebben ze nog steeds alleenrecht op Giro, dus waar voor je geld als wielerliefhebber.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ga dat eens overwegen.
Over een week of 3 hak ik de knoop door.
Als we dit doortrekken rijden we over 5 jaar niet meer bij regen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want je kunt de tour winnen op het moment dat bijna de halve ploeg na de eerste week al afgeschreven is....oh, wacht.
Oh, die staat er ook bij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hallo kijkers van Canvas had ook op de bingo gekund.
Is een circuitje toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:31 schreef hhh38 het volgende:
Zien we nou steeds hetzelfde bergdorpje of lijken ze heel erg op elkaar?
Daarom. En als je nu een jaarabonnement neemt, dan heb je (met een beetje mazzel) Giro en Tour 2 keer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog steeds alleenrecht op Giro, dus waar voor je geld als wielerliefhebber.
Daarnet luidde hij de begrafenisklok.quote:
het is de eerste rit van de tour en er moeten nog 19 dagen gereden worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:31 schreef asco het volgende:
[..]
Als we dit doortrekken rijden we over 5 jaar niet meer bij regen.
Dit moet je gewoon niet willen.
We moeten in bubbeltjesplastic verder.quote:
Allemaal achter de Safety Fiets!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We moeten in bubbeltjesplastic verder.
Elleboogbeschermersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We moeten in bubbeltjesplastic verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |