Kep geen teevee meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
wat doe je je zelf aan.
Nou, drama. Jeetje mineetje allemaal!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:17 schreef asco het volgende:
Oh, dit moet ook alweer kapot. Watjes allemaal.
Konquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:22 schreef Vriezzer het volgende:
Laat iedereen lekker zelf uitmaken of ze het risico willen lopen op hun muil te gaan.
"Wer nicht hören will, muß fühlen."quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:22 schreef Vriezzer het volgende:
Laat iedereen lekker zelf uitmaken of ze het risico willen lopen op hun muil te gaan.
Nies. Een Fransoos die Nis kan zeggen moet nog geboren worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:23 schreef heywoodu het volgende:
Is het Nies of Nis? Michel doet mij twijfelen, ik dacht altijd dat het Nies was.
Dat heeft Astana geweten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:22 schreef Vriezzer het volgende:
Gelukkig moet dat niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Dit worden nog hele lange weken als ik naar dat gezemel van Joris vd Berg moet luisteren
Michel is volhardend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nies. Een Fransoos die Nis kan zeggen moet nog geboren worden.
Sporza zendt het ook uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Dit worden nog hele lange weken als ik naar dat gezemel van Joris vd Berg moet luisteren
Da's niet veel beterquote:
Herbert en Maarten zijn cult. Gaat Dijkstra de hele Tour overslaan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet echt naar luisteren. Allebei matig, al vind ik Ducrot wel een god
Nee dit kan niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet echt naar luisteren. Allebei matig, al vind ik Ducrot wel een god
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:23 schreef heywoodu het volgende:
Is het Nies of Nis? Michel doet mij twijfelen, ik dacht altijd dat het Nies was.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Herbert en Maarten zijn cult. Gaat Dijkstra de hele Tour overslaan?
Dacht het wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Herbert en Maarten zijn cult. Gaat Dijkstra de hele Tour overslaan?
Gelukkig hebben ze op de PLAYERRR een stream zonder onderbrekingenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die ook; alleen die reclameblokken zijn daar ietwat irritant.
Karsten wordt gespaard voor de exclusieve Giro.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
heeft Kroon t al over de befkoning gehad?
Geen Kroon helaasquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
heeft Kroon t al over de befkoning gehad?
Geen idee? Vast wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kun je stream daar betalen met PayPal?
De pleejur heeft als t goed is ook een stream zonder reclameblokkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die ook; alleen die reclameblokken zijn daar ietwat irritant.
Goede zaakquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze op de PLAYERRR een stream zonder onderbrekingen
Heb nu ook vertraging met de NOS stream.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede zaakAlleen heb je dan wel 30 seconde vertraging met het FOK!-topic.
Want je kunt de tour winnen op het moment dat bijna de halve ploeg na de eerste week al afgeschreven is....oh, wacht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:27 schreef asco het volgende:
Sean Kelly lacht zich nu vast dood om deze watjes. 😂
Wat een treurnis.
Net gekeken en er zit een paypal optie tussenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kun je stream daar betalen met PayPal?
Ik ga dat eens overwegen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Net gekeken en er zit een paypal optie tussen
Volgens mij hebben ze nog steeds alleenrecht op Giro, dus waar voor je geld als wielerliefhebber.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ga dat eens overwegen.
Over een week of 3 hak ik de knoop door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |