Het voordeel is wel dat Joris die niet meer doetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:36 schreef Pino112 het volgende:
NOS weer met hun samenvatting tijdens de wedstrijd.
Doe dat tijdens een dood moment ergens op een rechte vlakke weg waar niks gebeurt, als je het per se moet doen, maar nu?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:36 schreef Pino112 het volgende:
Ik had herman wel eens als droge commentator willen zienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat Joris die niet meer doet
Wat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:36 schreef Pino112 het volgende:
Das zon gek idee nog nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had herman wel eens als droge commentator willen zien
Eerder door de schansenmaker van ter land ter zee en in de lucht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:31 schreef Toby56 het volgende:
Het asfalt is gelegd door de ijsmeester van Thialf.
Dat wordt een snelle sprint, want de luchtdruk is laag.
Dat is wel een probleem bij de NOS.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had herman wel eens als droge commentator willen zien
De kantoorklerken zijn niet meer aan de macht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lotto Soudal rijdt geen deuk in n pakkie boter tegenwoordig
Rijdt Ewan voor Lotto?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:41 schreef Mykonos het volgende:
Sporza neemt Ewan wel wat heel serieus. Gedoodverfde favoriet, amai.
Waar hebben we dit aan verdienddddquote:
Laten we tweets naar hem versturen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar hebben we dit aan verdiendddd
Nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we tweets naar hem versturen.
Als Twitteraar in de marge moet jij inderdaad andere dingen doen om op te vallen.quote:
En Ewan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Carl brengt ons het nieuws dat het slecht weer is en dat Nizzolo gelost is. Dank u Carl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nizzolo als enige grote sprinter van de 4 meegenomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn sportpools kan alweer door de shredder
Wat maakt het uit, iedereen heeft hem erbij dus maakt weinig verschilquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn sportpools kan alweer door de shredder
Ai, dan wordt het geen voortzetting van de traditie van 1 jaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:45 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Reed straks nog wel anderhalve minuut achter op het peloton
Ergens in de buurt van nicequote:
Ze willen graag levend de finish halen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:47 schreef Columbiafan het volgende:
Vreemd dat niemand nu gaat rijden met Nizzolo op achterstand?
Klassementsploegen willen geen risico nemen, dat is toch niet zo vreemd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:47 schreef Columbiafan het volgende:
Vreemd dat niemand nu gaat rijden met Nizzolo op achterstand?
Oh, er is een pick'emquote:
Hoe was de etappe?quote:
Sivakov heb ik ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, iedereen heeft hem erbij dus maakt weinig verschil
Is Gummibeer eigenlijk in Frankrijk om interviews te doen?quote:
Het moment waarvan je weet dat komen gaat :’(quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:49 schreef Raap het volgende:
Inb4 een aanval van een kleine Franse ploeg
Ik Ewanquote:
NOSquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Michel Wuyts met zijn kutspoilers altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |