quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Nou leren wat rare bekken te trekken.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zitten er nog renners tussen het peloton en Sivakov?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
2,5 minuut. Dat wordt flink stayeren.

En daarvoor nog even lekker alle bagger uit de wonden douchenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:22 schreef H.Vviv het volgende:
Dat wordt een heerlijk nachtje voor Sivakov. Aan alle kanten geschaafd.

Hoe durf je.quote:

Daar werd bijna 4 miljoen door de plee getrokken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Trentin sprint mee, goed teken. @:Mani89 @:slobeend

De live tracker van Dimension Data/NTT kan ik ook niet direct vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Player zijn ook oplichters, geen losse camera's meer dit jaar.

Waardeloze investering.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Player zijn ook oplichters, geen losse camera's meer dit jaar.

Die ken ik nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gedweep met die GCN app is mensonterend.

Jazeker, in Lille.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:29 schreef showtimer het volgende:
Het werd toch droger @:Van_Poppel?

Soon Slobeend, soon.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:28 schreef Slobeend het volgende:
Mandy had zeker gelijk @:showtimer
Nee ik was geen Andreasjes harken, dat lukt me toch niet @:mani89

Volgens buienradar stopt het om 17h15 met regenen. ;-)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:29 schreef showtimer het volgende:
Het werd toch droger @:Van_Poppel?

Had Jumbo Sven mee moeten nemen als vervanger van Krachtwijk?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:31 schreef Toby56 het volgende:
Het asfalt is gelegd door de ijsmeester van Thialf.
Dat wordt een snelle sprint.

Mijn pooltje huilt (niet hier, ik weet t)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nizzolo, Zakarin, Amador, Bonifazio, Sivakov, Bol en Gesink oa op achterstand

Fietsen kan-ie wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Had Jumbo Sven mee moeten nemen als vervanger van Krachtwijk?

Scherp.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]

Dat dacht Hinault ook, in 1981.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt beter gaan aanvallen hier, zit je veiliger.

Geef het tijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien kunnen de renners die nog niet gevallen zijn ook even vallen dan hebben we weer een level playing field

Die is niet gewend om bochten naar rechts te maken!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]

De Tour van 1878 staat nog in het geheugen gegrift.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat dacht Hinault ook, in 1981.
Oeps, sorry.
Zal niet over 1878 beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |