Welnee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is ook wel een kutetappe ook he
Waar is Nibali?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:10 schreef wimderon het volgende:
Als er een ploeg druk gaat zetten in de tweede afdaling mogen ze alvast wat extra ambulances laten aanrukken.
Gaat niet echt gebeuren lijkt me, al kan je zo wel makkelijk figuren als Emu Buchmann op achterstand zetten...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:10 schreef wimderon het volgende:
Als er een ploeg druk gaat zetten in de tweede afdaling mogen ze alvast wat extra ambulances laten aanrukken.
Joahh Mets had gewonnen in Polen, mwoahh dat had net zo goed ik kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, Stuyven durft niet toe te geven dat het voor Mes is vanavond.
Over een uur schijnt het weer droog te zijn...misschien valt het nog mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:10 schreef wimderon het volgende:
Half droog, half nat is het beste.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over een uur schijnt het weer droog te zijn...misschien valt het nog mee.
Jij denkt dat die hun werkplaats en kantoor in Zuid-Afrika hebben?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Wat moet NTT met Nederlandse auto's?
De reden dat de ASO juni/juli claimt voor de tour.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gesink in de problemen
WAT IS DIT?
Effe achterop; is weer terug.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:16 schreef Zwansen het volgende:
Wat was er nou met Tom? Ik heb geen beeld.
Indeleiderstrui zegt plaspauze.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:16 schreef Zwansen het volgende:
Nee ik dacht Japan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij denkt dat die hun werkplaats en kantoor in Zuid-Afrika hebben?
Moest poepen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:16 schreef Zwansen het volgende:
Krachten verspillen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:17 schreef Zorro het volgende:
Wat is Flipje toch allemaal aan het doen?
Jasper hoopt op groen in Parijs.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Joahh Mets had gewonnen in Polen, mwoahh dat had net zo goed ik kunnen zijn.
Ik dacht dat die alweer terug was.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:17 schreef Zorro het volgende:
Als-ie maar in beeld is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:17 schreef Zorro het volgende:
Groene sprintje komt zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jasper hoopt op groen in Parijs.
Dat zal het zijn. Nou leren wat rare bekken te trekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |