weet ik niet hij was heel zoutquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Halal kipham ofzo? Ziet er supergoor uit zeg
Nee dat snap ik, balen!quote:
Dim sumquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:11 schreef klappernootopreis het volgende:
Net een sim sum lunch gehad. Vanavond bak ik een chee
ze bacon leek pie .
Nu heb ik zin in kaasfondue!!!quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
Kaasfondue met brood en wat salade geen gekkigheid met tomaatjes bloemkool en die onzin. [ link | afbeelding ]
Bijzonder dat normale bijgerechten gekkigheid en onzin worden genoemd. Ik vind het vreemder dat iemand brood en gesmolten kaas kaasfondue noemt. Maar goed, ieder z’n meug en visiequote:Op zaterdag 5 september 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
Kaasfondue met brood en wat salade geen gekkigheid met tomaatjes bloemkool en die onzin. [ link | afbeelding ]
Heerlijk juist, gesmolten kaas met wijn en knoflook, brood erbij, zoute aardappeltjes en augurkjes. Bohquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:18 schreef Prego het volgende:
[..]
Bijzonder dat normale bijgerechten gekkigheid en onzin worden genoemd. Ik vind het vreemder dat iemand brood en gesmolten kaas kaasfondue noemt. Maar goed, ieder z’n meug en visie![]()
OT: pils. Vanavond ramen
Ik vind die van Lidl een stuk lekkerderquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Kipstukjes van de vegetarische slager..
Ben benieuwd
Dank...quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind die van Lidl een stuk lekkerder![]()
Tipje
Snap ik!quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dank...
Vriendlief vond het ook niks... die serveert het ons en neemt zelf wat anders
Dochter wil graag wat vaker vegetarisch...quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik!
Inzetten op een lekker toetje dan maar
LEKKER! Met rijst, bami? Dimsum erbij?quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk juist, gesmolten kaas met wijn en knoflook, brood erbij, zoute aardappeltjes en augurkjes. Boh
Hier pekingeend
Wordt as we speak voor me gehaald![]()
Ooh ook lekker! Ik maak vanavond penne met pestosaus en extra pbp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |