weet ik niet hij was heel zoutquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Halal kipham ofzo? Ziet er supergoor uit zeg
Nee dat snap ik, balen!quote:
Dim sumquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:11 schreef klappernootopreis het volgende:
Net een sim sum lunch gehad. Vanavond bak ik een chee
ze bacon leek pie .
Nu heb ik zin in kaasfondue!!!quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
Kaasfondue met brood en wat salade geen gekkigheid met tomaatjes bloemkool en die onzin. [ link | afbeelding ]
Bijzonder dat normale bijgerechten gekkigheid en onzin worden genoemd. Ik vind het vreemder dat iemand brood en gesmolten kaas kaasfondue noemt. Maar goed, ieder z’n meug en visiequote:Op zaterdag 5 september 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
Kaasfondue met brood en wat salade geen gekkigheid met tomaatjes bloemkool en die onzin. [ link | afbeelding ]
Heerlijk juist, gesmolten kaas met wijn en knoflook, brood erbij, zoute aardappeltjes en augurkjes. Bohquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:18 schreef Prego het volgende:
[..]
Bijzonder dat normale bijgerechten gekkigheid en onzin worden genoemd. Ik vind het vreemder dat iemand brood en gesmolten kaas kaasfondue noemt. Maar goed, ieder z’n meug en visie![]()
OT: pils. Vanavond ramen
Ik vind die van Lidl een stuk lekkerderquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Kipstukjes van de vegetarische slager..
Ben benieuwd
Dank...quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind die van Lidl een stuk lekkerder![]()
Tipje
Snap ik!quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dank...
Vriendlief vond het ook niks... die serveert het ons en neemt zelf wat anders
Dochter wil graag wat vaker vegetarisch...quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik!
Inzetten op een lekker toetje dan maar
LEKKER! Met rijst, bami? Dimsum erbij?quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk juist, gesmolten kaas met wijn en knoflook, brood erbij, zoute aardappeltjes en augurkjes. Boh
Hier pekingeend
Wordt as we speak voor me gehaald![]()
Ooh ook lekker! Ik maak vanavond penne met pestosaus en extra pbp.quote:
Geen groot succes inderdaadquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik!
Inzetten op een lekker toetje dan maar
Nog nooit goeie vegaworst op ergensquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dochter wil graag wat vaker vegetarisch...
En het lag hier nog in de vriezer.
Dus dat is lievjes bewaard voor ons
Scheelt mij weer kipstukjes kopen.
Worst was tot nu toe overigens ook nog geen succes. Die ook proberen bij de lidl?
Beetje bami erbij en wat babi pangangquote:Op zaterdag 5 september 2020 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
LEKKER! Met rijst, bami? Dimsum erbij?
[..]
Ooh ook lekker! Ik maak vanavond penne met pestosaus en extra pbp.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Geen groot succes inderdaad
Volgende week proberen we maza falafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |