Ja , je glas ja!quote:
< Gaat even naar het toiletquote:
alleen plassen toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Gaat even naar het toilet
geniet je hiervan?quote:
Sowieso Amanda Palmerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:43 schreef jerney het volgende:
Beetje krakerig hier en daar maarJason Webley
Ja! Hartjes voor allebeiquote:
Welke kies jij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja! Hartjes voor allebeiMaar trouwen met eentje
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geniet je hiervan?
nU? ja he hahaha![]()
Hahah Peaches... en daar gaat de avond weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sowieso Amanda Palmer![]()
Zo’n goeie combi die twee hahaquote:
Yep zeker te weten, ok schenk ik wel een wijntje in voor die andere en doe mijn beste dansmove.quote:
Wat is dat toch met jou...je vernaggelt iedere keer de quotesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hahah Peaches... en daar gaat de avond weer
Aaaah.. ff chill lekker.quote:
mellow vibesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aaaah.. ff chill lekker.
Mijn versie is best okquote:
Klikt voorzichtig aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn versie is best ok
Jaaaa die is leuk
quote:
soort van herkenbaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie hier ook weleens dat je hier aan het klikken bent.... en dan denkt.. damn.. ingewikkelde song... blijk je er ondertussen twee , soms zelfs drie tegelijk aan het afspelen bent.
Nope, just youquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie hier ook weleens dat je hier aan het klikken bent.... en dan denkt.. damn.. ingewikkelde song... blijk je er ondertussen twee , soms zelfs drie tegelijk aan het afspelen bent.
Ik heb haar een paar dagen ineens 'ontdekt'en ik word helemaal blij van haarquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
JAquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
zij is echt zo goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar dagen ineens 'ontdekt'en ik word helemaal blij van haar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zij is echt zo goedi feel ya! zal ik een weetje vertellen. Prince was zo onder de indruk van haar dat hij haar mentor is geworden
Chaos genoeg hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Chaos herkent elkaar
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja daaaag, ik zag het wel !
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Chaos genoeg hiermaar ik fok mobiel, dan is dat een stuk lastiger
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Dit , luisteren, klikken, en posten, kun jij mobiel ?????
Ik kan zoveelquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Dit , luisteren, klikken, en posten, kun jij mobiel ?????
Moest hardop lachen.quote:
It's onquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jajaja post nou maar weer gewoon muziek ja.
je post ook gelijk goedquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je post ook gelijk goed
her
zo gewaagdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klikt nu gewoon in het wilde weg
Naaah, die is zo fout... die kan op elk uurquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klikt nu gewoon in het wilde weg
mooi nrquote:
Je hebt duidelijk meer wijn nodig, hier:quote:
Ga je bijhalen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh huppelend naar de avondwinkel
Hahaha GoA loopt altijd voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh huppelend naar de avondwinkel
hoe eindigt dat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha GoA loopt altijd voor.
er is een einde ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet er een einde zijn?
quote:
ja iets eten is belangrijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt een borrelnootje bij de drank
Ooh.. my brain kicks in .. reflex memoriesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Het is vrijdag, who cares
Kom je dansen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt een borrelnootje bij de drank
O. *airfryeraanzwengelt*quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja iets eten is belangrijk
als je zuipt
Toch waren hun goedquote:
Eten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja iets eten is belangrijk
als je zuipt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
genieten! kan je er daarna weer tegenaan
Nog steeds freak night ?quote:
ja dat weet ik toch nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:00 schreef jerney het volgende:
[..]zó erg ga ik er ook weer niet in vliegen
wat snap ik niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je snap het niet, maar dat geeft niet , party on !
Dat was het eigenlijk wel altijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog steeds freak night ?
ok je hebt gelijk ik snap het niet maar ik word hier ook niet wijzer van. Nu denk ik geen zin in cryptische boodschappen.quote:
*petst*quote:
Fijne avond, zo cryptisch was het ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok je hebt gelijk ik snap het niet maar ik word hier ook niet wijzer van. Nu denk ik geen zin in cryptische boodschappen.
het zal
maar ik ga ook wat anders doen, fijne avond jullie!
Ruiten blouse aan, bovenste drie knoopjes "vergeten" en lauw bier alle kanten op gooienquote:
Ohhh wat is een vrijdagavond borrel nu zonder borrelnootje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok je hebt gelijk ik snap het niet maar ik word hier ook niet wijzer van. Nu denk ik geen zin in cryptische boodschappen.
het zal
maar ik ga ook wat anders doen, fijne avond jullie!
ik kan ongeduldig zijn dat blijkt nu weer hahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fijne avond, zo cryptisch was het ook weer niet hoor.
Jij bent veel teveel in je elementquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruiten blouse aan, bovenste drie knoopjes "vergeten" en lauw bier alle kanten op gooien
nog steeds een leuke avondquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh wat is een vrijdagavond borrel nu zonder borrelnootje?![]()
Have fun!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij bent veel teveel in je element
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nog steeds een leuke avond![]()
enjoy jullie ook
Hhh ja, helemaal terug op de middelbare school nuquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Hhh ja, helemaal terug op de middelbare school nu
Hahahaaa daar kun je op los gaan met de juiste mensenquote:
Bedankt voor het strelen van mijn egoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik dacht dat je jonger was.
Was een feestje van Erwin Olafquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahahaaa daar kun je op los gaan met de juiste mensen![]()
![]()
Of alleen
Strelen, mooi woordquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Bedankt voor het strelen van mijn ego
quote:
Ahhhhhh je was me voorquote:
Damn.. i'm Rickrolled!quote:
Loverboy... hey! don't worry, we are all inclusive herequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg ooit een onverwachte striptease tijdens op deze plaat maar dat is best een vreemde plaat ervoor eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Loverboy... hey! don't worry, we are all inclusive here
Ze was van adel ook nog en eigenlijk geen kont aan maar goed ze had qua uiterlijk niet achteraan gestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is het moment dat telt Straling! Making Memoriesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze was van adel ook nog en eigenlijk geen kont aan maar goed ze had qua uiterlijk niet achteraan gestaan
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Loverboy... hey! don't worry, we are all inclusive here
HahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
She's awakequote:
Toch liever dezequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb nog wel een foute in herhaling... na zo'n lapdance...
Blijft lekkuh.
quote:
Kheb gewoon om onverklaarbare reden een teringhekel aan dat nummer.quote:
Ik vind het wel entertaining om mee te lallen zonder dat ik weet waar de fuck hij het allemaal over heeftquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kheb gewoon om onverklaarbare reden een teringhekel aan dat nummer.
Schaapjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vind het wel entertaining om mee te lallen zonder dat ik weet waar de fuck hij het allemaal over heeft
Ja! Eensch, ze kunnen niet eens schilderen, komen niet verder dan een beetje tekenen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:41 schreef jerney het volgende:
Dit is mijn-nummer. Ik ga hem niet eens kijken
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Eensch, ze kunnen niet eens schilderen, komen niet verder dan een beetje tekenen.
Ik voelde dezequote:
Ik krijg nog heeeeel wat meer van Hermanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij zingt leuk... maar krijg nog 25 gulden van hem![]()
Altijd hetzeldfde liedje met die zangers, heb je nog een leuke anekdote?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg nog heeeeel wat meer van Herman
Ja genoeg maar die ga ik niet delen hier, denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd hetzeldfde liedje met die zangers, heb je nog een leuke anekdote?
Muziektopic hè, moet kunnen, en ik denk niet dat hij het je qualijk neemtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja genoeg maar die ga ik niet delen hier, denk ik
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij zingt leuk... maar krijg nog 25 gulden van hem![]()
Ja, het feestje loopt helemaal uit de hand...quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, het feestje loopt helemaal uit de hand...
Maar geeft niet
Whooohaa
Waa elke keer als jij post moet ik weer aan dikke GoaTrance denkenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:27 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waa elke keer als jij post moet ik weer aan dikke GoaTrance denken [ link | afbeelding ]
Zo’n vette clipquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:27 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waa elke keer als jij post moet ik weer aan dikke GoaTrance denken [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:27 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dik, Vetquote:
Exactquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Echt he! Zo simpel maar toch zo vet gemaakt! [ link | afbeelding ]
WAAR is het clipje?!!?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:37 schreef zakjapannertje het volgende:
https://kink.nl/podcasts/(...)ricci-en-fabrication
Heerlijk toch als je zo kunt zingen..quote:
Idd, heb het geprobeerd, maar nog niet eens lalala normaal zingen luktquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk toch als je zo kunt zingen..
Snap jequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Idd, heb het geprobeerd, maar nog niet eens lalala normaal zingen lukt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap jeIk kreeg vroeger bij muziekles een voldoende als ik vooral niets deed.
Awwwwquote:
Ahhhh ik ga daar zo op klikkenquote:
I know, beste scene van die film hahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je zult geen spijt hebben! Iig heb ik dat nooit
Hah inderdaad, even een mindswitch! Doet me denken aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Is even in andere sferen.
Ken je de moeder van Stacey?quote:
Haha zeker weten!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je de moeder van Stacey?
Als Man zijnde.... Damn! just damn... scotty... ai ai ai. Dat wens je je vijand nog niet.quote:
Jaaa, the girl can sing !!quote:
Jezus maar wat een sexpuppet die Fiona!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als Man zijnde.... Damn! just damn... scotty... ai ai ai. Dat wens je je vijand nog niet.![]()
Lekker nummertje wel
Naja gezien ik de neiging heb op alles te klikken wat hier voorbij komt, zeker weten.quote:
Hah krijg meteen deze weer als recommendationquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |