Ja , je glas ja!quote:
< Gaat even naar het toiletquote:
alleen plassen toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Gaat even naar het toilet
geniet je hiervan?quote:
Sowieso Amanda Palmerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:43 schreef jerney het volgende:
Beetje krakerig hier en daar maarJason Webley
Ja! Hartjes voor allebeiquote:
Welke kies jij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja! Hartjes voor allebeiMaar trouwen met eentje
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geniet je hiervan?
nU? ja he hahaha![]()
Hahah Peaches... en daar gaat de avond weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sowieso Amanda Palmer![]()
Zo’n goeie combi die twee hahaquote:
Yep zeker te weten, ok schenk ik wel een wijntje in voor die andere en doe mijn beste dansmove.quote:
Wat is dat toch met jou...je vernaggelt iedere keer de quotesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hahah Peaches... en daar gaat de avond weer
Aaaah.. ff chill lekker.quote:
mellow vibesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aaaah.. ff chill lekker.
Mijn versie is best okquote:
Klikt voorzichtig aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn versie is best ok
Jaaaa die is leuk
quote:
soort van herkenbaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie hier ook weleens dat je hier aan het klikken bent.... en dan denkt.. damn.. ingewikkelde song... blijk je er ondertussen twee , soms zelfs drie tegelijk aan het afspelen bent.
Nope, just youquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie hier ook weleens dat je hier aan het klikken bent.... en dan denkt.. damn.. ingewikkelde song... blijk je er ondertussen twee , soms zelfs drie tegelijk aan het afspelen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |