Daar zit wat in. Alleen de consument moet zich neerleggen bij het feit dat bij antwoordnummers, het pakket onverzekerd blijft. Het is immers ook een aparte goederenstroom. Je kan de consument wel opties bieden. Denk aan de keuze tussen verzekerd naar een postbus of gratis naar een antwoord nummer. De consument kan dan zelf beslissen of hij het pakket verzekerd wilt opsturen en er daardoor zeker van kan zijn dat hij zijn geld terug krijgt. Iets van 4 euro kun je logischerwijs terugsturen met een antwoordnummer. Het loont niet om iets van 4 euro tegen betaling verzekerd retour te sturen. Met iets van 500 á 900 euro loont het weer wel om vezekerd te retourneren. Het bedrag wat je verliest is immens klein.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Antwoordnummers nemen een drempel weg voor de consument. Statistisch gezien komt er ook meer aan dan dat er verloren gaat en dan worden andere methodes door de consumenten gezien als ongewenst.
Het gaat om een retourzending naar een antwoordnummer. Dus bol.com heeft betaald voor de retourzending. Dus je zou je daarom op het standpunt kunnen stellen dat het zoekraken van het pakket iets is tussen bol.com en PostNL en dat TS dus geen partij is in deze kwestie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:05 schreef Uitgebloed het volgende:
Wie heeft betaald voor de terugzending?
Heb je je eigen pakketzegel gebruikt, of eentje die Bol heeftbmeegestuurd?
In het eerste geval: jouw probleem.
In het tweede geval: Bols probleem.
Heeft TS allang aangegeven. Bol’s pakketzegel. Alleen ingeleverd in pakketautomaat dus geen verzendbewijs maar wel bewijs dst die verstuurd is met track en trace. Zie posts eerste topic.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:05 schreef Uitgebloed het volgende:
Wie heeft betaald voor de terugzending?
Heb je je eigen pakketzegel gebruikt, of eentje die Bol heeftbmeegestuurd?
In het eerste geval: jouw probleem.
In het tweede geval: Bols probleem.
Dat is prima. Je 4 pakketjes zeggen echt helemaal niets over een bedrijf. PostNL staat uitstekend aangeschreven bij de bedrijven die er gebruik van maken. Dat jij toevallig een doorgesnoven gehandicapte crimineel als bezorger hebt doet daar niets aan af. Gevalletje pech. Net zoals je een maandagochtend Mercedes kunt kopen met veel ellende.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:27 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Eens? 4 keer verspreid over een periode van 1 jaar? Ja dat is wel frappant, 4 keren pech met exact dezelfde bedrijf en exact dezelfde lulsmoes.
Ik heb ondertussen alles al gezegd en krijg het gevoel een langlopende discussie jou te krijgen zonder einde. Ik negeer je postjes hierna en richt me weer op TS of anderen.
Ik weet helemaal niets over de klantenservice van bol.com. Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:41 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Klopt. @:leolinedance is een vermoeiende user die alleen maar TS van fraude beschuldigd. Totaal geen toegevoegde waarde. En dat omdat hij/zij weet dat het bij klantenservice er zogenaamd niet aan toe gaat. Over aannames gesproken....walgelijk.
Heb je betweter weerquote:Op zondag 30 augustus 2020 02:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is prima. Je 4 pakketjes zeggen echt helemaal niets over een bedrijf. PostNL staat uitstekend aangeschreven bij de bedrijven die er gebruik van maken. Dat jij toevallig een doorgesnoven gehandicapte crimineel als bezorger hebt doet daar niets aan af. Gevalletje pech. Net zoals je een maandagochtend Mercedes kunt kopen met veel ellende.
Heb net het vorige topic erbij gepakt, je wist zogenaamd wel hoe klantenservices werken. Zoals Newone zegtt, je ben een typical betweter. Vermoeiend dusquote:Op zondag 30 augustus 2020 02:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets over de klantenservice van bol.com. Hoe kom je daarbij?
Hier. Bol weigert gesprek verder aan te gaan, en Thuiswinkel wijst naar Bol.Kom dus weinig verder op dit moment.quote:
Zou je je OP willen bijwerken met alle losse informatie die je in je vorige topic hebt geplaatst voor een duidelijk beeld.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:19 schreef JosMert het volgende:
[..]
Hier. Bol weigert gesprek verder aan te gaan, en Thuiswinkel wijst naar Bol.Kom dus weinig verder op dit moment.
Ik ken de klantenservice van bol.com niet (koop er zelden iets) dus klets niet zo.quote:Op zondag 30 augustus 2020 03:24 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Heb net het vorige topic erbij gepakt, je wist zogenaamd wel hoe klantenservices werken. Zoals Newone zegtt, je ben een typical betweter. Vermoeiend dus
Nog nieuws?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:19 schreef JosMert het volgende:
[..]
Hier. Bol weigert gesprek verder aan te gaan, en Thuiswinkel wijst naar Bol.Kom dus weinig verder op dit moment.
Loopt dit topic nog steeds? TS reageert toch niet op kritische vragen, zou het lekker laten lopen.quote:
Leuke signaturequote:Op dinsdag 8 september 2020 15:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Loopt dit topic nog steeds? TS reageert toch niet op kritische vragen, zou het lekker laten lopen.
Nee, daarom vraagt de user boven jou of er nog nieuws is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Loopt dit topic nog steeds? TS reageert toch niet op kritische vragen, zou het lekker laten lopen.
Er klopt toch niks van het verhaal van TS.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:21 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Leuke signature
Maar ja, je hebt gelijk. We laten de topic maar doodbloeden.
Is dit uiteindelijk nog goedgekomen? Ik heb nu hetzelfde probleem met een reparatie.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nu precies hetzelfde met een defecte eierkoker die ik retour heb afgegeven bij de plaatselijke Appie. Spoorloos verdwenen in T&T. Bol.com zegt het bedrag terug te storten na een paar weken, volgens mij zijn ze er al mee bekend dat menig pakje niet aankomt/verdwijnt/achterover wordt gedrukt.
Nee, defecte eierkoker verdwenen, maar geld wel terug...quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:22 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Is dit uiteindelijk nog goedgekomen? Ik heb nu hetzelfde probleem met een reparatie.
pakketje moet ook nog aankomen en bol vind kennelijk dat die verantwoordelijkheid bij de klant ligt..?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar wat ik even niet snap (heb ook niet alles gelezen uit de topics) zodra je je pakketje retour doet, krijg je toch direct een bevestiging van bol.com dat het is ingeleverd? Ik snap niet waarom dit niet voldoende zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |