Als je nou echt midden op de dag in slaap wil vallen kijk je datquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
De TT had natuurlijk moeten zijn, START VAN DE TOUR DE FRANCE DIT WEEKEND JOEHOE
Of het nou wel of geen sport is, racen is MOKERGAAF!quote:
Denk jij dat ze het einde halen? Zou mij niets verbazen als ze op gegeven moment stoppen. Heel dat land kleurt ook roodquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
De TT had natuurlijk moeten zijn, START VAN DE TOUR DE FRANCE DIT WEEKEND JOEHOE
Lijkt me lachen ja. En dan midden in een klim. Gewoon stoppen en op het punt waar ze zich allemaal bevinden 14 dagen quarantaine.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk jij dat ze het einde halen? Zou mij niets verbazen als ze op gegeven moment stoppen. Heel dat land kleurt ook rood
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me lachen ja. En dan midden in een klim. Gewoon stoppen en op het punt waar ze zich allemaal bevinden 14 dagen quarantaine.
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me lachen ja. En dan midden in een klim. Gewoon stoppen en op het punt waar ze zich allemaal bevinden 14 dagen quarantaine.
Je zou de tour ook maar gaan winnen en op laatste dag positief testenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
[..]
Ja precies
Lekker man, tijdens zo'n tijdrit.
Nee ik kom eigenlijk nooit bij de Lidl.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al wat weten te scoren bij de lidl voor 25 cent?
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al wat weten te scoren bij de lidl voor 25 cent?
Nee maar ga vanmiddag wel ff kijken denk ik. Kom ook niet vaak bij lidl maar opzich wel leuk initiatief. Zal waarschijnlijk tegen het eind van de ochtend al helemaal weg zijn maargoedquote:
Gaat wel veel minder naar de voedselbank nu, denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ga vanmiddag wel ff kijken denk ik. Kom ook niet vaak bij lidl maar opzich wel leuk initiatief. Zal waarschijnlijk tegen het eind van de ochtend al helemaal weg zijn maargoed
Gisteren zag ik het zo snel niet in de winkel (en ik had ook geen zin om te gaan zoeken) en vandaag niet bij de Lidl geweest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ga vanmiddag wel ff kijken denk ik. Kom ook niet vaak bij lidl maar opzich wel leuk initiatief. Zal waarschijnlijk tegen het eind van de ochtend al helemaal weg zijn maargoed
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gaat wel veel minder naar de voedselbank nu, denk ik.
Nah, volgens mij hebben ze daar wel afspraken over gemaakt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gaat wel veel minder naar de voedselbank nu, denk ik.
En dit ja. Eten ze maar dagje wat minderquote:
Mijn vriezer past een halfje brood en een pizza in dus dat gaat bij mij niet op helaasquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind vooral interessant om vlees goedkoop te scoren en dan in de vriezer gooien.
Vlees bij de supermarkt halen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind vooral interessant om vlees goedkoop te scoren en dan in de vriezer gooien.
Dit probleem had ik ook maar heb sinds 2 maanden ofzo een grotere vriezer erbij en omg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn vriezer past een halfje brood en een pizza in dus dat gaat bij mij niet op helaas
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vlees bij de supermarkt halen.
Pauper.
Tsja ach, velen vloeken ook bij het idee brood te moeten halen in de supermarkt ipv bij een bakker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vlees bij de supermarkt halen.
Pauper.
Eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tsja ach, velen vloeken ook bij het idee brood te moeten halen in de supermarkt ipv bij een bakker.
Broekje uit doe ik meestal alleen bij appeltaartquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Munten verkocht, yu gi oh kaartjes verkocht, boeken weggebracht, nieuw shirt gekocht, kapper gepakt.
Ik ben er weer klaar voor om aan de slag te gaan
Ik heb geen idee. Ze hebben natuurlijk vrij strenge regels, zou me ergens verbazen als die teams nu corona krijgen omdat ze zo secuur zijn met alles.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk jij dat ze het einde halen? Zou mij niets verbazen als ze op gegeven moment stoppen. Heel dat land kleurt ook rood
F1 bedoel je, ja kloptquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nou echt midden op de dag in slaap wil vallen kijk je dat
quote:
Pardon, dit moest in het F1 topic. Rode vlag was er.quote:
Nee, ik ben coronavrij.quote:
Voor jou pas ik 'm aanquote:
Misschien was het wel een hint dat ze samen koffie met je wilde drinken. Zo kom je nooit aan de vrouw hequote:
Iedereen die te dicht bij komt jaag ik weer wegquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien was het wel een hint dat ze samen koffie met je wilde drinken. Zo kom je nooit aan de vrouw he
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen die te dicht bij komt jaag ik weer weg
Misschien dit toch maar serieus gaan overwegenquote:
Schrikbarend veel likes op die post gehadquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Misschien dit toch maar serieus gaan overwegen
Wat niet rekt dat scheurt welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schrikbarend veel likes op die post gehad
Leuke opmerking weer. Zal jouw anus eens stampenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat scheurt wel
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuke opmerking weer. Zal jouw anus eens stampen
Vind gewoon leuk als mannen in de anus worden gestampt. Kan daar niets aan doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij wil te graag, dan word ik wantrouwig
Waarom is dat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:30 schreef Azula het volgende:
[..]
Vind gewoon leuk als mannen in de anus worden gestampt. Kan daar niets aan doen.
Euh.. fetisj van je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:30 schreef Azula het volgende:
[..]
Vind gewoon leuk als mannen in de anus worden gestampt. Kan daar niets aan doen.
Ja prima toch, ieder zijn ding joh.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat is een groot woord, maar het heeft wat. Boeiend zeg.
Zolang alles vrijwillig en gewillig gaat is er niets mis mee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja prima toch, ieder zijn ding joh.
Degene die het minst zou piepen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou je liever Mort zijn anus stampen, of die van Haag?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou je liever Mort zijn anus stampen, of die van Haag?
Iemand die zichzelf Justin_Case noemt jankt al bij een splinter denk ikquote:
Denk dat jij een stijfje niet zou kunnen onderdrukken bij het kietelen van je prostaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf Justin_Case noemt jankt al bij een splinter denk ik
Hm jawel. Ik vind dat niet heel boeiend om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat jij een stijfje niet zou kunnen onderdrukken bij het kietelen van je prostaat.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm jawel. Ik vind dat niet heel boeiend om eerlijk te zijn
Niet. Maar het idee staat me niet aanquote:
quote:
Zou Azula die vriendin zijn? HAHAHAHAquote:
Jij bent raarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Jij vindt veel dingen raar. Kan niet viben met je.
Wat lief van je Naatjequote:
Drugsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat lief van je Naatje
Je had toch geen pilletje op he dat je opeens zo complimenteus was?
Oke K-Liberquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Jij vindt veel dingen raar. Kan niet viben met je.
Eens. Daarom gewoon een Rolex ipv aan Patek. Het leven is al duur genoeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Gewoon het leven sober aanpakken
Rolexquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Daarom gewoon een Rolex ipv aan Patek. Het leven is al duur genoeg.
Dinsdag worden de nieuwe modellen gepresenteerdquote:
quote:
Flex je ze ook op je Tinder?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dinsdag worden de nieuwe modellen gepresenteerd
1x gezegd dat ik van plan was om een aan te schaffen, die match werd binnen enkele minuten opgehevenquote:
Snap ik welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1x gezegd dat ik van plan was om een aan te schaffen, die match werd binnen enkele minuten opgeheven
Hahahahahquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1x gezegd dat ik van plan was om een aan te schaffen, die match werd binnen enkele minuten opgehevenal was diegene toch niet heel knap. Dat lag denk ik aan die chick zelf, maar heb het nooit meer over Rolex met chicks.
100 procent ja. Sowieso zorgt flexen met je rolex en flexen met je formule 1 auto wel voor wat verwarring heb ik het idee.quote:
Wat is daar raar aanquote:
Geen pilletje...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat lief van je Naatje
Je had toch geen pilletje op he dat je opeens zo complimenteus was?
Wil je het ook nooit meer over Rolex met ons hebben. Thanksquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1x gezegd dat ik van plan was om een aan te schaffen, die match werd binnen enkele minuten opgehevenal was diegene toch niet heel knap. Dat lag denk ik aan die chick zelf, maar heb het nooit meer over Rolex met chicks.
quote:
Op zich denk ik dat niet meer om 4 uur 's nachts wakker zijn wel beter is voor je ritmequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dan is mijn antwoord wederzijds
Helaas zijn de tijden dat ik om 4 uur snachts nog wakker ben verleden tijd.
Zou het ja?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat niet meer om 4 uur 's nachts wakker zijn wel beter is voor je ritme
Ik zal dinsdag gelijk mijn mening geven over de nieuwe modellen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je het ook nooit meer over Rolex met ons hebben. Thanks
Ben wel klaar met modellen. Moet tegenwoordig allemaal inclusief en moddervet zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal dinsdag gelijk mijn mening geven over de nieuwe modellen!
Pics van he gymoutfitquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:48 schreef Azula het volgende:
Coronagym beste gym. Lekker al die ruimte en schone apparaten.
echte dertiger zo te lezenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:39 schreef Fok-it het volgende:
Zo
Naar de bieb, boodschappen doen en tour de france kijken
Pfffquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
echte dertiger zo te lezen
Waarom raar?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Raar dit
Zwarte Nike legging, roze Fila shirt en matching Fila sneakers.
legt er aan van welke kant je kijktquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt je pener wel kleiner.
[..]
Links of rechts?
Zou toch geen verschil makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt je pener wel kleiner.
Dit klinkt als Dima (lol)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
echt een teringdikke snuif poppers genomen voordat ik afging als een kanon, godverdomme man
Ik ook vriend. Die vreselijke vissenlipjes ook overal. Walgelijk gewoon.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben wel klaar met modellen. Moet tegenwoordig allemaal inclusief en moddervet zijn
Over vissenlipjes gesproken. Vannacht rook het naar de zee bij je moeder van onder xdxdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook vriend. Die vreselijke vissenlipjes ook overal. Walgelijk gewoon.
Haha.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over vissenlipjes gesproken. Vannacht rook het naar de zee bij je moeder van onder xdxd
Hij denkt weer dat hij in VBL isquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha.
Leuke.
Nog goede boeken gescoord vriend?
Dat is lang geledenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij denkt weer dat hij in VBL is
O.a American Psychoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha.
Leuke.
Nog goede boeken gescoord vriend?
Die heb ik al gezienquote:
Dat is absoluut een feit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien
En films zijn zelden beter dan de boeken
Jij nog met Wheel of Time bezig?quote:
Ohquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik al maanden uit joh.
Heb je toch wat flink wat maandjes over gedaanquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
14 delen, de prequel heb ik niet gelezen.
Nee op dit moment lees ik niks.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je toch wat flink wat maandjes over gedaan![]()
En nu? Weer fantasy?
Van wie ben jij een kloontje?quote:
Die ken ik niet. Die je dmde wel. Hoeveel accounts heb jij al wel niet gehad johquote:
Is mijn derde in 10+ jaarquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Die je dmde wel. Hoeveel accounts heb jij al wel niet gehad joh
Lol alsof dit forum dan nog bestaatquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:44 schreef Fugue het volgende:
Even refreshen voor het geval mijn kinderen later gaan Googlen snap je
Ach, als je even een readersblock hebt kan je binnenkort boekie van Johan Derksen lezen lolquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee op dit moment lees ik niks.
Misschien verkoopt Danny het ooit wel aan een oliesjeik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol alsof dit forum dan nog bestaat
Ik ben Johan Derksen-moe dus niet zo'n zin in.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als je even een readersblock hebt kan je binnenkort boekie van Johan Derksen lezen lol
waar gaan we dan heenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol alsof dit forum dan nog bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |