Index van wanneer het interessant word?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:50 schreef Montagui het volgende:
Allright, here it is, de video van Dunlap
https://scontent-amt2-1.x(...)216c1401&oe=5F70E3C6
Klopt, maar de federale overheid kan volgens mij ook zonder toestemming ingrijpen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:08 schreef ExTec het volgende:
Het is zijn prerogatief om de federale overheid om ondersteuning te vragen, of niet.
En dat lijkt me daar hard nodig ook.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, maar de federale overheid kan volgens mij ook zonder toestemming ingrijpen.
Maar dan is Trump de dictator/fascist. Nu respecteert hij de jurisdicties van de steden en staten. Als Trump nu met alle macht ingrijpt, is dat politiek gezien te vroeg. De normies moeten eerst echt kwaad worden voor ze zoiets ingrijpends zullen tolereren. Nu zijn ze nog in de greep van de Liegende Pers.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, maar de federale overheid kan volgens mij ook zonder toestemming ingrijpen.
En het dan raar vinden dat de politie in de VS net wat sneller het wapen trekt dan hier in Nederland...quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als dit inderdaad het filmpje is van de moord, dan is er gewoon sprake van een executie zonder voorafgaande ruzie/incident.
Klopt. Maar dat is gezien de geschiedenis van de VS optisch niet handig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Linkse bekken zullen schuimen!quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:13 schreef Homey het volgende:
Trump nu voor in de peilingen. Steeds meer mensen van kleur gaan op Trump stemmen. Ze zijn het denigrerende betuttelracisme van de Democraten zat.
Tja, Kamala Harris zei deze week het volgende:quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:13 schreef Homey het volgende:
Trump nu voor in de peilingen. Steeds meer mensen van kleur gaan op Trump stemmen. Ze zijn het denigrerende betuttelracisme van de Democraten zat.
Ik had even de afwachtende houding aangenomen maar ik hoor bijzonder weinig van dit alles in de MSM...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:38 schreef Oostwoud het volgende:
Nadat de media eerder het narratief van heroïnehoertje-met-ellenlang-strafblad George Floyd gretig overnamen om de rellen aan te wakkeren blijkt ook de toedracht en achtergrond van de situatie met Jacob Blake, de man die meermaals in zijn rug werd geschoten anders te liggen.
NPR: Police Union In Kenosha, Wis., Provides Account Of Jacob Blake Shooting
Daily Mail: Jacob Blake was ‘armed with a knife and put one cop in a headlock during fight with officers’ before he was shot as police responded to a 911 call from his girlfriend - claims Kenosha police union
Frontnieuws: De aanklacht wegens seksueel geweld tegen de zwarte Jacob Blake komt in zijn geheel naar voren – en het is afschuwelijk
He dindu nuffin, volgens de oom van Blake bij CNN.
Verder nog dit:
NY Times: Justice Department to Investigate Jacob Blake Shooting
Nee maar straks zijn ze wel weer heel gespeeld verontwaardigd dat Trump herkozen wordt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:23 schreef Homey het volgende:
De zwarte Democraat Vernon Jones gaat op Trump stemmen. De walk away beweging wordt groter en groter. Niks hiervan in de Nederlandse media.
Maar.. maar het waren zulke lieve jongens!!!1quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:38 schreef Oostwoud het volgende:
Nadat de media eerder het narratief van heroïnehoertje-met-ellenlang-strafblad George Floyd gretig overnamen om de rellen aan te wakkeren blijkt ook de toedracht en achtergrond van de situatie met Jacob Blake, de man die meermaals in zijn rug werd geschoten anders te liggen.
NPR: Police Union In Kenosha, Wis., Provides Account Of Jacob Blake Shooting
Daily Mail: Jacob Blake was ‘armed with a knife and put one cop in a headlock during fight with officers’ before he was shot as police responded to a 911 call from his girlfriend - claims Kenosha police union
Frontnieuws: De aanklacht wegens seksueel geweld tegen de zwarte Jacob Blake komt in zijn geheel naar voren – en het is afschuwelijk
He dindu nuffin, volgens de oom van Blake bij CNN.
Verder nog dit:
NY Times: Justice Department to Investigate Jacob Blake Shooting
Verhelderende tweet weer, ja.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:56 schreef dellipder het volgende:
De geldstromen zijn bekend.
[ twitter ]
Blijkbaar niet voor jou, inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |