Dit klinkt niet milieuvriendelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeten ze helemaal bamboe omhakken in de jungle met machines verwerken, door kinderhanden laten bewerken. Op een groot vrachtschip de grote oceaan over en dan gedistribueerd naar de winkel.
Dus helemaal niet milieuvriendelijk, wil je zeggenquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeten ze helemaal bamboe omhakken in de jungle met machines verwerken, door kinderhanden laten bewerken. Op een groot vrachtschip de grote oceaan over en dan gedistribueerd naar de winkel.
Niks aannemen van losdopquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus helemaal niet milieuvriendelijk, wil je zeggen.
Doe ik ook niet. Maar alsnog is die bamboeshit duur, 17 euro voor een drinkbeker. Koekoek.quote:
Is ie goud omlijst of zo?quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar alsnog is die bamboeshit duur, 17 euro voor een drinkbeker. Koekoek.
En hij mag ook niet in de vaatwasser volgens mijquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar alsnog is die bamboeshit duur, 17 euro voor een drinkbeker. Koekoek.
Ja en er zijn ook hele dure, dus als het niet werkt kan het ook zijn dat die van mij een slap aftreksel is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees er echt hele goede verhalen over.
Geloof het wel, maar hangt wel van de oorzaak af. Bij mij is dat gewoon mentale onrust (niet per se piekeren, kan ook positieve onrust zijn in mijn gevalquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Werkt zo'n ding ook als je moeite hebt met doorslapen?
Dus zeg maar om 3 uur wakker worden en niet meer kunnen slapen.
Jawel/nee maar het verantwoord wel de kosten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus helemaal niet milieuvriendelijk, wil je zeggen.
Mijn vriend heeft dan en is volgens mij ook geen piekeren maar inderdaad druk hoofd zeg maar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en er zijn ook hele dure, dus als het niet werkt kan het ook zijn dat die van mij een slap aftreksel is.Alleen die ik nu heb is een zomervariant en ik houd niet van hele warme dekens, dus ben daar maar voor gegaan.
[..]
Geloof het wel, maar hangt wel van de oorzaak af. Bij mij is dat gewoon mentale onrust (niet per se piekeren, kan ook positieve onrust zijn in mijn geval) en dan schijnt het heel effectief te zijn.
Mja, da's wel een beetje het ding met duurzaam en zo. Teringduur.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat mag idd nietquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij mag ook niet in de vaatwasser volgens mij
Tenminste, heb wel eens per ongeluk een bamboe schaal er in gezet en die kwam er volledig gespleten uit
Ik ben benieuwd of je verschil merktquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en er zijn ook hele dure, dus als het niet werkt kan het ook zijn dat die van mij een slap aftreksel is.Alleen die ik nu heb is een zomervariant en ik houd niet van hele warme dekens, dus ben daar maar voor gegaan.
[..]
Geloof het wel, maar hangt wel van de oorzaak af. Bij mij is dat gewoon mentale onrust (niet per se piekeren, kan ook positieve onrust zijn in mijn geval) en dan schijnt het heel effectief te zijn.
Ik vraag het me af, eigenlijk. In Nederland groeit bamboe ook als een idioot, maar het zou kunnen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel/nee maar het verantwoord wel de kosten.
Ja true. En het mag ook best wat duurder zijn, maar het verschil met aardewerk is wel echt groot. Ik vind 17 euro voor een simpele beker echt wel erover, zeg maar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, da's wel een beetje het ding met duurzaam en zo. Teringduur.
Dat is dat 1,- shirtje van de Primark versus een kwaliteitsshirtje (waarvan je ook kunt afvragen of die nou wel heel duurzaam zijn).
De keuze voor "ff iets kopen" wordt zo wel beinvloed richting prut.
Verschilt nogal hoe je het berekent. De ene keer is zo'n wegwerpbeker van papier toch weer duurzamer, omdat dat eenvoudig gereycled kan worden en er geen vaatwasser wordt gebruikt en de andere keer toch weer een gewone mok, omdat er bijvoorbeeld uit wordt gegaan van max. 1x per week in de moderne efficiënte vaatwasser. Even heel erg gechargeerd.quote:
inslapen kan ik goed. Vrijdagmiddag nog toen ik ergens in de wacht stondquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben blij dat ik weinig last heb met in slaap komen.
Als ik zo die vrienden van mij ooit hoor, met brak zijn, pillen, nachtelijke wandelingen etc
Precies. Heb bij veel van die winkels en hun producten ook echt wel t idee dat ze denken "O er kan nog wel 10.- bovenop want het is nu hip!". Je zou bijna richting gesubidieerde producten willen als wereld, en dan dikke accijns op de prut.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:11 schreef Samzz het volgende:
Ja true. En het mag ook best wat duurder zijn, maar het verschil met aardewerk is wel echt groot. Ik vind 17 euro voor een simpele beker echt wel erover, zeg maar.
Ik kan dat ook heel goed te pas en te onpas!quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:13 schreef rival het volgende:
[..]
inslapen kan ik goed. Vrijdagmiddag nog toen ik ergens in de wacht stond
Ja, preciesquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Heb bij veel van die winkels en hun producten ook echt wel t idee dat ze denken "O er kan nog wel 10.- bovenop want het is nu hip!". Je zou bijna richting gesubidieerde producten willen als wereld, en dan dikke accijns op de prut.
fuckquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
En dan stuit je op zulke filmpjes 's nachts.
https://www.reddit.com/r/(...)o_to_crack_sound_on/
Zelfs soms tijdens het gamen tegenwoordigquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan dat ook heel goed te pas en te onpas!
Vooral tijdens films
Oude man.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs soms tijdens het gamen tegenwoordig
Wat speel je zoal dan?quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan op de automatische piloot en dan wil ik weleens wegdommelen
Ik speel vooral GTA, RDR2 of soms weleens CoD of Forza.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |