Ik ken wel iemand. Ik heb hen alleen al zes jaar niet gesprokenquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Scheelt ook dat niemand iemand kent die AZ-supporter is. Dat houdt echt op bij de stadsgrenzen daar.
Weten we zeker dat het niet Akwasi was?quote:
Niet zo gek als je hem 6 jaar geleden met een steen van een brug hebt gesodemieterd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand. Ik heb hen alleen al zes jaar niet gesproken
Onzin. Ken er meerdere.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Scheelt ook dat niemand iemand kent die AZ-supporter is. Dat houdt echt op bij de stadsgrenzen daar.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet zo gek als je hem 6 jaar geleden met een steen van een brug hebt gesodemieterd.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet zo gek als je hem 6 jaar geleden met een steen van een brug hebt gesodemieterd.
Is @GGMM weer eens kijken met z'n 'vrienden'?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zijn toch nooit mods tijdens Europese wedstrijden.
Jij denkt dat de periode met Keesie Kist ook kut was?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
AZ was waarschijnlijk alleen leuk in de periode met Adriaanse.
Was wel genot ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
Dat team met El Ham in topvorm was ook wel geinigquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
Dat was wel genot, ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
Dat was echt een machinequote:Op dinsdag 15 september 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk alleen Ajax met m'n "vrienden", AZ kijk ik met niemand, ook niet alleen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is @:GGMM weer eens kijken met z'n 'vrienden'?
@GGMM is geen VBL mod, en hij is 'sporten'quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is @:GGMM weer eens kijken met z'n 'vrienden'?
quote:
Ik "sport" over een half uurtje pas denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:GGMM is geen VBL mod, en hij is 'sporten'
Vergeet steeds dat hij admin isquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat gebeurt @Caland en @JanCees nou nooit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vergeet steeds dat hij admin is
Aftrekken is een sport.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Campingquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:26 schreef GGMM het volgende:
Oke ik zet hem wel even aan
Welke zender
Jezus wat een noodhoofdquote:
Ik vind dit een mooie manier van communiceren.quote:
Doet me denken aan Zoet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:28 schreef fetX het volgende:
Ellie Lust loopt ‘m over de achterlijn.
Ok Frank de Boerquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind trouwens dat AZ gewoon domineert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |