Ook geen zekerheid dat je een dak boven je hoofd zal hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
AZ is geen club om binding mee te krijgen. Daarnaast is daar een constante circlejerk rond.
Hard en recht door het midden of een schuivertje?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit in de ochtend na de eerste bak koffie
Scheelt ook dat niemand iemand kent die AZ-supporter is. Dat houdt echt op bij de stadsgrenzen daar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
AZ is geen club om binding mee te krijgen. Daarnaast is daar een constante circlejerk rond.
Doet me denken aan die Rus die voor AZ is omdat hij het logo mooi vond.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Whut? Is nog een heel matig logo ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Rus die voor AZ is omdat hij het logo mooi vond.
Vanmorgen een vrij droge knal, meestal op maandag een vrij chemisch nat schuivertje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hard en recht door het midden of een schuivertje?
Die is goed dronkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Rus die voor AZ is omdat hij het logo mooi vond.
Heb het idee dat daar alleen gefrustreerde 20 tot 30-jarigen fan van zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Scheelt ook dat niemand iemand kent die AZ-supporter is. Dat houdt echt op bij de stadsgrenzen daar.
Ihattaren > Stengsquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:17 schreef fetX het volgende:
Benieuwd of Stengs nog gaat uitblinken dit seizoen.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanmorgen een vrij droge knal, meestal op maandag een vrij chemisch nat schuivertje.
Mooi blijft subjectief.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Whut? Is nog een heel matig logo ook
@Lavenderr is fan van AZquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb het idee dat daar alleen gefrustreerde 20 tot 30-jarigen fan van zijn.
Rusland is een smakeloos landje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Whut? Is nog een heel matig logo ook
En @Flippiee maar geen kwaad woord daarover.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |