Grimaldo, Everton en die griek wel leuk ja. Pizzi ook wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grimaldo, Ruben Dias, Everton vind ik vrij serieuze spelers voor voorronde CL-niveau met het vernieuwde systeem.
Vliegtuigen ga je ook niet horenquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Geen achtergrond geluid. Dat wordt kut
In ieder geval moet je PAOK, zeker zonder fans, makkelijk verslaan. Krasnodar is nog iets lastiger, maar over twee duels wel een zekerheidje. Maar dat zeiden we vorig jaar ook over Porto.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grimaldo, Everton en die griek wel leuk ja. Pizzi ook wel.
Raakt hem niet eens.quote:
En bij Clasie pepernoten?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:10 schreef Coco. het volgende:
Bij koopmeiners krijg ik altijd zin in pannenkoeken.
Is de hype rond Koopmeiners terecht?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:10 schreef Coco. het volgende:
Bij koopmeiners krijg ik altijd zin in pannenkoeken.
Neequote:Op dinsdag 15 september 2020 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is de hype rond Koopmeiners terecht?
Luie voorzet is ook een voorzet.quote:
bij Velthuizen.quote:
AZ is wokequote:Op dinsdag 15 september 2020 19:12 schreef fetX het volgende:
Waarom staat Ellie Lust linksbuiten bij AZ?
Omdat dit natuurlijk de nieuwe bondscoach worrdt en iedereen heeft daar al ontzettend veel zin an!quote:
Hij heeft wel eens een goal gemaakt anders.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Dani de Wit nog nooit iets waardevols zien doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |