Die wedstrijd heeft nog nooit iemand geboeidquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week is er nog een Super Cup. Je zou het bijna vergeten.
Jupiler Leaguequote:Op dinsdag 15 september 2020 18:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook kut.
Ik pleit voor een nieuwe naam.
Ben je nooit in de VS geweest? McDonald's en andere junkfood zijn goedkoop, mede daardoor zijn er zoveel dikkerds.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben soms verbaasd dat twee pizza's voor zeven euro eruit kan voor Domino's
Viktoria Plzen-thuis drie weken terug en het was ranzig slecht. Als de keeper van Plzen geen kortsluiting had, zou AZ gewoon nog in de UEL-voorronde hebben moeten knokken. Nu zijn ze al zeker van groepsfase.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:56 schreef Bolasie het volgende:
Wat is de laatste wedstrijd die jullie van AZ live hebben gekeken?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
Odysseas is gewoon die Griek neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk knullig dat dit voorronde moet spelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb het laatste deel van AZ - Pilsen gezienquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:56 schreef Bolasie het volgende:
Wat is de laatste wedstrijd die jullie van AZ live hebben gekeken?
Nee. Maar van verhalen van vrienden die daar zijn geweest word ik niet vrolijk. Smerige troep zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je nooit in de VS geweest? McDonald's en andere junkfood zijn goedkoop, mede daardoor zijn er zoveel dikkerds.
10 euro voor een krop sla lekker man.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je nooit in de VS geweest? McDonald's en andere junkfood zijn goedkoop, mede daardoor zijn er zoveel dikkerds.
Dat mag wel aangepast worden jaquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Champions league is eigenlijk nog belachelijker
Die eerste heeft cijfers voor een spits waar de honden geen brood van lusten ( op 1 seizoen na)quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik dat team van Benfica helemaal niet zo bijzonder.
Seferovic, Weigl, nouja.
Grimaldo, Ruben Dias, Everton vind ik vrij serieuze spelers voor voorronde CL-niveau met het vernieuwde systeem.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik dat team van Benfica helemaal niet zo bijzonder.
Seferovic, Weigl, nouja.
Grimaldo, Everton en die griek wel leuk ja. Pizzi ook wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grimaldo, Ruben Dias, Everton vind ik vrij serieuze spelers voor voorronde CL-niveau met het vernieuwde systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |