Wedden dat ze over een tijdje een sponsordeal hebben met T-Mobile en dat iedereen elkaar dan om de haverklap opbelt?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:31 schreef Shenti het volgende:
Waarom komt dit seizoen iedereen bij elkaar langs om één zin te melden en daarna meteen te vertrekken...?
Omdat Ludo anders alleen maar loopt te bellen en dat is saai om naar te kijken? Overigens dacht ik dat Lydia om zeep zou worden geholpen omdat we haar zo specifiek naar de deur zagen lopenquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:31 schreef Shenti het volgende:
Waarom komt dit seizoen iedereen bij elkaar langs om één zin te melden en daarna meteen te vertrekken...? Daan bij Ludo, Leon bij Ludo..
Ook Ludo die elke keer naar de Rozenboom gaat als hij Richard wil spreken en dat Richard dan daadwerkelijk ook altijd toevallig daar zit. Het is maar een beetje gekkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Claude_Viole op 16-09-2020 09:09:50 ]
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:54 schreef Claude_Viole het volgende:
Spoiler 23 sept:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar wel in haar "kantoortje".quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben bing en nina gewiept op het strand of niet?
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:54 schreef Claude_Viole het volgende:
Spoiler 23 sept:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kijkcijfers zitten nog steeds zo rond de 700.000. Dat is redelijk mager en ik vind dat de serie ook wel meer verdiend. Ik ben benieuwd wat de views op videoland doen op het moment. Kwalitatief vind ik het goed om naar te kijken allemaal, een enkel verhaal daargelaten.
[ Bericht 2% gewijzigd door Japepk op 16-09-2020 13:48:37 (-) ]'t Echte en 't ware!
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:47 schreef Japepk het volgende:
[..]Tellen ze die niet mee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kijkcijfers zitten nog steeds zo rond de 700.000. Dat is redelijk mager en ik vind dat de serie ook wel meer verdiend. Ik ben benieuwd wat de views op videoland doen op het moment. Kwalitatief vind ik het goed om naar te kijken allemaal, een enkel verhaal daargelaten.
De mensen die videoland hebben kijken een week vooruit ofzo.
Dus het zou raar zijn als dat niet meetelt.
Sowieso raar hoe ze aan dat aantal komen, er zijn naast regulier en Videoland ook nog views via rtlgemist.nl.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Tellen ze die niet mee dan?
Het verhaallijntje van JoJo die onzeker is in haar prille relatie met Ilyas is echt van een beschamend kinderlijk niveau. Ongelofelijk dat de makers ondanks alles toch denken dat dit nog boeiend is.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:47 schreef Japepk het volgende:
[..]
Kwalitatief vind ik het goed om naar te kijken allemaal, een enkel verhaal daargelaten.
Aangezien Videoland de kijkcijfers op hun streams niet openbaar maakt worden die niet meegeteld.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Tellen ze die niet mee dan?
Dat vind ik nog wel aardig. Ik vind het beide sympathieke acteurs, zeker Ilyas. Het verhaal van Nina & Bing ben ik echt beu. Komt ook doordat ik Bing echt een waardeloos karakter vind, helaas ook door het spel van Everon. Trouwens, het moet voor hem ook wel raar zijn om de laatste tijd zo'n womanizer te spelen, als homo (net zoals we dat andersom vaak vreemd vinden)quote:Op woensdag 16 september 2020 15:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het verhaallijntje van JoJo die onzeker is in haar prille relatie met Ilyas is echt van een beschamend kinderlijk niveau. Ongelofelijk dat de makers ondanks alles toch denken dat dit nog boeiend is.
[..]
Dit, welke debiele mensen gaan in het echte leven zo weer naar elkaar verlangen nadat je elkaar zo naar het leven hebt gestaan en over de rug van je kinderen je scheiding uitvechten. Dan ben je echt allebei rijp voor langdurige psychiatrische hulp. Wat een ongeloofwaardig verhaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:23 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel aardig. Ik vind het beide sympathieke acteurs, zeker Ilyas. Het verhaal van Nina & Bing ben ik echt beu. Komt ook doordat ik Bing echt een waardeloos karakter vind, helaas ook door het spel van Everon. Trouwens, het moet voor hem ook wel raar zijn om de laatste tijd zo'n womanizer te spelen, als homo (net zoals we dat andersom vaak vreemd vinden)
Ilyas en Jojo zijn wel sympathiek, alleen dat die verhaallijn van een kinderlijk niveau is slaat de spijker wel op zn kop. Zeggen dat je schaak jeugd kampioen bent geweest om indruk te maken. En dan ook nog dat schaak battle aan gaan met opa erachter die je aanwijzingen geeft. En de antwoorden uit je hoofd leren van een pub quiz die je gaat spelen. Kom op zeg, ze speelt toch niet echt een kind meer? Regelmatig is haar gedrag gewoon volwassen, en dan af en toe verzinnen ze weer iets waardoor ze een klein kind lijkt.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:23 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel aardig. Ik vind het beide sympathieke acteurs, zeker Ilyas. Het verhaal van Nina & Bing ben ik echt beu. Komt ook doordat ik Bing echt een waardeloos karakter vind, helaas ook door het spel van Everon. Trouwens, het moet voor hem ook wel raar zijn om de laatste tijd zo'n womanizer te spelen, als homo (net zoals we dat andersom vaak vreemd vinden)
Spangas 2.0quote:Op woensdag 16 september 2020 21:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ilyas en Jojo zijn wel sympathiek, alleen dat die verhaallijn van een kinderlijk niveau is slaat de spijker wel op zn kop. Zeggen dat je schaak jeugd kampioen bent geweest om indruk te maken. En dan ook nog dat schaak battle aan gaan met opa erachter die je aanwijzingen geeft. En de antwoorden uit je hoofd leren van een pub quiz die je gaat spelen. Kom op zeg, ze speelt toch niet echt een kind meer? Regelmatig is haar gedrag gewoon volwassen, en dan af en toe verzinnen ze weer iets waardoor ze een klein kind lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2020 16:23 schreef gilmore2000 het volgende:
SPOILERS 28 SEPTEMBER T/M 1 OKTOBERBen vooral benieuwd naar 1 oktoberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2020 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar 1 oktoberLauraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2020 16:36 schreef gilmore2000 het volgende:
[..]
LauraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2020 16:36 schreef gilmore2000 het volgende:
[..]
LauraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Damn alsof sommigen van jullie echt op zoek gaan naar mankementen. Die dingen zie ik geeneens.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
het decor van de supermarkt is best leuk en staat al een tijd. Alhoewel het schap waar de producten op staan in het midden lang blijft schommelen als je een product van de plank hebt gepakt. alsof je dronken bent.
komt misschien omdat het geen echt supermarkt-schap is maar in de basis een kledingrek.
ze doen veel moeite om het er kwalitatief goed uit te laten zien. de kerstbomen die nu op de set staan zijn met veel aandacht opgetuigd. tot in kleine details. in de steeg buiten de supermarkt hangt een a4tje met oproep over een zoek geraakte kat.
maar je hebt gelijk, alles blijft van karton. ook al was er beloofd dat de decors vanwege 3d opnamen niet meer van bordkarton zouden zijn. ik hoor even niets meer over die 3d gtst variant.
het doet niet af aan wat je op beeld ziet. geen enkele kijker die doorheeft dat als je de buurtsuper uit loopt, dat je dan direct in café de Koning staat.
De grootste verandering heeft de Rozenboom ondergaan. kan ik trouwens wel waarderen.quote:Op donderdag 17 september 2020 09:58 schreef PeterKelder het volgende:
Opvallend ook dat ze de decors maar blijven aanpassen, nu CS en de flat van Rik en Shanti weer. En zeker bij die laatste vind ik het geen verbetering: ineens zijn de muren donkergroen en is het strak ingericht. Ik dacht dat het juist minder als een 'woonfolder' moest? Het interieur hiervoor met de bij elkaar geraapte meubels vond ik meer sfeer en karakter uitstralen.
Er zijn wel vaker dingen aangepast aan decors. Ook aan de oude huiskamer van Ludo en Janine (voordat Lucas die in de fik stak) zijn veel dingen aangepast. In de hoek had je altijd een open trap naar een halletje, waar rechts een deur naar Ludo's werkkamer was. Later toen het decor een rode uitstraling kreeg werd op de plek waar het gordijn zat de nieuwe deur geplaatst, en stond er een boekenkast. Mogelijk had dit te maken met de verhuizing van de set van Aalsmeer naar Amsterdam, waarbij ze misschien wat anders in hun ruimte zaten?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:12 schreef gilmore2000 het volgende:
[..]
De grootste verandering heeft de Rozenboom ondergaan. kan ik trouwens wel waarderen.
ik blijf van mening dat het Paleis een vreselijk decor is. daar waar eerst een slaapkamer zat zit nu de trap, heel vreemd. ook raar dat ineens de deur van Nina en Bing ergens anders zit., Het decor van de familie Sanders is ieder geval veel beter dan wat ze hadden. Ik zou graag nog het huis van Laura in de serie willen zien
Ik zie hem in de 1e paar minuten niet echt duidelijk in beeld. Komt hij ergens in de aflevering heel duidelijk in beeld. Kan gewoon een foto van de tv maken natuurlijk?quote:Op maandag 21 september 2020 14:44 schreef Japepk het volgende:
In de aflevering van 28 september hangt in de Koning een fotocollage aan de muur bij de bar. Te zien in de scène tussen Julian & Bing. Videoland blokt screenshots, dus ik krijg geen afbeelding geplaatst. Het lijkt alsof er oude castleden op te zien zijn, iemand die mee kan puzzelen? Ik denk o.a. Daniël en Peter te zien.
Bij minuut 8,49 volgens mijquote:Op maandag 21 september 2020 15:24 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik zie hem in de 1e paar minuten niet echt duidelijk in beeld. Komt hij ergens in de aflevering heel duidelijk in beeld. Kan gewoon een foto van de tv maken natuurlijk?
Hoe oud is die Demi? Lijkt me nogal gewaagd als ze dat zouden doen.quote:Op maandag 21 september 2020 22:16 schreef LetsGame het volgende:
Omg gaat pedo Marwan Demi bezwangeren?
Lekker met de 13-jarige dochter van zijn collega. Zou mooi zijn als Julian ze samen betrapt in het magazijn van de winkel.quote:Op maandag 21 september 2020 22:16 schreef LetsGame het volgende:
Aan de andere kant, hoe oud moet Marwan zijn? Demi lijkt me 15/16. Ilyas (& Jojo & Merel) is dan 18/19? Marwan schat ik dan half de 20 ofzo. Wel beduidend ouder dan Demi, maar niet wat ik als pedofiel zou bestempelenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:57 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Hoe oud is die Demi? Lijkt me nogal gewaagd als ze dat zouden doen.
Als zij tegen hem liegt dat ze 18 is tja.quote:Op maandag 21 september 2020 22:16 schreef LetsGame het volgende:
Ze ziet eruit als 14quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als zij tegen hem liegt dat ze 18 is tja.
Ach die acteur speelde in Spangas een puber een paar jaar geleden. Hij is 32 geloof ik haha.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe oud moet Marwan zijn? Demi lijkt me 15/16. Ilyas (& Jojo & Merel) is dan 18/19? Marwan schat ik dan half de 20 ofzo. Wel beduidend ouder dan Demi, maar niet wat ik als pedofiel zou bestempelenIk denk vooral dat Demi zich belachelijk gaat maken om indruk te maken op hem en dat dat weer opgepikt wordt door Milou.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:49 schreef LetsGame het volgende:
Misschien is het wel Mira Kramers die terugkeert en Laura belt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Valentijn dus trouwens wel echt een top karakter sinds de switch vorig seizoen. Vincent Visser ziet er goed uit, speelt lekker en heeft een Sanders-kop. Het is ook een karakter met geschiedenis in de serie. Jack vond ik ook zo'n kind. Allerlei verwikkelingen bij de geboorte en een tijdje uit beeld om wat 'off-screen' lading mee te geven. Zulke personages moet je koesteren. Een van de weinigen die dit ook heeft die ik kan bedenken is Teddy Kramer, maar die komt uit een iets minder hoogdravende familie.'t Echte en 't ware!
quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:25 schreef Japepk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk mevrouw Helen Helmink 😎quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:49 schreef LetsGame het volgende:
Misschien is het wel Mira Kramers die terugkeert en Laura belt.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal geen gekke gedachte; wie weet is het inderdaad wel iemand die we van de zomer bij Froukje aan tafel hebben gezien.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk mevrouw Helen Helmink 😎't Echte en 't ware!
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:23 schreef Japepk het volgende:
[..]Je hoort Anton inderdaad nooit meer over EdwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Helemaal geen gekke gedachte; wie weet is het inderdaad wel iemand die we van de zomer bij Froukje aan tafel hebben gezien.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Het enige jammere aan de vermissing van Ludo vind ik dat ze het niet aan hebben gepakt alsof hij écht dood kan zijn. Als kijker krijg je niet dat gevoel, los van de promo waarin hij voor kwam. Als normaal een karakter van dat kaliber sterft krijgt iedereen dat op een persoonlijke manier te horen, is er verdriet, zoeken mensen elkaar op, wordt er veel over gesproken. Nu leest goede vriend Anton alles op internet, vrouw Janine zit thuis taart te eten en Nina blijft simmen om Bing in plaats van haar vader. Ook de scène zelf was niet bijster groots. Misschien is dat niet meer van deze tijd, maar ik miste de slomo's en camerawisselingenquote:Op woensdag 23 september 2020 10:31 schreef LetsGame het volgende:
Oooo door het vermissen van Ludo moet Laura zeker terugdenken aan Annie's vermissing. Zijn de schrijvers alweer vergeten dat zijn lichaam werd gevonden?
Volgens haar officiële introductie was ze vorig seizoen 12..quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe oud moet Marwan zijn? Demi lijkt me 15/16. Ilyas (& Jojo & Merel) is dan 18/19? Marwan schat ik dan half de 20 ofzo. Wel beduidend ouder dan Demi, maar niet wat ik als pedofiel zou bestempelenIk denk vooral dat Demi zich belachelijk gaat maken om indruk te maken op hem en dat dat weer opgepikt wordt door Milou.
quote:Demi is met haar 12 lentes de jongste van de drie Verduyn kinderen. Ze kijkt heel erg tegen haar oudere broer en zus op, maar leeft vooral in haar eigen wereldje. Demi zit in de VMBO TL/HAVO Brugklas.
er is inderdaad iets heel fout aanquote:Op woensdag 23 september 2020 14:01 schreef gilmore2000 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Judith straks doordraait en uiteindelijk een stalker word van Linda en Anton
Prototype gekkie jaquote:Op woensdag 23 september 2020 14:01 schreef gilmore2000 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Judith straks doordraait en uiteindelijk een stalker word van Linda en Anton
quote:
Los van de nekklachten, dankjewel, ik laat het aan andere forumleden om hier een oordeel over te vellenquote:Op woensdag 23 september 2020 20:28 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet heel goed te doen helaas...
Maar duidelijk wel foto's van (oud)castleden lijkt me..
Ja een 2de Ruud/Rudi. Daar zitten we op te wachten.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:01 schreef gilmore2000 het volgende:
Wie is Ruud/Rudi???quote:Op donderdag 24 september 2020 00:12 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ja een 2de Ruud/Rudi. Daar zitten we op te wachten.![]()
JA Sorry, heel gek. Want in mijn telefoon staat hij gewoon normaal. En niet gedraaid..quote:Op donderdag 24 september 2020 00:08 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Los van de nekklachten, dankjewel, ik laat het aan andere forumleden om hier een oordeel over te vellen
[ Bericht 0% gewijzigd door Japepk op 24-09-2020 14:25:37 ]'t Echte en 't ware!
quote:Op donderdag 24 september 2020 11:06 schreef Japepk het volgende:
De jubileumaflevering van 1 oktober:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2020 11:06 schreef Japepk het volgende:
De jubileumaflevering van 1 oktober:Zoals ik het lees hebben ze in elk geval geprobeerd bij het jubileum stil te staan. Dat is al meer dan ik van de 25 jaar-special kan zeggen, waarin de focus lag op een bullshitverhaal met dat sprookje in IerlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oké, nu zal het ook niet geheel zijn wat we er van hadden verwacht, en normaal zou ik daarbij op de barricaden staan, maar dit keer knijp ik een oogje toe: ze hebben door de opnamestop en de verschuiving van de verhaallijnen daardoor een compleet nieuwe aflevering voor 1 oktober moeten schrijven. Dus elke vorm van opbouw naar het jubileum wat er oorspronkelijk zou zijn geweest is nu naar de achtergrond geschoven.
Dat is ook wel zo. Dit was gewoon een beetje too much. Als het telefoontje er niet in had gezeten was het al beter in balans geweest. 25 Had nog wel een mooie scène met Laura in die put en later de hartstilstand.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoals ik het lees hebben ze in elk geval geprobeerd bij het jubileum stil te staan. Dat is al meer dan ik van de 25 jaar-special kan zeggen, waarin de focus lag op een bullshitverhaal met dat sprookje in Ierland
En oké, nu zal het ook niet geheel zijn wat we er van hadden verwacht, en normaal zou ik daarbij op de barricaden staan, maar dit keer knijp ik een oogje toe: ze hebben door de opnamestop en de verschuiving van de verhaallijnen daardoor een compleet nieuwe aflevering voor 1 oktober moeten schrijven. Dus elke vorm van opbouw naar het jubileum wat er oorspronkelijk zou zijn geweest is nu naar de achtergrond geschoven.
Ik vond het wel mooi. Je kunt nu eenmaal niet alles laten zien, hoewel de keuze tussen huidige karakters en oude karakters soms wat random leek. Arnie, om wie de halve uitzending gaat, is ook niet te zien. Guusje is wel te zien op een shot met Robert, Laura, Kim & Roos. Antonie was een mooie toevoeging geweest inderdaad. Let ook op hoe de leader 'paars' begint en zodra de foto's gaan bewegen de sepia-look komt.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:03 schreef LetsGame het volgende:
Omg die leader van 1 okt 2020
Ze hebben Antonie en Guusje niet eens geplaatst.... wel mooi om Frédérique en Wik een speciale shot te zien hebben. En Sabine en Babette. Maar Jette krijgt dan zo een akelig shot.
Goh, dat vond ik pas echt een slappe toevoeging. Die momenten waren ook zo voorbij, terwijl het dáár toen om had moeten gaan i.p.v. van dat geneuzel met die mafklapper die nog in sprookjes gelooft.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Dit was gewoon een beetje too much. Als het telefoontje er niet in had gezeten was het al beter in balans geweest. 25 Had nog wel een mooie scène met Laura in die put en later de hartstilstand.
10 jaar werd niet in de serie zelf gevierd, ook omdat twee maanden later de 2000ste aflevering zou zijn. Daarvoor in de plaats kwam er de driedelige reeks "10 jaar GTST", gepresenteerd door Ron Brandsteder in het decor van Laat Ze Maar Lachen.quote:Wat deden ze eigenlijk bij de andere jubilea? 20, 25 en 30 weet ik, maar alles daarvoor? Was 10 jaar met de dood van Roos? 15 met Isabella in dat gebouw?
quote:Op donderdag 24 september 2020 20:14 schreef Shenti het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jette is ook akelig, beetje de Euqalypta van GTST, wie zou dan de kabouter zijn?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:03 schreef LetsGame het volgende:
Ze hebben Antonie en Guusje niet eens geplaatst.... wel mooi om Frédérique en Wik een speciale shot te zien hebben. En Sabine en Babette. Maar Jette krijgt dan zo een akelig shot.
Spoiller jubileum afleveringquote:Op woensdag 23 september 2020 10:39 schreef Japepk het volgende:
[..]
Het enige jammere aan de vermissing van Ludo vind ik dat ze het niet aan hebben gepakt alsof hij écht dood kan zijn. Als kijker krijg je niet dat gevoel, los van de promo waarin hij voor kwam. Als normaal een karakter van dat kaliber sterft krijgt iedereen dat op een persoonlijke manier te horen, is er verdriet, zoeken mensen elkaar op, wordt er veel over gesproken. Nu leest goede vriend Anton alles op internet, vrouw Janine zit thuis taart te eten en Nina blijft simmen om Bing in plaats van haar vader. Ook de scène zelf was niet bijster groots. Misschien is dat niet meer van deze tijd, maar ik miste de slomo's en camerawisselingen
Wat trouwens ook heel cool is aan de leader, is dat hij bijna helemaal chronologisch is qua scènes. Alleen na het logo zitten een paar shots die niet kloppen, namelijk Ludo & Nick, Anita (in elk geval het seizoen waar het shot uit komt) en Harmsen. Verder is alles op volgorde!quote:Op donderdag 24 september 2020 17:03 schreef LetsGame het volgende:
Op donderdag 17 september 2020 16:32 schreef PeterKelder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor het uploaden/delen! Ik ook trouwens.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:55 schreef Japepk het volgende:
Omdat ik hem toch wel verdomd gaaf vind:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:48 schreef LetsGame het volgende:
Ik zie het echt voor me dat ze Steef gaan SORASen en met Shanti laten klooien
Ik hoop oprecht dat de leader vanaf morgen is aangepast. De titelkaart van vijf seconde is amper een leader te noemenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:55 schreef Japepk het volgende:
Omdat ik hem toch wel verdomd gaaf vind:
De aflevering van 5 oktober deed me ineens denken dat ze van Steef ook 'the new gay in town' kunnen maken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:48 schreef LetsGame het volgende:
Ik zie het echt voor me dat ze Steef gaan SORASen en met Shanti laten klooien
Dat zou ik best een leuke move vinden, kunnen ze eindelijk weer eens een goede coming-out-verhaallijn neerzetten....quote:Op maandag 28 september 2020 23:56 schreef Japepk het volgende:
[..]
De aflevering van 5 oktober deed me ineens denken dat ze van Steef ook 'the new gay in town' kunnen maken.
Dat is, hoe hard het ook klinkt, een beetje achterhaald. De tendens in andere soaps en dramaseries over de hele wereld is nu dat de focus bij een homoseksueel personage niet ligt op een coming-out en het omgaan daarmee, maar meer op het gewone leven zelf, zoals het stichten van een gezin (adoptie, draagmoederschap, etc.) en de dingen die daarbij komen kijken. Als GTST nu opnieuw een homoseksueel personage zou willen invoeren, kunnen ze mijns inziens beter meteen een down-to-earth koppel introduceren die bijvoorbeeld daarmee te maken krijgt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou ik best een leuke move vinden, kunnen ze eindelijk weer eens een goede coming-out-verhaallijn neerzetten....
Eens hoor, maar als je met een bestaand karakter zoiets wil is Steef wel geschikt en dan ontkom je niet aan de coming out.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is, hoe hard het ook klinkt, een beetje achterhaald. De tendens in andere soaps en dramaseries over de hele wereld is nu dat de focus bij een homoseksueel personage niet ligt op een coming-out en het omgaan daarmee, maar meer op het gewone leven zelf, zoals het stichten van een gezin (adoptie, draagmoederschap, etc.) en de dingen die daarbij komen kijken. Als GTST nu opnieuw een homoseksueel personage zou willen invoeren, kunnen ze mijns inziens beter meteen een down-to-earth koppel introduceren die bijvoorbeeld daarmee te maken krijgt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:12 schreef gilmore2000 het volgende:
Cas Jansen-Goede tijden zomer tijdenBij Jinek zegt hij nu dat ze een zwangerschap krijgen. Toch Demi en Marwan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Volgens mij versprak ie zich inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2020 23:20 schreef Japepk het volgende:
[..]
Bij Jinek zegt hij nu dat ze een zwangerschap krijgen. Toch Demi en Marwan?
En het is natuurlijk niet toevallig dat Julian en Saskia achter de bank aan het rollebollen warenquote:Op woensdag 30 september 2020 23:33 schreef Japepk het volgende:
En dan zou Demi wel heel erg de gebeten hond zijn. Het zou ook wel tof zijn als Saskia zwanger blijkt. Een 4e kind is natuurlijk een enorme kostenpost, dan komt de overweging om het weg te laten halen en vervolgens de perikelen met een baby op dat kleine flatje. En besties Rik & Shantie hebben het nakijken met hun wijde boxers en diëten.
Cool! Waar heb je die gevonden?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Drie posts achter elkaar, maar het is niet anders
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef Thatsmelv het volgende:
Ik zie het ook wel gebeuren dat het Shanti niet lukt om zwanger te worden/een miskraam krijgt en dan obsessief gedrag gaat vertonen en toevallig hebben de buren een ongewenste tiener zwangerschap..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Dat is een PeterKelder Originalquote:
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |