quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven, Margje Fikse en Kefah Allush, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck, Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen..
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Erik Dijkstra & Willemijn Veenhoven (BNNVARA)
• Dinsdag: Margje Fikse & Kefah Allush (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Nadia Moussaid & Pieter van der Wielen (VPRO)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:01 schreef Bolasie het volgende:
De NPO had laatst ook zo'n walgelijk slechte defensie-serie
Nog geen nieuwe foto's op de sitequote:
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef BlackNero het volgende:
Sander en Wouke hadden gisteren nog ruzie op twitter toch?
Sander.quote:
Het is gewoon een twittertrol.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:05 schreef Slobeend het volgende:
Sander in de presentatorrol bij dit onderwerp is vrij lachwekkend.
Ik vind het nog wel meevallen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is nu al een heerlijk schreeuwitem.
Doe danquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
vind je het goed als ik m'n fiets in je tandspleet stop
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
vind je het goed als ik m'n fiets in je tandspleet stop
Atten met Welmoed.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
gerdi mot een stapje terugdoen voor welmot
Dat ouderen isoleren vind ik ook allemaal leuk en aardig klinken, maar dat ga je praktisch natuurlijk nooit goed uitvoeren.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:11 schreef Monolith het volgende:
Eerst moest de AOW-leeftijd omhoog en ouderen aan de slag blijven om alles te bekostigen, maar nu moeten ze kennelijk allemaal thuis achter de geraniums gaan zitten.
thuiswerkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:11 schreef Monolith het volgende:
Eerst moest de AOW-leeftijd omhoog en ouderen aan de slag blijven om alles te bekostigen, maar nu moeten ze kennelijk allemaal thuis achter de geraniums gaan zitten.
Denk jij dat scholen docenten van zeg 55+ gewoon lekker laten lesgeven op afstand?quote:
Min Oom heette Sander die is doodquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:13 schreef Bolasie het volgende:
Tegenwoordig heet elke sukkel Sander.
Moet hij weten.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Min Oom heette Sander die is dood
wie ikke ??quote:
Zijn er wel die dat prima kunnen. Op de uni ging sowieso vroeger al ook genoeg via internetquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Denk jij dat scholen docenten van zeg 55+ gewoon lekker laten lesgeven op afstand?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:05 schreef Slobeend het volgende:
Sander in de presentatorrol bij dit onderwerp is vrij lachwekkend.
quote:Amsterdam gaat overstag en gaat een proef aan met preventief fouilleren. Gaat dat de straat nu echt veiliger maken of werkt het etnisch profileren in de hand en maakt dit het wantrouwen naar de politie alleen maar groter? Dat bespreken we met jongerenwerker Joel Ricardo, Dionne Abdoelhafiezkhan van Controle Alt Delete en burgemeester Foort van Oosten, zijn stad Spijkenisse zet preventief fouilleren al langere tijd in.
Het nieuwe theaterseizoen staat voor de deur, maar het wordt minder uitbundig ingeluid dan normaal. Geen drukke Uitmarkt of Parade, want corona gooit roet in het eten. Sinds 2018 mag Wende in theater Carré een avond vullen met allerlei artiesten en kunstenaars: Wende’s Kaleidoscoop. De eerste twee edities waren niet te zien op televisie en Carré zat vol met publiek. Dit jaar is het precies andersom. De voorstelling zal wel op tv te zien zijn, maar voor lege tribunes. Vanavond in Op1 vertelt Wende alles over deze theatershow, die morgen wordt uitgezonden.
Aanstaande dinsdag (21.05 uur op NPO 2) gaat weer een nieuws seizoen van De Geknipte Gast van start, het programma waarin interviewer annex kapper Özcan Akyol bekende Nederlanders van een fris kapsel voorziet, terwijl ze hun hart luchten bij hem in de kappersstoel. Vanwege het coronavirus zal Eus voorlopig zijn schaar laten liggen, maar dat is geen reden voor onder meer Catherine Keyl, Matthijs van Nieuwkerk, Barrie Stevens en Sinan Can om niet in alle openheid het gesprek aan te gaan. Özcan schuift vanavond aan om er meer over te vertellen.
Ik pak hem mee, anders aflevering van gisteren terugkijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Toch wel saaie gasten😕. Ik kijk wel zijn de laatste uitzending met Pieter en Nadia.
Leuke vrouw.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Astrid - Parijs Tegen Nice - Kersseboom
Wordt weer eens tijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:24 schreef Coco. het volgende:
Zijn jullie wel eens preventief gefouilleerd?
~monkyyy
Als er geen vrouwelijke agent bij is mogen meiden zeker niet gefouilleerd worden...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:24 schreef Coco. het volgende:
Zijn jullie wel eens preventief gefouilleerd?
~monkyyy
Facebook leest mee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:28 schreef svann het volgende:
Minstens vijf app-groepen per minister op te vragen dus.
Rotterdam ook hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
In Amsterdam...
In Amsterdam...
In Amsterdam...
In Amsterdam...
Niet mijn hoofdstad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
In Amsterdam...
In Amsterdam...
In Amsterdam...
In Amsterdam...
Daar gebeurt het -vinden ze zelf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
In Amsterdam...
In Amsterdam...
In Amsterdam...
In Amsterdam...
CDA, VVD en D66 denken daar gelukkig ongeveer hetzelfde over.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:29 schreef Klopkoek het volgende:
"wat is economisch verstandig"alsof daar geen keuzes in bestaan...
Lekker gezamenlijk de huizenbubbel opblazen. Verstandig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
CDA, VVD en D66 denken daar gelukkig ongeveer hetzelfde over.
Verder staat D66 voor een stedelijke economie, een diensteneconomie, terwijl CDA voor de benepen provinciale kleinburger is en de roestige agrariër.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
CDA, VVD en D66 denken daar gelukkig ongeveer hetzelfde over.
Ja echt he, in zóveel hedendaagse problematieken bij dat soort jeugd.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Muziek zonder piano gewoon verbieden.
Wacht maar tot ik de macht krijg jonge damequote:
veel van die beats worden ook met een piano gemaakt hoor, alleen niet het klassieke geluid van de pianoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik de macht krijg jonge dame
Tan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dionne heeft een lastig uit te spreken achternaam
Dionne Gezondheidquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dionne heeft een lastig uit te spreken achternaam
Ik dacht aan Stax, ik snapte hem al nietquote:
Veiligheid boven alles!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
etnisch profileren of risicogroepen aanpakken?
Capuchonnetjes fouilleren, daar is niets etnisch aan, juridisch gezien dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
etnisch profileren of risicogroepen aanpakken?
Dat vlassige baardje ook... terroristen baard!quote:
beidequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:40 schreef Yreal het volgende:
Heb ik nou teveel gezopen of gaat dit verhaal echt alle kanten op?
Fout van Nadia.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:40 schreef Yreal het volgende:
Heb ik nou teveel gezopen of gaat dit verhaal echt alle kanten op?
Dat hadden hooligans op een gegeven moment ook door. Toen kreeg je casual hooligans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Capuchonnetjes fouilleren, daar is niets etnisch aan, juridisch gezien dan.
Hoe zien die eruit, casual hooligans?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat hadden hooligans op een gegeven moment ook door. Toen kreeg je casual hooligans.
Dus om te beginnen gewoon alle minderjarigen fouilleren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
Dat hadden hooligans op een gegeven moment ook door. Toen kreeg je casual hooligans.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoe zien die eruit, casual hooligans?
Niet betaalde plastic tasjes bij de appie aanpakkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:43 schreef Monolith het volgende:
Ja de kracht van preventief fouilleren is dat je net zo goed een bejaard echtpaar fouilleert als een paar negers in hoodies.
Eerst praten, dan het mes weg!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
handen vullen met iets anders
wel mes wegnemen maar niet de woede
quote:
quote:
Hij gerucht gaat dat hij lichtelijk autistisch is.quote:
Ik zie de factuur wel weer verschijnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:47 schreef svann het volgende:
Wie gaat dat betalen?
O nee, dat vraagt men zich alleen af bij 'linkse hobbies'.
aanslagquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zie de factuur wel weer verschijnen.
Dat zou dan van uit de investeerders zelf moeten komen. Dat zie ik echt niet gebeuren. Die laten panden liever leegstaan dan dat ze een lagere huurprijs accepteren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef svann het volgende:
Hoe zit het met bedrijfsvastgoed van investeerders?
Blijven die de volle (tegemoetgekomen) huren vangen of leveren die ook in?
Kunnen ze kiezen, aan contract houden of uitstellen of (icm) wat verlagenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef svann het volgende:
Hoe zit het met bedrijfsvastgoed van investeerders?
Blijven die de volle (tegemoetgekomen) huren vangen of leveren die ook in?
Ja, dat is een fantastisch getal!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, had het dan gewoon naar 450 miljoen ofzo afgerond.
Teveel spaargeldquote:
420 is mooierquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, dat is een fantastisch getal!
Hebben ze niet nodig, die kunnen zo een dure Volière uit Duitsland aanschaffen.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hebben ze niet nodig, die kunnen zo een dure Volière uit Duitsland aanschaffen.
(quote: wiebes in OP1 27aug20)quote:Je moet zoeken naar de match... dat wordt heel erg belangrijk.
Ik wil daar ook wel rondvliegen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
wow, food courts in elke vleugel van het ziekenhuis
omdat ze in de zomer vooral lucratief huisjes doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Je kan geen arbeider krijgen, ze zitten tot hun nek in het werk. Ik wil mijn terras verhoogd hebben, ben al 5 weken bezig om iemand te regelen, ja geen tijd, we kunnen het in november doen
Dat valt nog mee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Je kan geen arbeider krijgen, ze zitten tot hun nek in het werk. Ik wil mijn terras verhoogd hebben, ben al 5 weken bezig om iemand te regelen, ja geen tijd, we kunnen het in november doen
Ik hou mijn hart vast als ik de vloer in de keuken wil vervangen, zitten scheuren in de tegelsquote:
Ze kunnen idd het werk niet aan met allerlei vage bouwsels.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
omdat ze in de zomer vooral lucratief huisjes doen
Dat is zo vier maanden vooruit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik hou mijn hart vast als ik de vloer in de keuken wil vervangen, zitten scheuren in de tegels
Kunst en cultuur is ook een vreemde wereld ....quote:
Ja, bellen, we komen een deze dagen langs, tegels komen uitzoeken, offerte maken, tegels bestellen, inplannen, oude tegels eruit halen, juiste mannetjes zoeken, vloer egaliseren, tegels leggen. Ik hoop in 2024 dat het af is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is zo vier maanden vooruit.
Er zijn te weinig nederlandse ambachtslieden over.
Neem een Pool.
Gifwaardig zou ik zeggenquote:
Zou er maar niet teveel op vertrouwen!quote:
Dat is echt zo, vreemde hippie types ook vaak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kunst en cultuur is ook een vreemde wereld ....
Alleszeggonde blik.quote:
"Zat ik maar gewoon bij Zomergasten".quote:
Ze loopt al even mee hoor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:00 schreef Bolasie het volgende:
Wende; die naam hoor ik voor het eerst.
Die man is een grote act en heel Nederland trapt erinquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Van Rossum![]()
Snap niet dat het zo'n succes is, die Belgische is meer mijn ding.
Bij de Belgquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Van Rossum![]()
Snap niet dat het zo'n succes is, die Belgische is meer mijn ding.
Zeer beschaafd volk.quote:
Vroeger was het nog Wende Snijders. Toen was ze verder niet minder awkward.quote:
Dat is een VVD-kwaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Wiebes heeft een niet zo actieve herinneringsvermogen.
Maar wel empathisch!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:15 schreef Bolasie het volgende:
Die Pieter is niet sterk in overgangen, hè
Waarschijnlijk krijgen ze een prima vergoeding, dan wil ik ook best janken voor de spiegel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik vind het geen gezicht al die emoties met klipjes in je haar.
Ik liet ook wel een traantje toen de kappers weer open gingen een paar maanden terugquote:
geen haar op z'n kop die daar aan denktquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Grapperhaus mag die stoel weleens in.
Met of zonder elektrocutie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Niets past gewoon, het format, het verhaal (eerste indruk dan) en de empathische Eus waarbij het gebeurt.quote:
nou nou nouquote:
Wenkbrouwen, baard en oren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |