Dat is ook wel een nadeel jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:22 schreef chansadres het volgende:
Na maanden mijn xbox one x aangezet om Tony Hawk te gaan spelen. Ik ben nu 2 uur aan het updaten en installeren.
quote:Xbox Series S Won’t Apply Xbox One X Enhancements, Microsoft Confirms
Though the Xbox Series S will undoubtedly be a more capable machine than the Xbox One X overall, Microsoft has confirmed with us that when playing backwards compatible titles, the Xbox Series S won’t apply any Xbox One X-centric enhancements. When asked to clarify how the Series S deals with Xbox One X enhanced games, a Microsoft spokesperson provided the following statement:
“Xbox Series S was designed to be the most affordable next generation console and play next generation games at 1440P at 60fps. To deliver the highest quality backwards compatible experience consistent with the developer’s original intent, the Xbox Series S runs the Xbox One S version of backward compatible games while applying improved texture filtering, higher and more consistent frame rates, faster load times and Auto HDR.”
https://www.gamespew.com/(...)-microsoft-confirms/
Logisch, want die One X enhancements zijn 4K dingen vaak.quote:
De Xbox One-games zonder X enhancements zijn dus vaak niet eens 1080P.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Logisch, want die One X enhancements zijn 4K dingen vaak.
Makkelijk de mooiste next gen console, maar wel verticaal.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi ding zo, prima verhouding. Kan prima rechtop staan waar nu nog de 360 staat hier.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:08 schreef Jimbo het volgende:
Wat zat er nou bij een xbox game pass
Ea play
Game with gold
En dan die streaming dienst toch?
Zit eraan te denken en xbox serie s te halen en dan is het wel leuk om elke maand er nieuwe games bij te hebben...
Dit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:53 schreef Lionheaad het volgende:
Hmmmm.... Die actie is geldig t/m 30 september 2020
Dat betekent dus ruim 1,5 maand zonder xbox.
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat ze die discdrive niet plat in de bodem hebben gelegd, of plat tegen het frame in het midden... die platte orientatie zou er hier voor zorgen dat de schijf bijna langs de balk van een tafel schraapt, tenzij ik hem ondersteboven kan plaatsen...quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De streaming dienst zit bij Game Pass ultimate. Dan krijg je:quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:08 schreef Jimbo het volgende:
Wat zat er nou bij een xbox game pass
Ea play
Game with gold
En dan die streaming dienst toch?
Zit eraan te denken en xbox serie s te halen en dan is het wel leuk om elke maand er nieuwe games bij te hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Minecraft Dungeons heeft touch controls (heb je dus geen controller voor nodig)
Met je Xbox One controller. Die heeft bluetooth en kan gewoon gekoppeld worden.quote:
Volgens mij kun je beter Gold kopen, bijv via cdkeys, en dan upgraden. Aangezien ik nog tot 9-21 Ultimate heb ben ik niet helemaal up-to-date.quote:Op maandag 14 september 2020 17:58 schreef Jimbo het volgende:
@:notorious_roy waar is Xbox Game Pass Ultimate Online -12 maanden - in de aanbieding?
Hoe werkt die upgrade danquote:Op maandag 14 september 2020 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter Gold kopen, bijv via cdkeys, en dan upgraden. Aangezien ik nog tot 9-21 Ultimate heb ben ik niet helemaal up-to-date.
https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgradequote:
oh netjes, das een leuke deal dan ja,quote:
Ik ken de Braziliaanse Xbox prijzen maar heb geen zin in gekut met VPN en accounts. Gewoon voor 45 Europese Gold kopen bij CDkeys.quote:Op maandag 14 september 2020 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh netjes, das een leuke deal dan ja,
kwam via google dit tegen:
https://livekaarten.nl/xb(...)Yk5Z_XsaAiA-EALw_wcB
jaartje voor 32 eur, iemand van hier toevallig ervaring ermee?
One classic was iig fluisterstil te noemen en is veel stiller dan mijn PC, ongeacht belasting. Geen ervaring met de one X.quote:Op maandag 14 september 2020 20:13 schreef byah het volgende:
Hoop dat de ventilatie beter werkt dan bij de huidige generatie. Mijn PS4 pro maakt extreem veel lawaai en de Xbox One X in mindere mate maar af en toe nog wel storend, ondanks dat ze in een kast staan met een open voor- en achterkant.
Ik heb een One X en ik hoor hem bijna niet. Mijn PS4 Pro maakt iets meer geluid, maar desondanks is het geen brullende windturbine. Tevreden met beide.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
One classic was iig fluisterstil te noemen en is veel stiller dan mijn PC, ongeacht belasting. Geen ervaring met de one X.
Maar in de Series X verwacht ik wel een redelijke stilte met een enorme heatsink en dito fan.
Ik zat ook al te wachten op een update van mijn Game Pass app. Heb nog niks.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:17 schreef Sfancta het volgende:
Hoe laat gaat die cloud streaming live vandaag?
Het loopt niet via die streaming app, maar de gamepass app dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:06 schreef PjotterFRL het volgende:
Dit is wel vet
[..]
Ik zat ook al te wachten op een update van mijn Game Pass app. Heb nog niks.
Volgens mij via de GP appquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het loopt niet via die streaming app, maar de gamepass app dan?
Het werkt bij mij nu ook met de normale Game Pass app.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:07 schreef Sfancta het volgende:
Streamen kan via de Game Pass beta app!!
Gebruik je 5ghz kanaal op WiFi?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:46 schreef Sfancta het volgende:
Krijg het niet echt werkend, heb alles dat nodig is. Blijft disconnecten met wifi, sommige games kan ik niet eens starten. Op 4G werkt het wel maar is me te kostbaar. Terwijl mijn wifi signaal en bereik gewoon goed is.
Heb xperiabox v10 via Telfort , heb eens gekeken in de instellingen. Heb maar 1 instelling, 2.4 en 5 ghz. Ik kan zo snel nergens zien hoe ik het naar 5 ghz omzet, of eentje kan aanmaken met alleen 5ghz.quote:
Bij globale configuratie staat bij beiden op automatisch kanaal. Ik kan nergens een losse 5 ghz aanmaken.quote:
Allicht op telefoon in te stellen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Bij globale configuratie staat bij beiden op automatisch kanaal. Ik kan nergens een losse 5 ghz aanmaken.
Het is me gelukt een aparte 5ghz aan te maken, en als ik hierop verbonden ben is er minder uitval van connectie, maar kan evengoed niet echt spelen. Zal het aan mijn mobiel liggen? (nokia 3.1 )quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Allicht op telefoon in te stellen?
Hier redelijke connectie. Maar heel af en toe lag.
Een 3.1 is niet heel krachtig maar je streamt dus dat zou weinig uit moeten maken volgens mij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het is me gelukt een aparte 5ghz aan te maken, en als ik hierop verbonden ben is er minder uitval van connectie, maar kan evengoed niet echt spelen. Zal het aan mijn mobiel liggen? (nokia 3.1 )
Een gewone.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:55 schreef AMDB het volgende:
Xbox Elite 2 controller of een gewone?
Wel flink prijzig, maar wel gaaf.
Mijn huidige controllers zijn matig en oud, dus een nieuwe is sowieso wel nodig voordat de nieuwe gen komt.
Een Razer Wolverine Ultimatequote:Op dinsdag 15 september 2020 22:55 schreef AMDB het volgende:
Xbox Elite 2 controller of een gewone?
Wel flink prijzig, maar wel gaaf.
Mijn huidige controllers zijn matig en oud, dus een nieuwe is sowieso wel nodig voordat de nieuwe gen komt.
Opzich ook geen verkeerde gedachte. Niet echt wat leuks om vanaf dag 1 te spelen. Vermaak me nog goed met Forza Horizon 4 en F1 2019quote:Op woensdag 16 september 2020 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kijk het ff een paar maanden aan. Heb niet het gevoel dat ik er vanaf dag één bij moet zijn.
Ohhh dan, dan ga ik niks pre orderen. Dan maar fijn op deze blijven spelen.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:41 schreef Lionheaad het volgende:
Alles dat de komende tijd uit komt zal ook op de xbox one werken.
Denk dat in 2021 nog 90% van de games ook op de One komen.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:40 schreef Sfancta het volgende:
Heb via een of andere pepperdeal in augustus tot september 2022 game pass ultimate, voor ongeveer 40 euro.
Komen er voor de huidige xbox ook nog nieuwe games op? Of vanaf de release alles op die nieuwe gericht?
Je betaalt pas weer over 3 jaar, kun je ook bij je subscription terugzienquote:Op donderdag 17 september 2020 00:40 schreef Jimbo het volgende:
Net 3 jaar live gold gekocht, geupgrade voor 1 euro naar ultimate...
However, nu vraag ik mij af, er stond dat er elke maar 12.99 in rekening gebracht wordt voor dat ultimate maar las overal dat dat in gaat na die 3 jaar... Wat is het nu, krijg ik volgende maand dan een rekening elke maand van 12.99 en heb ik dus ~99 eur weggegooid, of is het gewoon goed zo en heb ik over 3 jaar dat ik ultimate moet gaan betalen?
quote:Op donderdag 17 september 2020 00:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je betaalt pas weer over 3 jaar, kun je ook bij je subscription terugzien
Sick. Veel plezier de komende drie jaar. Kun je sowieso Halo, Fable, Avowed, Everwild en Forza voor gaan spelen.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:40 schreef Jimbo het volgende:
Net 3 jaar live gold gekocht, geupgrade voor 1 euro naar ultimate...
However, nu vraag ik mij af, er stond dat er elke maar 12.99 in rekening gebracht wordt voor dat ultimate maar las overal dat dat in gaat na die 3 jaar... Wat is het nu, krijg ik volgende maand dan een rekening elke maand van 12.99 en heb ik dus ~99 eur weggegooid, of is het gewoon goed zo en heb ik over 3 jaar dat ik ultimate moet gaan betalen?
gaat goed komenquote:Op donderdag 17 september 2020 00:53 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Sick. Veel plezier de komende drie jaar. Kun je sowieso Halo, Fable, Avowed, Everwild en Forza voor gaan spelen.
GWG kun je net als PS+ toevoegen aan je account. Heb dat zelf met Jurassic World Evolution gedaan bijvoorbeeld en die kan ik nog steeds downloaden. Ze zijn overigens niet heel interessant.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:00 schreef Jimbo het volgende:
Hoe zet je de maandelijke games eigenlijk op je account, of is dat een playstation ding? Is het hier dat je ze een maand mag spelen en daarna niet meer?
De games die in de catalogus staan van e gamepass kun je gewoon downloaden en spelen totdat ze eruit gegooid worden (zoals netflix zeg maar) Maar als ze in de catalogus staan, kun je ze ook met korting kopen, zodat je ze ook nog kunt spelen als ze uit de catalogus zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gaat goed komen
Wat ik wel zuur vind is dat ik eerst had gekeken naar de games voor game pass, en ik dacht.. Nice, tof, veel goede games
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/games
Om vervolgens te zien dat deze games er niet bij zitten, maar dat je korting krijgt op die games
zag al dat ik iets fout deedquote:Op donderdag 17 september 2020 08:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De games die in de catalogus staan van e gamepass kun je gewoon downloaden en spelen totdat ze eruit gegooid worden (zoals netflix zeg maar) Maar als ze in de catalogus staan, kun je ze ook met korting kopen, zodat je ze ook nog kunt spelen als ze uit de catalogus zijn.
Lukt hier niet, zal wel omdat ik geen xdoos aangesloten heb staan, want die heb ik nog niet omdat ik op de series S wachtquote:Op donderdag 17 september 2020 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GWG kun je net als PS+ toevoegen aan je account. Heb dat zelf met Jurassic World Evolution gedaan bijvoorbeeld en die kan ik nog steeds downloaden. Ze zijn overigens niet heel interessant.
Zou kunnen dat je een console geregistreerd moet hebben ja. Tot die tijd maar Hollow Knight spelen voor de 1000/1000 achievements danquote:Op donderdag 17 september 2020 08:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zag al dat ik iets fout deedthanks iig
[..]
Lukt hier niet, zal wel omdat ik geen xdoos aangesloten heb staan, want die heb ik nog niet omdat ik op de series S wacht
Nja tot die tijd maar wat games op pc spelen die bij die pass zaten, ook goed.
Waar zie je dat? Al die games in die lijst kun je gewoon spelen nu.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gaat goed komen
Wat ik wel zuur vind is dat ik eerst had gekeken naar de games voor game pass, en ik dacht.. Nice, tof, veel goede games
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/games
Om vervolgens te zien dat deze games er niet bij zitten, maar dat je korting krijgt op die games
ik heb hollow knight al platinumquote:Op donderdag 17 september 2020 08:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou kunnen dat je een console geregistreerd moet hebben ja. Tot die tijd maar Hollow Knight spelen voor de 1000/1000 achievements dan
Denk het niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:00 schreef Sfancta het volgende:
Zou een eventuele Forza Horizon 5 ook uitkomen voor de xbox one?
quote:In an interview with IGN, Xbox director of program management Jason Ronald confirmed that game install sizes will be approximately 30% smaller on the Series S than on the Series X. This is due to the reduced resolution texture packages needed for games on the Series S, which will be targeting 1440p resolution instead of 4K on the Series X.
Wanneer wordt deze eigenlijk verwacht? Japan toch?quote:Op donderdag 17 september 2020 10:00 schreef Sfancta het volgende:
In 2022 of 2023 verwacht ik geen Forza meer op de Xbox One. De nieuwe Forza Motorsport kom alleen uit op de Series S en X.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:00 schreef Sfancta het volgende:
Al is het al een kwart minder.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:23 schreef PjotterFRL het volgende:
https://www.ign.com/artic(...)ler-than-on-series-x
[..]
Category Manager gelijk ontslaan, man man man.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:44 schreef Jimbo het volgende:
Bol over de nieuwe controller:
"Xbox Series X Controller
De nieuwe controller die bij de nieuwe Xbox hoort oogt vrijwel hetzelfde als de huidige controller van Microsoft. De grootste update die is toegevoegd aan de controller is de share knop. De Series S controller zou een kleinere hoeveelheid werkgeheugen hebben, lagere kloksnelheden en minder rekenkracht ten opzichte van de Series X, daarnaast zou het een schijflade missen. De Xbox kan games in maximaal 1080p afspelen."
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 17 september 2020 21:44 schreef Jimbo het volgende:
De nieuwe controller die bij de nieuwe Xbox hoort oogt vrijwel hetzelfde als de huidige controller van Microsoft. De grootste update die is toegevoegd aan de controller is de share knop. De Series S controller zou een kleinere hoeveelheid werkgeheugen hebben, lagere kloksnelheden en minder rekenkracht ten opzichte van de Series X, daarnaast zou het een schijflade missen. De Xbox kan games in maximaal 1080p afspelen."
https://www.bol.com/nl/i/(...)ox-series-s/N/38911/quote:Op donderdag 17 september 2020 21:47 schreef AMDB het volgende:
De nieuwe controller die bij de nieuwe Xbox hoort oogt vrijwel hetzelfde als de huidige controller van Microsoft. De grootste update die is toegevoegd aan de controller is de share knop. De Series S controller zou een kleinere hoeveelheid werkgeheugen hebben, lagere kloksnelheden en minder rekenkracht ten opzichte van de Series X, daarnaast zou het een schijflade missen. De Xbox kan games in maximaal 1080p afspelen
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:44 schreef Jimbo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |