Bottas naar 2 en Verstappen naar 3?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:12 schreef _UserName_ het volgende:
Een weekje geen F1 is best lang, als je er steeds 3 achtereen hebt. Hoop op wat veranderingen in de top 3, maar vrees dat dat er niet zal komen.
Die smaak hadden we al eens gehad. Nee, ik doel op een andere samenstelling. LEC, RIC en PER bijvoorbeeld op het podium.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Bottas naar 2 en Verstappen naar 3?
Een regenrace waarin MER eens een keer pech heeft met safetycars, en andere teams geluk. En dan een podium met 3 teams, maar geen mercedes. Onwaarschijnlijk, maar zou wel leuk zijn ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die smaak hadden we al eens gehad. Nee, ik doel op een andere samenstelling. LEC, RIC en PER bijvoorbeeld op het podium.
NOR mag er ook wel op, ipv PER.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Een regenrace waarin MER eens een keer pech heeft met safetycars, en andere teams geluk. En dan een podium met 3 teams, maar geen mercedes. Onwaarschijnlijk, maar zou wel leuk zijn ja.
Racing Point (Perez) rijdt ook met een Mercedes-motor he?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
NOR mag er ook wel op, ipv PER.
Oh, geen Mercedes zei je
Inderdaad niet: https://www.racefans.net/(...)acob-blake-shooting/quote:
Dat was nog met sjoemelenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:36 schreef Marcoss het volgende:
Ferrari was vorig jaar wel op de brommer op het rechte stuk hier
Zo principeel istie nou ook weer nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Van de andere kant hoop ik eigenlijk dat Hamilton zijn mede-zwarte sporters in 'Murica Fuck yeah! steunt, en gewoon staakt de komende races
Weet ik, maar volgens mij was dat het 1e moment dat er vraagtekens werden gezet bij de enorme update qua snelheid bij Ferrari.quote:
Zou hem wel geloofwaardiger maken als hij tzt staat te verkondigen dat het een zwaarbevochten kampioenschap was.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo principeel istie nou ook weer niet
Met als gevolg dat ze de race cancellen....quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zou hem wel geloofwaardiger maken als hij tzt staat te verkondigen dat het een zwaarbevochten kampioenschap was.
Bij dat gekniel vroeg ie zich dat ook niet af.quote:,,Geweldig wat velen in de Amerikaanse sport nu doen. Maar dat is Amerika. Ik weet niet welk effect het zou hebben als ik hier zoiets zou doen"
En hij is niet de enige. Osaka komt blijkbaar ook terug van haar beslissing om niet te spelen. Kampioenschappen zijn blijkbaar belangrijker.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo principeel istie nou ook weer niet
NL artikel erover: https://www.nu.nl/tennis/(...)og-halve-finale.htmlquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En hij is niet de enige. Osaka komt blijkbaar ook terug van haar beslissing om niet te spelen. Kampioenschappen zijn blijkbaar belangrijker.
https://twitter.com/tennismagazin/status/1299040129386979328?s=19
Of als die in de bandenstapel ligt of een plof 9/10 op de schaal van Coronel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
bij voorkeur als de Benz net de pits voorbij is
Hopelijk blijft FOK! onlinequote:
Geen zekerheidquote:
De servers crashen vaker dan Lance Stroll tegenwoordig.quote:
Gewoon, interesse in de sport? Kijken hoe iedereen ervoor staat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:24 schreef babylon het volgende:
Waarom kijken mensen de FP? Wat zijn jullie beweegredenen?
Interesse voor de sport.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:24 schreef babylon het volgende:
Ik merk dat ik na een paar minuten al niet meer geboeid ben.
Ja dit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon, interesse in de sport? Kijken hoe iedereen ervoor staat?
Zijn vrije trainingen. Las op Reddit dat Mercedes de Mercedes motor flink gedetuned heeft, meer dan de concurrentiequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef F1gamer het volgende:
Verstappen (harde band) 1 tienden langzamer dan Lewis (medium band)
Hij moet zich ook verlagen naar niveau van Olav Mol.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:42 schreef Dauthi het volgende:
Die Rick Winkelman heeft het ook regelmatig fout wanneer het over het nieuwtjes in de F1 gaat...
Omdat je met Engels commentaar een enorm veel extra informatie krijgtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:24 schreef babylon het volgende:
Ik merk dat ik na een paar minuten al niet meer geboeid ben.
Alsof ze daar alles wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zijn vrije trainingen. Las op Reddit dat Mercedes de Mercedes motor flink gedetuned heeft, meer dan de concurrentie
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon, interesse in de sport? Kijken hoe iedereen ervoor staat?
Beetje breed antwoord. Kan er weinig mee. Maar goed.quote:
Je zit je al twee weken af te vragen hoe de zachte bandencompounds het gaan houden, of Red Bull het gat met Mercedes een beetje weet te dichten, of Ferrari eindelijk z'n auto wat beter voor elkaar heeft, of Racing Point hun race pace kan verbeteren, of McLaren een stap naar voren weet te maken, etc. etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:49 schreef babylon het volgende:
[..]
Beetje breed antwoord. Kan er weinig mee. Maar goed.
Ja, precies, dat probeer om er uit te halen. Maar ik krijg het niet binnen. Zal aan mij liggen. Ik vind het enorm traag. De nieuwtjes zijn mondjesmaat. Ik krijg iig geen antwoord op die vragen die jij stelt. Het lijkt alsof er maar vijf minuten relevante gebeurtenissen of info is. Dat haal ik dan wel uit de samenvatting. Maar misschien mis ik iets.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zit je al twee weken af te vragen hoe de zachte bandencompounds het gaan houden, of Red Bull het gat met Mercedes een beetje weet te dichten, of Ferrari eindelijk z'n auto wat beter voor elkaar heeft, of Racing Point hun race pace kan verbeteren, of McLaren een stap naar voren weet te maken, etc. etc.
FP1 is de eerste kans om antwoorden op die vragen te krijgen.
Als je haast hebt, zijn de trainingen misschien niet zo geschikt, nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, precies, dat probeer om er uit te halen. Maar ik krijg het niet binnen. Zal aan mij liggen. Ik vind het enorm traag. De nieuwtjes zijn mondjesmaat. Ik krijg iig geen antwoord op die vragen die jij stelt. Het lijkt alsof er maar vijf minuten relevante gebeurtenissen of info is. Dat haal ik dan wel uit de samenvatting. Maar misschien mis ik iets.
Hehe. Even goed bedankt voor je insitesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je haast hebt, zijn de trainingen misschien niet zo geschikt, nee.
Niks mis mee tot nog toe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:02 schreef F1gamer het volgende:
Nu kunnen we vergelijking maken tussen Verstappen en Mercedes.
Tja, wanneer die dat niet zou doen, zou hij de plek van Mol kunnen overnemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hij moet zich ook verlagen naar niveau van Olav Mol.
De Ferrari motoren hebben geen zin in België.
Wel fijn dat zij die inside-informatie hebben!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zijn vrije trainingen. Las op Reddit dat Mercedes de Mercedes motor flink gedetuned heeft, meer dan de concurrentie
Marco Borsato werd gedraaid.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom stond iedereen net binnen
Dan zou ik ook naar binnen vluchtenquote:
Snap ik niet. Daar is Marco ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zou ik ook naar binnen vluchten
En ook nog op een langere baan, dus het verschil lijkt in elk geval veel kleiner te zijn dan in Barcelona vorige keer.quote:
De heroïsche monteurs en geniale coureurs Hamilton en Bottas weten toch altijd de problemen op de vrijdag moeiteloos om te buigen in een seconde voorsprong op het hele veld in de kwalificatie. Wat een helden!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:00 schreef Dven het volgende:
Nu weer te koud voor Mercedes. Toch knap. Te koud, te warm te nat te droog te zonnig te winderig altijd te maar Mercedesgoden weten alsnog bijna alles te winnen
Kunnen de FOK! servers dat zondag wel aanquote:
Jammer!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:03 schreef F1gamer het volgende:
Helaas kan ik niet meekijken. Straks een belangrijke afspraak, die ik niet kan afzeggen.
WTF Ik ben iets minder dan jaar ouder dan hemquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bottas is jarig. Hij is 31 jaar oud geworden. Ik wens hem een fijne verjaardag toe.
Ok boomer!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
WTF Ik ben iets minder dan jaar ouder dan hem
Liefste dagboek...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:03 schreef F1gamer het volgende:
Helaas kan ik niet meekijken. Straks een belangrijke afspraak, die ik niet kan afzeggen.
Dick Tantrumquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:39 schreef Starflyer het volgende:
Nee Rick, net zoals Nissany is Dick Tantrum geen reserverijder. Slechts een testrijder. De enige reserverijder van Williams is Jack Aitken.
Verstappen vies snel ineens! Nadat RIC ook al een knappe tijd neerzette.quote:
Ja, morgenmiddag draait Mercedes weer gewoon aan de knoppenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verstappen vies snel ineens! Nadat RIC ook al een knappe tijd neerzette.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, morgenmiddag draait Mercedes weer gewoon aan de knoppen
Blame Lil Jonquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap deze stand niet. Waarom is Mercedes zo laag
Mooie timing inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:08 schreef shiz het volgende:
lol, Rick 'Renault motor betrouwbaarder'
insert shot: stilstaande Renault.![]()
250 in bocht 1 is wel hardquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou maar over zo’n bord heenrijden met 250
Ik denk Ericssonquote:
Weet niet precies waar het was, vlak bij bocht 1 dus?quote:
Lol, nog in Mercedes theater trappen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Maar Albon heel hoog, Bottas redelijk laag, dat belooft wel wat
Laat mijquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lol, nog in Mercedes theater trappen.
Beide Mercedessen tetsen in Eau Rouge erafquote:
Raidillonquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Beide Mercedessen tetsen in Eau Rouge eraf
Als ze beide eraf tetsenquote:
Albon wel P4, dus prima.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:32 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen vier tienden sneller dan Albon... Lekker!!!
Dus Albon wordt dus ook sneller.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:32 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen vier tienden sneller dan Albon... Lekker!!!
Dat op niet Red Bull waardige baan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt oprecht veelbelovend dat zowel Verstappen als Albon snel zijn.
Niet eens vergeleken met Mercedes, Albon staat nooit voor het middenveld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat op niet Red Bull waardige baan.
Of Mercedes heeft een lading zandzakken besteld
quote:
Jup wellicht Mercedes ineens bijna twee seconden kwijtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat op niet Red Bull waardige baan.
Of Mercedes heeft een lading zandzakken besteld
Wacht maar even tot morgen en de kwalificatie, ik denk niet dat Mercedes ineens een seconde kwijt is maar wie weetquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup wellicht Mercedes ineens bijna twee seconden kwijt
Benieuwd naar het antwoord op deze vraag:quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:01 schreef Justevo het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)chnical_director_of/
quote:Say you have the fastest car like you have now and you look at cars that are at the back of the field. Can you usually spot 'mistakes' or reason on why they are slower?
Deze vraagquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:01 schreef Justevo het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)chnical_director_of/
Elke fucking AMA opnieuwquote:James, a short view back to the past Thirty years ago, Niki Lauda told us: "Take a trained monkey place him into the cockpit and he is able to drive the car" Thirty years later Sebastian told us: "I had to start my car like a computer It's very complicated" And Nico Rosbeg said, err, he pressed during the race I don't remember what race the wrong buttonon the wheel Question for you to both Is formula 1 driving today too complicated with 20 and more buttons on the wheel are you too much under effort under pressure? What are your wishes for the future concerning technical program, errrm, during the race? Less buttons more? Or less and more comunication with your engineers?
Goede vraag idd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Benieuwd naar het antwoord op deze vraag:
[..]
Ik lees alleen jouw quote en ik weet precies wie die vraag steldequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Deze vraag
[..]
Elke fucking AMA opnieuw
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
ben je er benieuwd naar? Zelfs in de achteruit zouden ze zo ongeveer nog wel kunnen winnen
Volgens Hamilton is Max de favoriet hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben echt ladingen zand bij Mercedes
Zegt ie met een pallet zandzakken net buiten beeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Hamilton is Max de favoriet hoor
zo weinig maar?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt ie met een pallet zandzakken net buiten beeld.
Zou wel goed voor hem zijn. Heeft hij minder tijd voor hypocrisiequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij hoeft niet alles zelf te sjouwen natuurlijk.
Als aanvulling hierop:quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup wellicht Mercedes ineens bijna twee seconden kwijt
De standaard "we-zijn-niet-de-favoriet comment kots". Dat wordt weer een Mercedes 1-2 zonder de 8ste versnelling te gebruikenquote:Hamilton: "Zit dicht bij elkaar, maar Red Bull is iets sneller
Lewis Hamilton stelt dat Red Bull Racing op Spa-Francorchamps 'iets sneller' is dan Mercedes. De regerend en zesvoudig wereldkampioen concludeert na de vrijdagse trainingen dat zijn eigen team nog wat werk aan de winkel heeft, al verwacht hij dat de Belgische GP ongeacht de progressie van Mercedes spannend wordt aan de kop
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop:
https://m.gpupdate.net/nl(...)ull-is-iets-sneller/
[..]
De standaard "we-zijn-niet-de-favoriet comment kots". Dat wordt weer een Mercedes 1-2 zonder de 8ste versnelling te gebruiken
Ik hoop van niet. Er is trouwens ook een topic voor het F1 Caféquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:35 schreef DaMook het volgende:
Zijn de Coronels voortaan standaard weg bij F1 Cafe ?
Ow wistik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
F1 / [Ziggo] Het Formule 1 Café topic
Elke vrijdag weer de underdog. Morgen weer lekker een halve seconde voor op de rest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop:
[..]
De standaard "we-zijn-niet-de-favoriet comment kots". Dat wordt weer een Mercedes 1-2 zonder de 8ste versnelling te gebruiken
Het jammere is dat zien kotsen doet kotsen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop:
[..]
je bedoelt het bannen van diverse engine-modes? Die gaat pas vanaf volgende week in Monza in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:51 schreef XL het volgende:
Wat zou het mooi zijn als dit geen incident is, maar de regelverandering de reden is.
Maar goed.... ga nog van een incident uit
Ah, ok. Dacht vanaf Belgiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je bedoelt het bannen van diverse engine-modes? Die gaat pas vanaf volgende week in Monza in.
Of zoals Verstappen al zei; even gemartel met de afstelling. Die zullen ook wel eens wat proberen of iets hebben wat niet werkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:57 schreef Dazalbest het volgende:
Ik geloof er echt helemaal niks van. Mercedes doet het even lijken alsof ze het toch best zwaar hebben, Lewis die zogenaamd bijna de pits uit vliegt yeah right..... Zolang dit alleen gebeurt op de momenten dat het er niet toe doet geloof ik er geen zandzak van.....
Vandaag en morgen rijden ze gewoon voorop.....
Ik zou er nog respect voor op kunnen brengen zonder de hele fake act en ze gewoon roepen we zijn nou eenmaal de beste/snelste.... Maar nu verpest het veel.
Mensen die overal een act achter zoeken van Mercedesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:57 schreef Dazalbest het volgende:
Ik geloof er echt helemaal niks van. Mercedes doet het even lijken alsof ze het toch best zwaar hebben, Lewis die zogenaamd bijna de pits uit vliegt yeah right..... Zolang dit alleen gebeurt op de momenten dat het er niet toe doet geloof ik er geen zandzak van.....
Vandaag en morgen rijden ze gewoon voorop.....
Ik zou er nog respect voor op kunnen brengen zonder de hele fake act en ze gewoon roepen we zijn nou eenmaal de beste/snelste.... Maar nu verpest het veel.
Dit inderdaad. Nu rijden ze in een lagere motorsetting om de motor te sparen zodat ze vanaf volgende week standaard met een iets hogere setting in de race kunnen rijden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mensen die overal een act achter zoeken van Mercedes![]()
Nieuwe motor gestoken, niet meteen het vermogen er vol op.
Iedereen weet dat Mercedes het snelst is, dat er nog steeds mensen zijn die denken dat ze bewust langzamer gaan rondrijden is gewoon spijkers op laag water zoeken.
Dit heeft niets met regelverandering te maken want dat is pas vanaf Monza lol...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:51 schreef XL het volgende:
Wat zou het mooi zijn als dit geen incident is, maar de regelverandering de reden is. Dan is het duidelijk dat ook Mercedes met energie (ipv benzine) opslag achter de meetpunten een voorsprong kon behalen.
Maar goed.... ga nog van een incident uit
Ze reden gisteren al met de zandzakkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:26 schreef Abdus18 het volgende:
Zoo, mercedes heeft zand liggen scheppen vanacht
Als je naar de sectoren kijkt klopt dat. Gister verloren ze in 1 en 3 en wonnen zeveel in 2. Nu is het andersomquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:33 schreef Abdus18 het volgende:
Volgens Sky redbull geswitched naar low downforce in vergelijking met gisteren
Bedoelde dat ze zand eruit hadden geschept, maar dat valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze reden gisteren al met de zandzakken
Alleen Russell gooide roet in het etenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ferrari zit er weer gewoon goed bij in FP3.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bijzonder commentaar inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:04 schreef shiz het volgende:
'ook maar gelijk de pits in'
Ja, dúh gast. Hij was al afgevlagd.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:04 schreef shiz het volgende:
'ook maar gelijk de pits in'
Ja, dúh gast. Hij was al afgevlagd.
Maar Red Bull is sneller!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:09 schreef DeeBee het volgende:
Jeetje, Mercedes bovenaan in FP3, je verwacht het gewoon écht niet. Weer een weekend waarin het ze lukt heroisch terug te komen uit die underdog positie, wat een strijders zeg!
Ja en ook in Q1 en niet in Q2 en Q3.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
N'Espresso, what else?quote:
Kamplul denkt dat Max als enige in de regen kan rijden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:22 schreef shiz het volgende:
Hoe is regen in het voordeel van Max? Dat P2 beter mogelijk is dan P3?
Want Lewis/Merc in de regen doet het (behalve Hockenheim) niet bepaald slecht, toch?
Regenstats iemand?
Hamilton is één van de beste, zoniet de beste regenrijder. Maar zeker met regen hangt veel van de auto af. Zie Verstappen die een paar jaar terug nergens was in de regen. Ondanks dat hij een begenadigd regencoureur is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:22 schreef shiz het volgende:
Want Lewis/Merc in de regen doet het (behalve Hockenheim) niet bepaald slecht, toch?
Regenstats iemand?
Er zijn er 2 extreem goed in de regen: Lewis en Max.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:22 schreef shiz het volgende:
Regenstats iemand?
Zie Brazilië 2016 eigenijk. Hamilton geen seconde in de problemen geweest. Meer dan goed in de regen ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Hamilton is één van de beste, zoniet de beste regenrijder. Maar zeker met regen hangt veel van de auto af. Zie Verstappen die een paar jaar terug nergens was in de regen. Ondanks dat hij een begenadigd regencoureur is.
En wie zegt dat de Mercedes niet gewoon ook in de regen het best ligt? En kom niet met Bottas deed het slechter, wie zegt me dat die er niet gewoon niks van kan in de regen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie Brazilië 2016 eigenijk. Hamilton geen seconde in de problemen geweest. Meer dan goed in de regen ook
Daar kan ik niks tegenin brengenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
En wie zegt dat de Mercedes niet gewoon ook in de regen het best ligt? En kom niet met Bottas deed het slechter, wie zegt me dat die er niet gewoon niks van kan in de regen?
Goede regenrijder maar verder valt er eigenlijk weinig zinnigs over te zeggen omdat de regen niet meer de grote equalizer is. De auto werkt tegenwoordig wel of niet in de regen en het zal niemand verbazen dat de Mercedes doorgaans ook in de regen uitstekend werkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Hamilton is één van de beste, zoniet de beste regenrijder. Maar zeker met regen hangt veel van de auto af. Zie Verstappen die een paar jaar terug nergens was in de regen. Ondanks dat hij een begenadigd regencoureur is.
Van mij mag die torpedo wel blijvenquote:
Regen is in het voordeel van Merc en Ferrari. RB moet het hebben van de rechte einden en langzame bochten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:22 schreef shiz het volgende:
Regenstats iemand?
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Was dat niet een kwali in Spaquote:
😂 Die Jack voegt toch wel echt iets toe hè.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:59 schreef franklop het volgende:
Bedankt Jack dat er niemand is. Dat wist iedereen al
Ja. Op basis van alleen die GP kun je stellen dat en Lewis en Max goed zijn in de regen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie Brazilië 2016 eigenijk. Hamilton geen seconde in de problemen geweest. Meer dan goed in de regen ook
Hongarije dacht ik. Jaartallen moet je bij mij niet voor zijnquote:
Was dat niet t jaar na de Brazilië race? Dat iedereen toch dacht yes regen, en dat Reb Bull aan het glibberen en glijden was.quote:
2018:quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Was dat niet t jaar na de Brazilië race? Dat iedereen toch dacht yes regen, en dat Reb Bull aan het glibberen en glijden was.
Mwah. Theatersport misschien. Toto & Lewis.quote:
In de Q moet je mazzel hebben met timing (zeker met een oprogende baan). Maar in een natte race is Max toch altijd één van de snellere geweest? Ook in Monaco vlak voor z’n uitvallen.quote:
B-film acteerkwaliteitenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:10 schreef shiz het volgende:
[..]
Mwah. Theatersport misschien. Toto & Lewis.
Geef je ze teveel lof.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Alle Ferrari's en Latifi bij de laatste 7
Nee hoor. Ook weleens een van de tragere.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
In de Q moet je mazzel hebben met timing (zeker met een oprogende baan). Maar in een natte race is Max toch altijd één van de snellere geweest? Ook in Monaco vlak voor z’n uitvallen.
Eerste rondje niet goed, verloor heel veel in 1e sector. 2e rondje zijn de bandjes minder. En dan toch Albon voorbij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:13 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een miniem verschil met Albon vooralsnog ineens
Q1.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:13 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een miniem verschil met Albon vooralsnog ineens
Volgende week weer op Monzaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |