Goed punt wel jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:48 schreef Fugue het volgende:
16 is legaal maar als het mijn zusje was geweest had ik haar in haar kamer opgesloten.
Niet door de leeftijd van die jongen maar dat achterlijke gevlog
Zitten hier een hoop mensen die vooral met hun onderbuik nadenkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:47 schreef jameshond7 het volgende:
Poll loopt wel lekker uiteen
De een vindt het allemaal totaal niet kunnen en de ander vindt het hartstikke normaal. Hoe is dit verschil te verklaren?
Jij doet toch geen vieze dingen met minderjarige meisjes he?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten hier een hoop mensen die vooral met hun onderbuik nadenken
Ja, maar een 16 jarige met een 17 jarige zou ik heel anders vinden dan een 16 jarige met iemand van 21.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:53 schreef Scheepskok het volgende:
Wettelijke minimum leeftijd is toch 16?
Ah jij bent er ook zo 1 zie ik. Ga je meteen je eigen topic al verneuken?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:53 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Jij doet toch geen vieze dingen met minderjarige meisjes he?
Leg dan eens goed uit. Over wat voor onderbuikgevoelens heb je het?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah jij bent er ook zo 1 zie ik. Ga je meteen je eigen topic al verneuken?
De reacties komen vanzelf wel hoor, geduldquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:56 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Leg dan eens goed uit. Over wat voor onderbuikgevoelens heb je het?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik volg die gast nu de laatste maanden ook een beetje. (Zal wel tijd teveel zijn door Corona)
En ik vind het meer bijzonder dat zij voor hem zou vallen. Hij gedraagt zich de hele dag als een wijf met zijn gegil, gelach, en gedrag. Om over dat kapsel nog maar te zwijgen. Dus ik weet niet eens of zij op hem valt, zou ook gewoon een (hechte) vriendschap kunnen zijn.
Gay bestiequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik volg die gast nu de laatste maanden ook een beetje. (Zal wel tijd teveel zijn door Corona)
En ik vind het meer bijzonder dat zij voor hem zou vallen. Hij gedraagt zich de hele dag als een wijf met zijn gegil, gelach, en gedrag. Om over dat kapsel nog maar te zwijgen. Dus ik weet niet eens of zij op hem valt, zou ook gewoon een (hechte) vriendschap kunnen zijn.
Is hij homo en dat meisje z’n beste vriendin? Ik heb echt geen idee over wie we het hebben hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja watquote:
quote:
Zoiets ja. Al ga ik niet voor hem beslissen of die gay is of niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hij homo en dat meisje z’n beste vriendin? Ik heb echt geen idee over wie we het hebben hier.
Wel pijnlijk dat jij naar vloggers kijkt in je vrije tijd Chevyquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Ja ik hou gewoon van YouTube kijken, en op gegeven moment komen dat soort gekken steeds voorbij. Don is ook goed trouwensquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel pijnlijk dat jij naar vloggers kijkt in je vrije tijd Chevy
Ja, dat mag prima. Hoe je daar als 16-jarig meisje plezier aan kunt beleven is mij een raadsel. Voor de zekerheid moet je als erfgenamen van die 90-jarige wel even regelen dat die 16-jarige daar niet aan komt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:09 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Een meisje van 16 met een vent van 90?
Heeft je zus zelf nog wat te zeggen over haar liefdesleven?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:48 schreef Fugue het volgende:
16 is legaal maar als het mijn zusje was geweest had ik haar in haar kamer opgesloten.
Niet door de leeftijd van die jongen maar dat achterlijke gevlog
Heb gelukkig geen zusjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft je zus zelf nog wat te zeggen over haar liefdesleven?
Waarom volg je hem dan? Dat het een ongelofelijke sukkel is net als 99% van de vloggers/influencers, eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij heeft toch al een andere weer? Ishta ofzo las ik zonet, of is die van daarvoor?quote:
Ik vind hem geen sukkel hoor. Ik vind hem zelfs wel sympathiek, en ik vind hem vrij puur. Het is geen kwaad figuur hoor, en waarom zou ik niet naar hem kijken omdat die zich een beetje vrouwelijk gedraagt? Boeiend.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom volg je hem dan? Dat het een ongelofelijke sukkel is net als 99% van de vloggers/influencers, eens.
Waarom zo'n chick hem wil? Aandacht, bekendheid, geld, status.
Ja dat was die lip filler chick van vorig jaar alhoewel die wel een meesterlijk achterwerk had. Die heeft hij gedumpt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een andere weer? Ishta ofzo las ik zonet, of is die van daarvoor?
Straks even meisjes oppikken bij de basisschool om de hoek.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:24 schreef Amee het volgende:
Jullie weten niet half hoe aantrekkelijk oudere jongens/mannen zijn voor jonge vrouwen/meisjes!
De ene helft is incel, de ander niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:47 schreef jameshond7 het volgende:
Poll loopt wel lekker uiteen
De een vindt het allemaal totaal niet kunnen en de ander vindt het hartstikke normaal. Hoe is dit verschil te verklaren?
We hebben het over 16 he? Dat komt best vaak voor. En een jongen van 21 is ook meestal nog niet echt volwassen. Dus ik begrijp eigenlijk niet wat het probleem is. Of ben je een soort nieuwe, zelfverzonnen norm aan het opleggen aan anderen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:48 schreef jameshond7 het volgende:
Wat een vieze mannen hier op FOK! Valt me vies tegen eigenlijk. Hoe zou jij het vinden als jouw dochter of zusje of nichtje op haar 15e of 16e thuis komt met een vent van 21+? Als het persoonlijk wordt, zullen veel mensen er echt wel anders over denken. Ik snap sowieso niet hoe je als 21 jarige jongen de zelfde soort interesses kan hebben als een meisje van 16. Niet dat alle interesses hetzelfde moeten zijn, maar er moeten toch wel ergens overeenkomsten in zitten?
Ik vind op die leeftijd een leeftijdsverschil van een aantal jaren al snel te groot. Toen ik in de vierde klas van het voortgezet onderwijs zat, zag ik de leerlingen uit de onderbouw als kleine kinderen die net van de basisschool af komen. Als je 16 bent is 4 jaar een kwart van leven. 5 Jaar verschil vind ik dus erg veel. Hoe ouder je wordt hoe minder belangrijk dat verschil is in mijn ogen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
We hebben het over 16 he? Dat komt best vaak voor. En een jongen van 21 is ook meestal nog niet echt volwassen. Dus ik begrijp eigenlijk niet wat het probleem is. Of ben je een soort nieuwe, zelfverzonnen norm aan het opleggen aan anderen?
Ben je 12?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks even meisjes oppikken bij de basisschool om de hoek.
Maarre hoe is jouw beeld van onderbouw kinderen relevant voor een 16 jarige die wel klikt met een 21-jarige?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:55 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik vind op die leeftijd een leeftijdsverschil van een aantal jaren al snel te groot. Toen ik in de vierde klas van het voortgezet onderwijs zat, zag ik de leerlingen uit de onderbouw als kleine kinderen die net van de basisschool af komen. Als je 16 bent is 4 jaar een kwart van leven. 5 Jaar verschil vind ik dus erg veel. Hoe ouder je wordt hoe minder belangrijk dat verschil is in mijn ogen.
Daarmee wil ik zeggen dat het niet zo zeer gaat om een leeftijdsverschil van 5 jaar, want dat kan prima zijn. Ik zeg alleen dat ik op die leeftijd het leeftijdsverschil niet normaal vind.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:59 schreef Hexagon het volgende:
Maarre hoe is jouw beeld van onderbouw kinderen relevant voor een 16 jarige die wel klikt met een 21-jarige?
Ja, maar daar wordt uitgegaan van een 16 jarige met een 17 jarige. Ik zou als 18 jarige jongen al niet snel een relatie willen hebben met een 16 jarig meisje.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:59 schreef Hexagon het volgende:
Onze wetgever heeft bepaald dat een 16-jarige zelf wel kan bepalen wat wel en niet bij ze past.
Sommige mensen hebben inderdaad een heel langzaam tempoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:59 schreef Hexagon het volgende:
Daarbij ontwikkeld iedereen zich in een eigen tempo.
Als je dat vindt, ga dan de politiek in om er wat aan te veranderen ipv hier zitten janken op fok. 16 en 21 is gewoon legaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:55 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik vind op die leeftijd een leeftijdsverschil van een aantal jaren al snel te groot. Toen ik in de vierde klas van het voortgezet onderwijs zat, zag ik de leerlingen uit de onderbouw als kleine kinderen die net van de basisschool af komen. Als je 16 bent is 4 jaar een kwart van leven. 5 Jaar verschil vind ik dus erg veel. Hoe ouder je wordt hoe minder belangrijk dat verschil is in mijn ogen.
Waarom zo boos? We kunnen toch gewoon discussieren? Het gaat er hier niet om of het legaal is -want dat is het-, maar of we het normaal vinden of niet. Ik vind van niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:03 schreef SwitchSwatch het volgende:
[..]
Als je dat vindt, ga dan de politiek in om er wat aan te veranderen ipv hier zitten janken op fok. 16 en 21 is gewoon legaal.
Op jonge leeftijd is het verschil in mentale leeftijd een stuk groter. Een 11 jarige met een 16 jarige is ook heel anders dan een 27 jarige met een 32 jarige. Dat begrijp jij ook wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:05 schreef Document1 het volgende:
Wat een janktopic zeg. Als ze 21 is en hij 26 dan is het opeens geen probleem meer? Als die kerel nou 10 jaar ouder was dan zou ik denken hmm oke maar 5 jaar? Stel je niet zo aan man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |