SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mooie UI voor Symphonicquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:33 schreef Tuned22 het volgende:
Als ik zoek op 'Tjoent' - afbeeldingen krijg je o.a. dit:
[ afbeelding ]
Lang zal ze leven in de Gloriaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Het is helaas te horen dat ze inmiddels wat jaartjes ouder is...
MM tochquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, als ze d'r bek maar dicht houdt...
Ik denk dat ik die jingle vaker gebruiken, als een soort statement. Want de meeste nieuwe muziek die ik draai zul je toch nooit op Q horen.quote:
Nu gaan we je ermee plagen he!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Echt... het is zo'n erge zender. Eén dag gehoord, meteen genoeg voor de rest van het jaar.
Hierna gaat het lichtelijk de foute kant op. Ik zag op YouTube een suggestie staan: een clip uit een comedyserie. Toen moest ik ineens aan bijbehorend liedje denken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:41 schreef Tuned22 het volgende:
26-08-2020 de avond van de leukste muziekjes
Ik vond het wel grappig.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Oeps, dat was niet de bedoeling, die jingle
De serie was sowieso erg leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Absolutely Fabulous - Absolutely Fabulous (7-inch mix)
Single voor het goede doel, Top 10-hit aan de overkant van de plas in 1994.
Officieel geen Pet Shop Boys-single, maar het nummer stond jaren later wel ineens op een re-issue van het album Very.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:45 schreef BasEnAad het volgende:
Ja die ken ik! Pet Shop Boys mix toch?
quote:Step left, around and together with the right
Step left, around and-and and together with the right...
Die is ook wel erg fijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Geproduceerd door de Bingo Boys?
[..]
Niemand kan KISS overtreffen als het om afscheidstournee's gaat...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Soft Cell - The Night
Van hun zoveelste comeback-album uit 2002. Onlangs hebben ze groots afscheid genomen.... inmiddels zijn ze doodleuk weer met nieuw werk bezig. Ze zijn nog erger dan A-ha...
Ohw jammer... ik wilde 'm al klaarzetten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was absoluut geen verzoekje...
Gordon gaat een poging wagenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand kan KISS overtreffen als het om afscheidstournee's gaat...
Gordon kan niet zonder aandacht. In 2050 lezen we dat de 87-jarige Gordon z'n comeback-single uitbrengt.quote:
Ik vind dit wel een geslaagde cover. Een subtiel eigen sausje eroverheen, zonder het origineel kapot te maken.quote:
Ik vind het origineel met die zware stem toch mooier...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een geslaagde cover. Een subtiel eigen sausje eroverheen, zonder het origineel kapot te maken.
Even zoeken... Grappig genoeg heb ik iets klaarstaan waar het prima bij pastquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:55 schreef Tuned22 het volgende:
Dan maar iets anders Nederlandstalig... arme Gordon
![]()
![]()
Johnny Lion - Alleen in Dallas, heb je die?
Toeval bestaat nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even zoeken... Grappig genoeg heb ik iets klaarstaan waar het prima bij past
De stem van Dominic past welquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:56 schreef Tuned22 het volgende:
Dan zal ik de enige wel zijn die de uitvoering van Grant & Forsyth het mooist vind
Toch hoor ik dit een stuk liever dan Snelle, Guus Meeuwis en Suzan en Freek.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig kan deze man niet nog meer van deze prut uitbrengen...
Ook daarvoor dien ik geen verzoekjes in...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch hoor ik dit een stuk liever dan Snelle, Guus Meeuwis en Suzan en Freek.
Ik heb nog helemaal niks verzocht...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:08 schreef DJ11 het volgende:
ZZ Top - Viva Las Vegas
Deze had ik klaarstaan, MadMasterDaar paste jouw verzoekje prima bij.
Oeps... dat was Tjoentquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks verzocht...
Ha, Prince met America.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: iets dat ook met America heeft te maken en waar ik zelf even een edit van heb gemaakt...
21:46 minutenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, Prince met America.
Die mag je wel draaien in de 12” versie...
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
21:46 minutenIk wil de single-edit wel draaien...
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oeps... dat was TjoentHoe kan ik jullie nu door elkaar halen?
Zal wel de gewone versie zijn; 3:42 minuten. We gaan er zo achter komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik ken de single edit niet eens...
Ik vind beide latere versies beter dan de originele trackquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Deze versie heb ik nooit begrepen.
De originele album versie is veel beter dan deze krijs met gitaar uitvoering...
En dit dan 20 minuten lang...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Prince - America
Ik ken dit niet. Het klinkt erg 80s.
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou momenteel niet graag in Amerika willen zijn...
Ik kan de Pet Shop Boys-uitvoering van Somewhere draaien, maar of ik jullie daar een plezier mee doe....quote:
Als je 'I Like To Be In America' van hun hebt, dan mag je het draaien...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan de Pet Shop Boys-uitvoering van Somewhere draaien, maar of ik jullie daar een plezier mee doe....
Deze edit duurt 3:42 minutenquote:
America ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, dat wordt het dit jaar.
En Twente...
Nee, doe maar niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan de Pet Shop Boys-uitvoering van Somewhere draaien, maar of ik jullie daar een plezier mee doe....
Die bestaat nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je 'I Like To Be In America' van hun hebt, dan mag je het draaien...
Toch geen Luxemburg? Ik ben nog aan het kijken naar Luxemburg. Misschien in september met een vriendin van me.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, dat wordt het dit jaar.
En Twente...
Als het dan maar geen spuuglelijk autootje is...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met je autootje naar Roggel tuffen
Nee, we hebben besloten om onze vakantie in tweeën te knippen en het niet te ver weg te zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch geen Luxemburg? Ik ben nog aan het kijken naar Luxemburg. Misschien in september met een vriendin van me.
Er zijn nog wel wat andere platen met dezelfde titelquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
The Belle Stars - Sign Of The Times
Verzoekje van BasEnAad(had achteraf gezien achter Prince gemoeten, maar ja)
Heb je het origineel/de voorloper van deze band ook?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
The Belle Stars - Sign Of The Times
Verzoekje van BasEnAad(had achteraf gezien achter Prince gemoeten, maar ja)
Deze ken je toch wel?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zo de nieuwe single van Asif Avidan draaien. Draaide onlangs ook al een nummer van hem. Nu blijkt dat de man een knoepert van een hit heeft gehad, een paar jaar terug. Die draai ik nu eerst...
Nee, dat zegt me helemaal niks. Is dit een verzoekje of een vraag?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je het origineel/de voorloper van deze band ook?
Bodysnatchers - Easy Life
Beide...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat zegt me helemaal niks. Is dit een verzoekje of een vraag?
Is het een 'hij' dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, maar daar kwam ik onlangs dus pas achter... Zo van: oh, is hij dat!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het dan maar geen spuuglelijk autootje is...
Ja, dat was indertijd ook een enorme schok voor mij. En nog steeds hoor ik alleen een vrouw, zelfs nu ik het weet.quote:
Nee, dat is deze toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
Dit is de enige echte Q
[ afbeelding ]
#metoo...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was indertijd ook een enorme schok voor mij. En nog steeds hoor ik alleen een vrouw, zelfs nu ik het weet.
Ik heb eigenlijk nog nooit echt een bond-movie gezienquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is deze toch?
[ afbeelding ]
Ik maar 1, die met Grace Jones.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit echt een bond-movie gezien
Bijzonder, zeg ik als niet film liefhebber...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit echt een bond-movie gezien
Tja, het trekt me gewoon niet zo. Wel her en der wat fragmenten gezien.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijzonder, zeg ik als niet film liefhebber...
Ik heb vooral de oudere films gezien.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het trekt me gewoon niet zo. Wel her en der wat fragmenten gezien.
Ja, aparte versie. Maar het nummer is mooi.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt iets anders dan normaal.... Staat er niet altijd bij, maar ach....John Hiatt - Have A Little Faith In Me
Staat kennelijk zo op z'n best of-album.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, aparte versie. Maar het nummer is mooi.
Mooiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:38 schreef DJ11 het volgende:
The Howl & The Hum - 27 (Live Alternate Version)
Stevig op koers voor een plek in mijn Top 10 van 2020. Meestal draai ik de single-edit, maar deze alternate version is ook erg mooi.quote:
Mooier zelfsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Stevig op koers voor een plek in mijn Top 10 van 2020. Meestal draai ik de single-edit, maar deze alternate version is ook erg mooi.
Heb je het geluid al geraden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:37 schreef BasEnAad het volgende:
HI THIS IS DJ ELEVEN AND YOU'RE LISTENING TO Q MUSIC!
nou ben ik klaar hoor
Ik denk dat het het geluid van de wasknijper is als je een bh van de waslijn haalt.quote:
Bellen dan maarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het het geluid van de wasknijper is als je een bh van de waslijn haalt.
Nee, dat klinkt niet zo subtiel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is DJ11 die met zijn vlakke hand op zijn voorhoofd slaat uit ergernis
Die kans is thans groeiende.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is DJ11 die met zijn vlakke hand op zijn voorhoofd slaat uit ergernis
Hierna kunnen de Bodysnatchers wel...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Liza Minnelli - Dancing In The Moonlight
Dat was ik dan ook van planquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hierna kunnen de Bodysnatchers wel...
Nee, ik vind dit niet Q waardig, dus kzou het derhalve nooit aanvragenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Op z'n Meltings![]()
Ik zie legio overeenkomsten.The Bodysnatchers - Easy Life
zoals aangevraagd door MadMaster (niet te verwarren met Tuned22)
De foto was ook iets minder geproduceerd (en leuker)quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt echt als een amateur bandje, wat ze toen feitelijk ook waren.
Gelijk met de grote ska wave die er toen was.
Later werd het allemaal wat beter geproduceerd, maar toen moesten ze dus wel een iets andere stijl gaan spelen...
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
De plaat die je wist dat zou komen....
Daar heb ik de DVD box van aangeschaft, die van 'Een mislukte foto'.quote:
Toch heb ik behalve het titelnummer niet echt herinneringen aan deze serie. Wel aan de 'opvolger' De Kris Pusakaquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch heb ik behalve het titelnummer niet echt herinneringen aan deze serie. Wel aan de 'opvolger' De Kris Pusaka
Ik wil wel, maar ik hoor dit voor het eerst.quote:
Beetje saai plaatjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:01 schreef Tuned22 het volgende:
[ afbeelding ]
Noodgedwongen ook maar plaatsen dan
Ik ook, maar het klinkt goedquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik hoor dit voor het eerst.
Voor Bananarama was dit een grote cover hit...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik hoor dit voor het eerst.
Ik zie alleen: Fun Boy Three - The Telephone Always Ringsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Fun Boy Three met The Telephone Always Rings Twice?
Mag ook...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie alleen: Fun Boy Three - The Telephone Always Rings
(dus zonder Twice)
Toepasselijke beltoon wel. Ik had ooit een collega - ik noem hem voor de vorm even Piet - die als ringtone een zelf ingesproken tekst had: "Jongens, stil even, er is telefoon voor Piet"quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:09 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Het ritme wat ik herkende hoort bij een andere song van dit gezelschap, maar dit nummer is leuker.
Het intro heb ik als beltoon gehad...![]()
Voor straks:quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toepasselijke beltoon wel. Ik had ooit een collega - ik noem hem voor de vorm even Piet - die als ringtone een zelf ingesproken tekst had: "Jongens, stil even, er is telefoon voor Piet"
Ik moest bij dit nummer aan Oh Superman van Laurie Anderson denken.quote:
Ja een beetje apart is het wel. Maar op een rare manier toch wel weer goed. Er is een nieuw album van ze in aantochtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest bij dit nummer aan Oh Superman van Laurie Anderson denken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit heb ik nog als 45 toeren singletje...
Je bent necrofiel?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:13 schreef BasEnAad het volgende:
Ik verlang nu wel naar Michael Jackson, het zit er tegenaan
Dat vond ik destijds leuk en origineel, nu vind ik het saai en langdradig...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest bij dit nummer aan Oh Superman van Laurie Anderson denken.
Ik kan er weken mee vullen, maar dan moet ik de draaitafels uit de kast halen en daar heb ik absoluut geen zin meer in. Maar ik kan mijn platen zelf niet wegdoen...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]Ik zou de kast eens moeten induiken om te zien wat ik zoal heb op vinyl. Zou een aardige themashow kunnen worden.
Ik moest net heel diep graven naar de titel. Ik kwam alleen op Laurie. Toen ik zocht op monotoon nummer zangeres laurie vond ik het pas.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds leuk en origineel, nu vind ik het saai en langdradig...
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest net heel diep graven naar de titel. Ik kwam alleen op Laurie. Toen ik zocht op monotoon nummer zangeres laurie vond ik het pas.
Agnes ken ik wel, maar dit klinkt gelijk al heel goed!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Benieuwd wat je dan hier van vindt: eveneens nieuwAgnes - Fingers Crossed
Ik merk dat dat geldt voor veel van haar nummers. Echt een fijne sound - en ook catchy.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Agnes ken ik wel, maar dit klinkt gelijk al heel goed!
Tot de volgende keer; bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Elf, dank voor de muzieQjes, maar mijn batterij is bijna leeg en ik ga eens bijtijds vanaf bed een serie op Netflix afkijken.
Adios allemaal!
Tot snel!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Elf, dank voor de muzieQjes, maar mijn batterij is bijna leeg en ik ga eens bijtijds vanaf bed een serie op Netflix afkijken.
Adios allemaal!
Nog een fijne avond, MadMasterquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Adios allemaal!
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
De echtgenote van Lou Reed...
Toedeloequote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Adios allemaal!
Ja, ik was hem nog niet vergeten. Lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
De bijna vergeten opvolger van Crucified:Army Of Lovers - Obsession (radio edit)
Hier hou ik wel van, dat hoor ik gelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Niet één van z'n bekendste singles, maar ik vind het een lekkere plaat. Beetje ondergewaarde single uit de mid 80s:Elton John - Healing Hands
Er is ook nog wel een link te leggen: Alexander Bard van Army of Lovers vormde later Alcazar. De Pet Shop Boys schreven daar twee nummers voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
Klinkt trouwens ook wel een beetje PSB-achtig
Hoe noem je het als Jomanda dronken is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe noem je het als Jomanda dronken is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eehhh ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe noem je het als Jomanda dronken is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Die hebben zelfs een nummer met dezelfde titel, maar dat klinkt wel heel anders dan deze plaatquote:
Ik heb vorige week niet uitgezonden. Ik heb zelfs wat nieuwe muziek doorgeschoven, omdat ik er niet aan toe kom. Ik maak regelmatig Spotify-playlists met de nieuwe oogst, voor de liefhebber.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
Nummer van Agnes was ook al van deze week!
Je weet het antwoord welquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:37 schreef Tuned22 het volgende:
Heb je die jingles zelf ingesproken Elf of leest iemand dat voor vanaf een AUTO-Q
Ik dacht al dat ik de zangeres herkende.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Dit is de erg fijne, nieuwe single van London Grammar. Fijn dat ze terug zijn.London Grammar - Baby It's You
Ik klink als Kermit de Kikker...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:42 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, echt niet![]()
Nu zal ik ooit sterven met dit prangende vraagstuk
Heb je een link?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week niet uitgezonden. Ik heb zelfs wat nieuwe muziek doorgeschoven, omdat ik er niet aan toe kom. Ik maak regelmatig Spotify-playlists met de nieuwe oogst, voor de liefhebber.
Longlist HIER (die wordt steeds aangevuld)quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb je een link?
Ik luister trouwens toch vooral via de shows uiteindelijk, maar toch
Bedankt!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Longlist HIER (die wordt steeds aangevuld)
Voor afzonderlijke playlists moet je even naar mijn profielpagina gaan.
Het is je eigen schuld:quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:49 schreef Tuned22 het volgende:
Alweer... Elf is echt gehersenspoeld door Q vandaag
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:55 schreef Tuned22 het volgende:
Nou... en Bitter Sweet Symphony. Wat wil je nog meer, Elf
Ik moet wel even wennen hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Nummer van Burt Bacharach, op fraaie wijze gecoverd:Deacon Blue - I'll Never Fall In Love Again
En ik was aan het twijfelen of ik iets van Kate Bush zou aanvragenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord van vandaag is aan Kate Bush:Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |