Trump superspreader events!!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
"CNN sucks!"
The great awakening
Gelukkig is het vergelijkbaar met een zware griep en de griep weerhoud ons er ook niet van om samen te komen (als de griep niet vermist is). Game on.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump superspreader events!!![]()
hEt Is MaAr EeN gRiEpJequote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Gelukkig is het vergelijkbaar met een zware griep en de griep weerhoud ons er ook niet van om samen te komen (als de griep niet vermist is). Game on.
En als je lekker in de kou van Omaha een griepje oploopt, ben je meteen immuun voor corona.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Gelukkig is het vergelijkbaar met een zware griep en de griep weerhoud ons er ook niet van om samen te komen (als de griep niet vermist is). Game on.
https://www.hartvannederl(...)p-persmoment-corona/quote:
En de mensen die op zwarte lijsten staan zijn eigenlijk the good guys en spreken de waarheid in deze omgekeerde wereldquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:50 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)p-persmoment-corona/
huisartsen zeggen t. maar ja de dierenartsen zullen t wel beter weten!
Geweldig, Ali... nog meer antikatholieke agitprop.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Kijk deze video voor een diepe analyses over de actualiteiten met betrekking tot Trump en andere onderwerpen.
Ik zou het leuk vinden dat wie er dan ook wint, hij de andere aanbiedt om samen president te worden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Poll: wie gaat winnen?
• Trump
• Biden
• anders..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En toen werd je wakkerquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:38 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden dat wie er dan ook wint, hij de andere aanbiedt om samen president te worden.
Dus dat ze met zijn tweeën president worden.
Ga eens na wat voor een signaal dat af zal geven aan de ruziemakende gepolariseerde staat van de bevolking, althans de mensen die meegaan in de kampenstrijd.
Ik hoop nog steeds stiekem dat Kanye West president word..quote:
Biden die wint, weg wordt gewerkt, Harris president en AOC VP..quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds stiekem dat Kanye West president word..
Bedoel.. kan het evt nog erger??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |