abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194996416
quote:
Goed dat de rechter in zijn uitspraak nogmaals bevestigd dat verkleed zijn als een zwarte Zwarte Piet in Nederland gewoon toegestaan is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194996510
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 23:00 schreef Oceanier het volgende:
Voorstanders van zwarte piet :')
Het begint nu wel echt triest te worden om nu nog te strijden voor zwarte piet :')
Mag een volk niet strijden voor behoud van haar tradities, cultuur, normen, etc?
  vrijdag 11 september 2020 @ 07:29:41 #78
22565 asco
Los in deze tent
pi_194996526
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 23:00 schreef Oceanier het volgende:
Voorstanders van zwarte piet :')
Het begint nu wel echt triest te worden om nu nog te strijden voor zwarte piet :')
Strijden?
Hier in het diepe Zuiden wordt er niet gestreden want hier zijn zulke zaken nog niet verpest door een teveel aan buitenlanders.
Succes in je ghetto. ^O^
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 08:07:34 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194996816
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:39 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen ik hoop het niet, maar zelfs dan heb ik er geen problemen mee als sinterklaas verdwijnt. Ik ben namelijk erg geschrokken van die enge beelden van die agressieve pro-pieten meute. Sinterklaas associeer ik nu ongewild met hen.
ik heb iets vergelijkbaars met treinkapers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:45:10 #80
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_194997202
quote:

[..]

Ik ben namelijk erg geschrokken van die enge beelden van die agressieve pro-pieten meute. Sinterklaas associeer ik nu ongewild met hen.
Ach gossie toch. Hopelijk kun je wel goed slapen?

Vent kweek een paar ballen. Of ben je aan het trollen?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 september 2020 @ 08:47:25 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_194997248
quote:

[..]

Ik wilde zeggen ik hoop het niet, maar zelfs dan heb ik er geen problemen mee als sinterklaas verdwijnt. Ik ben namelijk erg geschrokken van die enge beelden van die agressieve pro-pieten meute. Sinterklaas associeer ik nu ongewild met hen.
Ik ben erg geschrokken van die enge beelden van die opdringerige anti-pieten meute.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194997630
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben erg geschrokken van die enge beelden van die opdringerige anti-pieten meute.
achja. genoeg beelden waarbij dat tuig stuk voor stuk gearresteerd wordt.
voorheen was er een sinterklaas-intocht en een anti-pieten uittocht. die waren live hun arrestatie aan het streamen, bussen vol.
't hele jaar is er gezeik van dat werkschuwe volk. pas als de intocht echt zover is, blijft daar weinig van over.
omdat de intocht maar op 2 weekenden is, valt op hoe weinig anti-pieten er zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194997665
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Hij wordt ook al bang van een beeldje op een stadsplein.
Teer zieltje, wees voorzichtig met hem.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:29:04 #84
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_194997753
Prima tekst van defensie. Vindt deze gematigde pro-Pieter. De nadruk ligt op de sterke traditionele elementen. Dekkend zwart schminken en vervolgens met de duim een paar flinke vegen maken op de wangen en voorhoofd en je bent een heel eind.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_194997764
Ik associeer anti-pieten met uitkering, subsidieslurpers, immigrant, zielig doen, geweld tegen hulpverleners, kinderen verdrietig maken.
pi_194997773
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik associeer anti-pieten met uitkering, subsidieslurpers, immigrant, zielig doen, geweld tegen hulpverleners, kinderen verdrietig maken.
Anti blank racisme.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194998708
quote:
83s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb iets vergelijkbaars met treinkapers

Wat is er mis met treinkapers
West-Melanesia
pi_194998741
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 07:25 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Mag een volk niet strijden voor behoud van haar tradities, cultuur, normen, etc?
Alleen de zieke geesten die strijden nu nog voor zwarte piet, en de bounty’s die zwart van buiten zijn en wit van binnen.
West-Melanesia
pi_194998768
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Kijk zelf maar naar die heil hitler foto’s strijders voor zwarte piet. Vreselijk enge mensen. Dat zijn nog de enige pro-pieten. De normale pro-pieten die vinden gekleurde pieten nu prima
West-Melanesia
pi_194998775
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee dat zijn demonstranten. Die pro-pieten met heil hitler moves zijn walgelijke lui. Moge allemaal klappe krijge
West-Melanesia
pi_194998871
exact. er is niets mis met Sinterklaas en Zwarte piet.
ronduit lachwekkend hoe twee subsidie-slurpers denken te kunnen bepalen hoe er in Nederland een feest gevierd dient te worden.
pi_194998883
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:41 schreef Oceanier het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat is er mis met treinkapers
Flikker toch een eind op man. Dat hele kozp terroristen groepje is een en al agressie. Laten kinderen huilen. Roepen op tot moord en doodslag. Roepen op tot aanslagen bij dodenherdenking. Kan je wel heel sneu een foto van internet afhalen, maar dat enge linkse "kijk mij eens begaan zijn met de vreemdelingen in dit land" groepje van beroepsdemonstranten en niksnutten, dat zijn pas de enge mensen
pi_194998891
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:44 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Alleen de zieke geesten die strijden nu nog voor zwarte piet, en de bounty’s die zwart van buiten zijn en wit van binnen.
Wanneer je alle pro-Pieten over 1 kam scheert en hen een zieke geest verwijt ben je zelf niet goed in de kop.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194998912
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:55 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Flikker toch een eind op man. Dat hele kozp terroristen groepje is een en al agressie. Laten kinderen huilen. Roepen op tot moord en doodslag. Roepen op tot aanslagen bij dodenherdenking. Kan je wel heel sneu een foto van internet afhalen, maar dat enge linkse "kijk mij eens begaan zijn met de vreemdelingen in dit land" groepje van beroepsdemonstranten en niksnutten, dat zijn pas de enge mensen
Ik heb nog geen enge foto’s gezien van anti-pieten. Je wordt al net zo agressief als die pro-pieten op die foto. En dat allemaal voor een kinderfeestje..
West-Melanesia
pi_194998915
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:44 schreef Oceanier het volgende:

[..]

en de bounty’s die zwart van buiten zijn en wit van binnen.
Hahahaha laat dat nou juist nét het geval zijn van die blanke gutmenschjes die denken dat ze zwarte zijn van binnen en dan maar tegen zwarte piet en "racisme" gaan strijden in dit land. ;(
pi_194998925
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:55 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wanneer je alle pro-Pieten over 1 kam scheert en hen een zieke geest verwijt ben je zelf niet goed in de kop.
Scheer ik niet. Het is bijna een feit dat alleen de zieke geesten nog over blijven als pro-piet en hardnekkig blijven volhouden. Met hier en daar een paar verdwaalde onzekere mannetjes die zich weigeren neer te leggen bij de nieuwe gekleurde piet.
West-Melanesia
pi_194998932
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:56 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enge foto’s gezien van anti-pieten.
Nee hoe zal dat komen? Omdat de media dat soort figuren natuurlijk niet negatief in het daglicht willen stellen. Maar zoek maar eens een middagje naar de bekende namen van dat terroristen groepje. De een na de andere aanklacht van oproepen tot moord en aanslagen.
pi_194998933
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:57 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Hahahaha laat dat nou juist nét het geval zijn van die blanke gutmenschjes die denken dat ze zwarte zijn van binnen en dan maar tegen zwarte piet en "racisme" gaan strijden in dit land. ;(
Niks mis mee.
West-Melanesia
pi_194998945
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:58 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Nee hoe zal dat komen? Omdat de media dat soort figuren natuurlijk niet negatief in het daglicht willen stellen. Maar zoek maar eens een middagje naar de bekende namen van dat terroristen groepje. De een na de andere aanklacht van oproepen tot moord en aanslagen.
Oh is het een complot van de media. Hebben we die ook weer gehoord. De strijd voor zwarte piet gaat verder lol
West-Melanesia
pi_194999066
Corona toch nog ergens goed voor.

Geen gekke pro- en anti-Piet demonstraties bij Sinterklaasintochten. Scheelt weer wat huilende kinderen.

Wantja.
Racisme :')
Traditie :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')