Goed dat de rechter in zijn uitspraak nogmaals bevestigd dat verkleed zijn als een zwarte Zwarte Piet in Nederland gewoon toegestaan is.quote:
Mag een volk niet strijden voor behoud van haar tradities, cultuur, normen, etc?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:00 schreef Oceanier het volgende:
Voorstanders van zwarte piet
Het begint nu wel echt triest te worden om nu nog te strijden voor zwarte piet
Strijden?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:00 schreef Oceanier het volgende:
Voorstanders van zwarte piet
Het begint nu wel echt triest te worden om nu nog te strijden voor zwarte piet
ik heb iets vergelijkbaars met treinkapersquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:39 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen ik hoop het niet, maar zelfs dan heb ik er geen problemen mee als sinterklaas verdwijnt. Ik ben namelijk erg geschrokken van die enge beelden van die agressieve pro-pieten meute. Sinterklaas associeer ik nu ongewild met hen.
Ach gossie toch. Hopelijk kun je wel goed slapen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:39 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik ben namelijk erg geschrokken van die enge beelden van die agressieve pro-pieten meute. Sinterklaas associeer ik nu ongewild met hen.
Ik ben erg geschrokken van die enge beelden van die opdringerige anti-pieten meute.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:39 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen ik hoop het niet, maar zelfs dan heb ik er geen problemen mee als sinterklaas verdwijnt. Ik ben namelijk erg geschrokken van die enge beelden van die agressieve pro-pieten meute. Sinterklaas associeer ik nu ongewild met hen.
achja. genoeg beelden waarbij dat tuig stuk voor stuk gearresteerd wordt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben erg geschrokken van die enge beelden van die opdringerige anti-pieten meute.
Hij wordt ook al bang van een beeldje op een stadsplein.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ach gossie toch. Hopelijk kun je wel goed slapen?
Vent kweek een paar ballen. Of ben je aan het trollen?
Anti blank racisme.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik associeer anti-pieten met uitkering, subsidieslurpers, immigrant, zielig doen, geweld tegen hulpverleners, kinderen verdrietig maken.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb iets vergelijkbaars met treinkapers
Alleen de zieke geesten die strijden nu nog voor zwarte piet, en de bounty’s die zwart van buiten zijn en wit van binnen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:25 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Mag een volk niet strijden voor behoud van haar tradities, cultuur, normen, etc?
Kijk zelf maar naar die heil hitler foto’s strijders voor zwarte piet. Vreselijk enge mensen. Dat zijn nog de enige pro-pieten. De normale pro-pieten die vinden gekleurde pieten nu primaquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ach gossie toch. Hopelijk kun je wel goed slapen?
Vent kweek een paar ballen. Of ben je aan het trollen?
Nee dat zijn demonstranten. Die pro-pieten met heil hitler moves zijn walgelijke lui. Moge allemaal klappe krijgequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben erg geschrokken van die enge beelden van die opdringerige anti-pieten meute.
Flikker toch een eind op man. Dat hele kozp terroristen groepje is een en al agressie. Laten kinderen huilen. Roepen op tot moord en doodslag. Roepen op tot aanslagen bij dodenherdenking. Kan je wel heel sneu een foto van internet afhalen, maar dat enge linkse "kijk mij eens begaan zijn met de vreemdelingen in dit land" groepje van beroepsdemonstranten en niksnutten, dat zijn pas de enge mensenquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:41 schreef Oceanier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met treinkapers
Wanneer je alle pro-Pieten over 1 kam scheert en hen een zieke geest verwijt ben je zelf niet goed in de kop.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:44 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Alleen de zieke geesten die strijden nu nog voor zwarte piet, en de bounty’s die zwart van buiten zijn en wit van binnen.
Ik heb nog geen enge foto’s gezien van anti-pieten. Je wordt al net zo agressief als die pro-pieten op die foto. En dat allemaal voor een kinderfeestje..quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:55 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op man. Dat hele kozp terroristen groepje is een en al agressie. Laten kinderen huilen. Roepen op tot moord en doodslag. Roepen op tot aanslagen bij dodenherdenking. Kan je wel heel sneu een foto van internet afhalen, maar dat enge linkse "kijk mij eens begaan zijn met de vreemdelingen in dit land" groepje van beroepsdemonstranten en niksnutten, dat zijn pas de enge mensen
Hahahaha laat dat nou juist nét het geval zijn van die blanke gutmenschjes die denken dat ze zwarte zijn van binnen en dan maar tegen zwarte piet en "racisme" gaan strijden in dit land.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:44 schreef Oceanier het volgende:
[..]
en de bounty’s die zwart van buiten zijn en wit van binnen.
Scheer ik niet. Het is bijna een feit dat alleen de zieke geesten nog over blijven als pro-piet en hardnekkig blijven volhouden. Met hier en daar een paar verdwaalde onzekere mannetjes die zich weigeren neer te leggen bij de nieuwe gekleurde piet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:55 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wanneer je alle pro-Pieten over 1 kam scheert en hen een zieke geest verwijt ben je zelf niet goed in de kop.
Nee hoe zal dat komen? Omdat de media dat soort figuren natuurlijk niet negatief in het daglicht willen stellen. Maar zoek maar eens een middagje naar de bekende namen van dat terroristen groepje. De een na de andere aanklacht van oproepen tot moord en aanslagen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:56 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enge foto’s gezien van anti-pieten.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:57 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Hahahaha laat dat nou juist nét het geval zijn van die blanke gutmenschjes die denken dat ze zwarte zijn van binnen en dan maar tegen zwarte piet en "racisme" gaan strijden in dit land.
Oh is het een complot van de media. Hebben we die ook weer gehoord. De strijd voor zwarte piet gaat verder lolquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:58 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Nee hoe zal dat komen? Omdat de media dat soort figuren natuurlijk niet negatief in het daglicht willen stellen. Maar zoek maar eens een middagje naar de bekende namen van dat terroristen groepje. De een na de andere aanklacht van oproepen tot moord en aanslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |