Ja dat ben je zelf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
Staat hier al sinds 15.45 iemand te zeuren dat ie wil vreten.
Gehaktballenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik morgen stamppot eten
en dan misschien met gehaktballen of worst
Waarom of?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik morgen stamppot eten
en dan misschien met gehaktballen of worst
Hi ik ben Anita.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Het is hier tegenwoordig echt net niveautje VMBO 4
Ben je een trip in memory lane aan het doen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Het is hier tegenwoordig echt net niveautje VMBO 4
Djustin deelt gewoon zijn account met vrouw Anita zodat ze om de beurt kunnen postenquote:
goed gereedschap... hue hue huequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hey een afdak met dit weer is ook best handig.
k had er graag een gewildquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hey een afdak met dit weer is ook best handig.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er 1, boven mijn piem0l
Roelvinkje zal wel bouwvakker zijn, gewoon na het wippen je bed uitstampen met een gereedschapskist.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er 1, boven mijn piem0l
waarom nou weer een bouwvakkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roelvinkje zal wel bouwvakker zijn, gewoon na het wippen je bed uitstampen met een gereedschapskist.
Kijk zo pak je ze aan die smeer varkensquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende: [..] Ik de goorste biefstuk ooit, werd die serveerster boos toen ik klaagde, ik nog bozer, eigenaar erbij, die begon Duits te lullen tegen me, heb die biefstuk in zijn gezicht geduwd en hem over een tafeltje heen geduwd, werd ik gearresteerd, halve kut moffen daar
![]()
Kijk zo pak je ze aan die smeer varkensquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 augustus 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende: [..] Ik de goorste biefstuk ooit, werd die serveerster boos toen ik klaagde, ik nog bozer, eigenaar erbij, die begon Duits te lullen tegen me, heb die biefstuk in zijn gezicht geduwd en hem over een tafeltje heen geduwd, werd ik gearresteerd, halve kut moffen daar![]()
komt haags_italiaantje natuurlijk weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt haags_italiaantje natuurlijk weer.GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Choucroute Alsaciennequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekkerste zuurkool met worst at ik ergens in de buurt van @:crv
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
oh lord.. ik krijg een travel kit toegestuurd voor volgende week.
hazmat pakjes alles
Aha nu begrijp ik Yvonnequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:01 schreef yvonne het volgende:
En hij is weer onderweg, oh nee, hij is er al
En wéér rugzakje met krentebolletje, pakje chocomel en wantjes aan een koordje vergeten mee te geven.
quote:
je travelkit met Krentebolletje, pakje chocomel en wantjes aan een koordjequote:
wat doe je dan hier ?quote:
oh shit man, zo langquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:04 schreef crv het volgende:
[..]Jura had leverproblemen, ze bouwen een nieuw logisitiek centrum in duitsland......werkt blijkbaar nog niet (optimaal)
Misschien van de week
quote:
vandaar dat mijn monitor beslaatquote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie wel eens verliefd geworden op iemand die niet echt aantrekkelijk was?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie wel eens verliefd geworden op iemand die niet echt aantrekkelijk was?
Nee, is ook echt onnatuurlijk en een gruwel dit wat je zegtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
17:16
Er is tot nu toe geen bewijs dat bezoekers van een evenement in de buitenlucht kans lopen om besmet te raken met het coronavirus. Een besmetting oplopen bij een binnenevenement is een reëel risico. Maar met aanvullende maatregelen zoals een goede ventilatie is dat risico voor een gezonde bezoeker die jonger is dan 65 jaar niet groter dan het risico dat hij om het leven komt bij 11 kilometer motorrijden, 44 kilometer fietsen, 480 kilometer autorijden of een vlucht van Amsterdam naar Bali.
Dat concludeert Crisislab, een onderzoeksinstituut op het terrein van veiligheid en crisisbeheersing. Het instituut ondersteunt de leerstoel Besturen van Veiligheid aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Crisislab heeft in ruim vijfhonderd wetenschappelijke publicaties uit de hele wereld geen bewijs kunnen vinden voor het in Nederland gehanteerde verbod op grote evenementen.
,,We hebben alle rapporten tot aan medio augustus onderzocht op verzoek van evenementenorganisator Mojo", zegt hoogleraar Ira Helsloot. ,,Mojo wilde inzicht in de coronaproblematiek rondom evenementen, zodat ze de juiste maatregelen kunnen nemen. Onze bevindingen komen Mojo natuurlijk goed uit, maar dit is echt wat we in die grote berg publicaties sinds maart van dit jaar hebben gevonden. We hebben de conclusies voorgelegd aan het RIVM en het CBS, maar helaas nog geen reactie gehad."
Nou in de winter allemaal festivals buiten
17:14quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Volgende week weer een ander onderzoek
Ditquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
17:14
Ongeveer 3700 mensen in Zweden hebben ten onrechte gedacht dat ze corona onder de leden hadden. Boosdoener is een zelftest uit China die volgens Zweedse onderzoekers niet voldoet.
Het gaat om een test van BGI Genomics die was toegelaten voor spoedgebruik door de VS en de Wereldgezondheidorganisatie WHO. Volgens de Zweedse experts kan de test echter het verschil niet duidelijk maken tussen een negatief resultaat of een heel laag virusniveau. Daardoor kregen honderden Zweden als resultaat dat ze besmet waren terwijl dat niet het geval was.
De Zweedse autoriteiten eisen dat de fabrikant de test, die ook in andere landen te koop is, aanpast.
Dat idee was al te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ene zelftest... Zeker van aliexpres...
17:16quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Daarom worden die dingen hier ook niet gebruikt.
Oké even vragen of ze het dak van de bios willen halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is tot nu toe geen bewijs dat bezoekers van een evenement in de buitenlucht kans lopen om besmet te raken met het coronavirus. Een besmetting oplopen bij een binnenevenement is een reëel risico. Maar met aanvullende maatregelen zoals een goede ventilatie is dat risico voor een gezonde bezoeker die jonger is dan 65 jaar niet groter dan het risico dat hij om het leven komt bij 11 kilometer motorrijden, 44 kilometer fietsen, 480 kilometer autorijden of een vlucht van Amsterdam naar Bali.
Dat concludeert Crisislab, een onderzoeksinstituut op het terrein van veiligheid en crisisbeheersing. Het instituut ondersteunt de leerstoel Besturen van Veiligheid aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Crisislab heeft in ruim vijfhonderd wetenschappelijke publicaties uit de hele wereld geen bewijs kunnen vinden voor het in Nederland gehanteerde verbod op grote evenementen.
,,We hebben alle rapporten tot aan medio augustus onderzocht op verzoek van evenementenorganisator Mojo", zegt hoogleraar Ira Helsloot. ,,Mojo wilde inzicht in de coronaproblematiek rondom evenementen, zodat ze de juiste maatregelen kunnen nemen. Onze bevindingen komen Mojo natuurlijk goed uit, maar dit is echt wat we in die grote berg publicaties sinds maart van dit jaar hebben gevonden. We hebben de conclusies voorgelegd aan het RIVM en het CBS, maar helaas nog geen reactie gehad."
Heb je deze gelezen
Ik heb de nagels van m'n cavia iets te enthousiast geknipt dus toen ik een uur later bij ze ging kijken zat er eentje helemaal onder het bloed omdat ze zichzelf had gekrabd en gewassen met bloederige poot.quote:
Lekker fluffyquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de nagels van m'n cavia iets te enthousiast geknipt dus toen ik een uur later bij ze ging kijken zat er eentje helemaal onder het bloed omdat ze zichzelf had gekrabd en gewassen met bloederige poot.
Ze was wit.
Oké ik heb chocola op en een suikerkick dus had niet goed gelezen geloof ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je deze gelezen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de nagels van m'n cavia iets te enthousiast geknipt dus toen ik een uur later bij ze ging kijken zat er eentje helemaal onder het bloed omdat ze zichzelf had gekrabd en gewassen met bloederige poot.
Ze was wit.
Ik heb een half uur lang het bloedende teentje dicht zitten knijpen. Dat lijkt gelukkig vooralsnog te werken, anders moet ik het laten dichtbranden bij de dierenarts ofzoquote:
Beetje zwartgallig blik haags!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Leuk nieuws past niet in een zwaar deprimerend kut jaar als deze.
Whutquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was wit.
Maar met aanvullende maatregelen zoals een goede ventilatie is dat risico voor een gezonde bezoeker die jonger is dan 65 jaar niet groter dan het risico dat hij om het leven komt bij 11 kilometer motorrijden, 44 kilometer fietsen, 480 kilometer autorijden of een vlucht van Amsterdam naar Bali.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik heb chocola op en een suikerkick dus had niet goed gelezen geloof ik.
Dus een bijeenkomst in een overdekte ruimte is even gevaarlijk als etc etc?
jeetje cherryquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een half uur lang het bloedende teentje dicht zitten knijpen. Dat lijkt gelukkig vooralsnog te werken, anders moet ik het laten dichtbranden bij de dierenarts ofzo
je hebt zijn teen er af gekniptquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen ramp hoor, dat beestje heeft er geen last van, maar ik zat onder.
Dat is dus het stomme, het zijn roze/witte teentjes, dus je ziet het leven. Ze gaf geen kick, ik heb ze niet ver afgeknipt, het begon niet meteen te bloeden. Ik heb die beestjes al tien jaar maar dit was de eerste keer dat ik met een handdoek die teen zat dicht te knijpenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt zijn teen er af geknipt
arme beest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is dus het stomme, het zijn roze/witte teentjes, dus je ziet het leven. Ze gaf geen kick, ik heb ze niet ver afgeknipt, het begon niet meteen te bloeden. Ik heb die beestjes al tien jaar maar dit was de eerste keer dat ik met een handdoek die teen zat dicht te knijpen
Wat vond Peter daar zelf van?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft allemaal peterselie gekregen, ze hebben niks door.
Ze heet Fietjequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat vond Peter daar zelf van?
Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Het is te vroeg om al te gaan slapen he
Het is patat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijnamen: Frietje, Patatteke en Frietkot.
zon klein beetje heeft al 3 bijnamen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijnamen: Frietje, Patatteke en Frietkot.
moest lachenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:07 schreef Justin_Case het volgende:
Telt een goudvis verdrinken ook mee?
Een boot?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goed!
[..]
Yes! Hoewel we nu bezig zijn met een overkapping. En vrijdag gaan we onze boot ophalen.
Frietkot.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon klein beetje heeft al 3 bijnamen?
Heb je fotos van ze?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die is nu dus rood? Dus een soort opgeblazen tampon..
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daverdamme, ik krijg hier dus gewoon een beeld bijquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vooral d'r snoetje, maar het is er nu weer afgewassen door d'r.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ahwquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral d'r snoetje, maar het is er nu weer afgewassen door d'r.
Mwahquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind 2020 ook best een prima jaar, beter dan 2019 iig.
Ja weet niet.. Vorig jaar is mijn moeder overleden en dit jaar gaat persoonlijk best wel lekker voor me.quote:
Niet echt beter, maar ook niet echt slechter ofzo.quote:
Gewoon standaard kut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt beter, maar ook niet echt slechter ofzo.
Ja dan kan het alleen maar beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet.. Vorig jaar is mijn moeder overleden en dit jaar gaat persoonlijk best wel lekker voor me.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan kan het alleen maar beter natuurlijk.
()
2017 huidige vriendin leren kennen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon standaard kut.
Stabiel kut.
Had je een nieuwe vriendin willen uitzoeken dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2017 huidige vriendin leren kennen.
2018 samen gaan wonen
2019 verhuisd en eindelijk aan mijn master begonnen.
2020 enige wat echt veranderd is is een nieuw bijbaantje maar daar ben ik de afgelopen 4 jaar ieder jaar wel een keer van veranderd
Nee niet echt. Ieder kwartaal een nieuw scharreltje is wel genoegquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je een nieuwe vriendin willen uitzoeken dan?
Poepje dwarsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel half 7 zijn we altijd onlien op whatsapp en hij is er niet
Wat schattig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel half 7 zijn we altijd onlien op whatsapp en hij is er niet
Oh ja dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet.. Vorig jaar is mijn moeder overleden en dit jaar gaat persoonlijk best wel lekker voor me.
volgens mij heb ik dat toen gedaa. weet het niet meerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je moest dan ook proberen wat ik je zei te proberen.
Weet niet meer is nog een keer doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat toen gedaa. weet het niet meer
wat voor master doe je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2017 huidige vriendin leren kennen.
2018 samen gaan wonen
2019 verhuisd en eindelijk aan mijn master begonnen.
2020 enige wat echt veranderd is is een nieuw bijbaantje maar daar ben ik de afgelopen 4 jaar ieder jaar wel een keer van veranderd
neequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doet de LTVDK tracking app het ook niet?
Rustig maar paniekballetje.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand dit al gespeeld?
https://store.steampowere(...)s_Ultimate_Knockout/
nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wanneer is jullie huwelijk ook al weer?
Ja bedankt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:09 schreef Koen66 het volgende:
GC / [KSC #11786] hey Jennifer, Lopez door
Zo gemakkelijk kom je er niet onderuit hoor, ik mag dat ook niet ...quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk kom je er niet onderuit hoor, ik mag dat ook niet ...
Lekkâh! Ik had er een salade bij. En jij?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker![]()
k heb zo een krokante kabeljauw
Je moet die vis ook opeten en niet als fleshlight gebruikenquote:
snijbonen en aardappelschijfjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkâh! Ik had er een salade bij. En jij?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
snijbonen en aardappelschijfjes
Geen Justin Case?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Al wacht ik nog een kwartiertje.
Ik zou justin kees nog een half uurtje extra wachten.quote:
Kan ik niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie verteld er eens een goed verhaal?
Ik kan een paar duizend alinea's Loris Ipsum voor je neer plempen om te lezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie verteld er eens een goed verhaal?
Nou gooi de sc dan maar dichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen:
Links
Koffie en koek
Rechts
Pizza
GENOT
Daar moet een piemel in
Klaar met werk/leven/Corona/alle hiervoor genoemde
Moe
Honger
Geen zin
..
RIPquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen:
Links
Koffie en koek
Rechts
Pizza
GENOT
Daar moet een piemel in
Moe
Honger
Geen zin
..
Je vergeet ‘Ik met mijn grote brein’quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen:
Links
Koffie en koek
Rechts
Pizza
GENOT
Daar moet een piemel in
Moe
Honger
Geen zin
..
Nicequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen:
Links
Koffie en koek
Rechts
Pizza
GENOT
Daar moet een piemel in
Moe
Honger
Geen zin
..
Wat was de reden dat FOK! niet meer werkte?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Heeft iedereen DJMO al bedankt om het feit dat FOK! weer werkt nu?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen:
Links
Koffie en koek
Rechts
Pizza
GENOT
Daar moet een piemel in
Moe
Honger
Geen zin
..
Echt he.quote:
Uiteraard! Zal zo even een foto van t Hynder in actie posten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pics maken bij overvaren![]()
heb je zeilervaring eigenlijk?
Ja hequote:
Heeft DJMO dat opgelost?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Weet niet maar misschien kan @DJMO het even zeggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat was de reden dat FOK! niet meer werkte?
Dus over chocolade, de zin des levens, appeltaart, het einde der tijden, chips, technologische synchoniciteit mag wel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen:
Links
Koffie en koek
Rechts
Pizza
GENOT
Daar moet een piemel in
Moe
Honger
Geen zin
..
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard! Zal zo even een foto van t Hynder in actie posten.
En nee, ik kan niet zeilen. Maar ik ga het leren. Met t Hynder.
Zie edit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus over chocolade, de zin des levens, appeltaart, het einde der tijden, chips, technologische synchoniciteit mag wel?
Nee. bedankt djmoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Was het geen DDos aanvalquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet maar misschien kan @:DJMO het even zeggen.
Ja dan slaap ik hoor. Heb ik geen zak aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Storm Francis komt eraan. In de loop van de avond gaat het geleidelijk harder waaien. Rond 04.00 à 05.00 uur is de storm naar verwachting op z'n sterkst.
Lekker onder de dekens dan
RTquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan slaap ik hoor. Heb ik geen zak aan.
Ohquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie edit.
Zin des levens![]()
Technologische synchoniteit![]()
Maar varen wel, tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik kan ook niet zeilen hoor
ooit 1x een weekje weggeweest met hoogaarsen op de Oosterschelde
@DJMOquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Leeg je gft bak eens wat vaker!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen jullie me er voortaan aan herinneren dat ik de gft-bak vaker leeg? Bedankt.
Je moet je gft-bak vaker legen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen jullie me er voortaan aan herinneren dat ik de gft-bak vaker leeg? Bedankt.
Tenzij het zo'n vette storm is dat je er wakker van wordtquote:
Na als ik eenmaal slaap dan hoef ik niet zo nodig wakker te worden door storm.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij het zo'n vette storm is dat je er wakker van wordtin dat geval moet ik even wat bloempotten van de balkonrand halen.
dat zeg ik toch. lekker onder de dekensquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan slaap ik hoor. Heb ik geen zak aan.
in die categorie: ik moet mn vaatwasser vaker aan zettenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:30 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leeg je gft bak eens wat vaker!
Ja en dan elke dag!quote:
Maar dan is het @iteejer want die gaat nu steeds heen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Servers repareren in je blote kont. Klinkt als een typische FOK! fetish
In Den Haag zullen de ramen wel uit de kozijnen waaien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zeg ik toch. lekker onder de dekens
Dat gaat nog. Net zoals de wasmachine aanzetten. Maar het leeghalenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in die categorie: ik moet mn vaatwasser vaker aan zetten![]()
goeie business voor begrafenisondernemersquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan is het @:Iteejer want die gaat nu steeds heen volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Het is voorbij met die mooie zomer.
Ik zal wel even de FOK! servers hacken om een paar scriptjes erop te zetten zodat je deze notificatie iedere 40 tot 45 seconde krijgt!quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goeie business voor begrafenisondernemers
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Den Haag zullen de ramen wel uit de kozijnen waaien.
Ja, daar hoef ik dan weer geen MI’s bij te zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan is het @:Iteejer want die gaat nu steeds heen volgens mij.
14 tot 18 seconden ook mogelijk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal wel even de FOK! servers hacken om een paar scriptjes erop te zetten zodat je deze notificatie iedere 40 tot 45 seconde krijgt!
*geblock*quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Jij denkt daar veel te zwaar over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh
Maar over de zin des levens, dat heeft geen zin, het is gewoon een continue doorstroom van atomen waarvan je als mens slechts een fractie van een fractie bent in het spectrum van het tijdscontinuum. Technologische synchroniciteit lijkt onafwendbaar met als mogelijk gevolg dat de mensheid overbodig wordt.
Denk dat er hier wel gezelligere onderwerpen kunnen hoor
Lowlands-effect. Dat de pop-uptentjes langs kwamen rollen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Complete terrassen vliegen de lucht in vannacht.
Gerard Coxquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Kan ook!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
14 tot 18 seconden ook mogelijk?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je zegt ook wel vaak nare dingen
k blijf wel wakker om het vast te houdenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Complete terrassen vliegen de lucht in vannacht.
Ja maar wie houdt jou vast?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k blijf wel wakker om het vast te houden
Volgend jaar ergens, zeilseizoen is bijna voorbij en we moeten onderhoud plegenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:36 schreef Amarantha het volgende:
Samzz wanneer mag ik mee chillen op de zeilboot.
Inb4 nooit.
Oh dit is een prima antwoord hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgend jaar ergens, zeilseizoen is bijna voorbij en we moeten onderhoud plegen.
Kop van romp gescheiden ?quote:
Mooiquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:33 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dit is een prima antwoord hoor.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..].
De zomer is klaar. En hij was niet eens mooi.
Deze maand was te warmquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..].
Manmanmanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ja en het was verder voornamelijk regenachtigquote:
Ja dat vind ik niet zo ergquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en het was verder voornamelijk regenachtig. Deze en de komende week ook, alleen maar regen en bewolkt.
Mag ook wel eens een keer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en het was verder voornamelijk regenachtig. Deze en de komende week ook, alleen maar regen en bewolkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |