Ja dat ben je zelf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
Staat hier al sinds 15.45 iemand te zeuren dat ie wil vreten.
Gehaktballenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik morgen stamppot eten
en dan misschien met gehaktballen of worst
Waarom of?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik morgen stamppot eten
en dan misschien met gehaktballen of worst
Hi ik ben Anita.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Het is hier tegenwoordig echt net niveautje VMBO 4
Ben je een trip in memory lane aan het doen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Het is hier tegenwoordig echt net niveautje VMBO 4
Djustin deelt gewoon zijn account met vrouw Anita zodat ze om de beurt kunnen postenquote:
goed gereedschap... hue hue huequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hey een afdak met dit weer is ook best handig.
k had er graag een gewildquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hey een afdak met dit weer is ook best handig.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er 1, boven mijn piem0l
Roelvinkje zal wel bouwvakker zijn, gewoon na het wippen je bed uitstampen met een gereedschapskist.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er 1, boven mijn piem0l
waarom nou weer een bouwvakkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roelvinkje zal wel bouwvakker zijn, gewoon na het wippen je bed uitstampen met een gereedschapskist.
Kijk zo pak je ze aan die smeer varkensquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende: [..] Ik de goorste biefstuk ooit, werd die serveerster boos toen ik klaagde, ik nog bozer, eigenaar erbij, die begon Duits te lullen tegen me, heb die biefstuk in zijn gezicht geduwd en hem over een tafeltje heen geduwd, werd ik gearresteerd, halve kut moffen daar
![]()
Kijk zo pak je ze aan die smeer varkensquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 augustus 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende: [..] Ik de goorste biefstuk ooit, werd die serveerster boos toen ik klaagde, ik nog bozer, eigenaar erbij, die begon Duits te lullen tegen me, heb die biefstuk in zijn gezicht geduwd en hem over een tafeltje heen geduwd, werd ik gearresteerd, halve kut moffen daar![]()
komt haags_italiaantje natuurlijk weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt haags_italiaantje natuurlijk weer.GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Choucroute Alsaciennequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekkerste zuurkool met worst at ik ergens in de buurt van @:crv
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
oh lord.. ik krijg een travel kit toegestuurd voor volgende week.
hazmat pakjes alles
Aha nu begrijp ik Yvonnequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:01 schreef yvonne het volgende:
En hij is weer onderweg, oh nee, hij is er al
En wéér rugzakje met krentebolletje, pakje chocomel en wantjes aan een koordje vergeten mee te geven.
quote:
je travelkit met Krentebolletje, pakje chocomel en wantjes aan een koordjequote:
wat doe je dan hier ?quote:
oh shit man, zo langquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:04 schreef crv het volgende:
[..]Jura had leverproblemen, ze bouwen een nieuw logisitiek centrum in duitsland......werkt blijkbaar nog niet (optimaal)
Misschien van de week
quote:
vandaar dat mijn monitor beslaatquote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie wel eens verliefd geworden op iemand die niet echt aantrekkelijk was?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie wel eens verliefd geworden op iemand die niet echt aantrekkelijk was?
Nee, is ook echt onnatuurlijk en een gruwel dit wat je zegtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
17:16
Er is tot nu toe geen bewijs dat bezoekers van een evenement in de buitenlucht kans lopen om besmet te raken met het coronavirus. Een besmetting oplopen bij een binnenevenement is een reëel risico. Maar met aanvullende maatregelen zoals een goede ventilatie is dat risico voor een gezonde bezoeker die jonger is dan 65 jaar niet groter dan het risico dat hij om het leven komt bij 11 kilometer motorrijden, 44 kilometer fietsen, 480 kilometer autorijden of een vlucht van Amsterdam naar Bali.
Dat concludeert Crisislab, een onderzoeksinstituut op het terrein van veiligheid en crisisbeheersing. Het instituut ondersteunt de leerstoel Besturen van Veiligheid aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Crisislab heeft in ruim vijfhonderd wetenschappelijke publicaties uit de hele wereld geen bewijs kunnen vinden voor het in Nederland gehanteerde verbod op grote evenementen.
,,We hebben alle rapporten tot aan medio augustus onderzocht op verzoek van evenementenorganisator Mojo", zegt hoogleraar Ira Helsloot. ,,Mojo wilde inzicht in de coronaproblematiek rondom evenementen, zodat ze de juiste maatregelen kunnen nemen. Onze bevindingen komen Mojo natuurlijk goed uit, maar dit is echt wat we in die grote berg publicaties sinds maart van dit jaar hebben gevonden. We hebben de conclusies voorgelegd aan het RIVM en het CBS, maar helaas nog geen reactie gehad."
Nou in de winter allemaal festivals buiten
17:14quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Volgende week weer een ander onderzoek
Ditquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
17:14
Ongeveer 3700 mensen in Zweden hebben ten onrechte gedacht dat ze corona onder de leden hadden. Boosdoener is een zelftest uit China die volgens Zweedse onderzoekers niet voldoet.
Het gaat om een test van BGI Genomics die was toegelaten voor spoedgebruik door de VS en de Wereldgezondheidorganisatie WHO. Volgens de Zweedse experts kan de test echter het verschil niet duidelijk maken tussen een negatief resultaat of een heel laag virusniveau. Daardoor kregen honderden Zweden als resultaat dat ze besmet waren terwijl dat niet het geval was.
De Zweedse autoriteiten eisen dat de fabrikant de test, die ook in andere landen te koop is, aanpast.
Dat idee was al te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ene zelftest... Zeker van aliexpres...
17:16quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Daarom worden die dingen hier ook niet gebruikt.
Oké even vragen of ze het dak van de bios willen halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is tot nu toe geen bewijs dat bezoekers van een evenement in de buitenlucht kans lopen om besmet te raken met het coronavirus. Een besmetting oplopen bij een binnenevenement is een reëel risico. Maar met aanvullende maatregelen zoals een goede ventilatie is dat risico voor een gezonde bezoeker die jonger is dan 65 jaar niet groter dan het risico dat hij om het leven komt bij 11 kilometer motorrijden, 44 kilometer fietsen, 480 kilometer autorijden of een vlucht van Amsterdam naar Bali.
Dat concludeert Crisislab, een onderzoeksinstituut op het terrein van veiligheid en crisisbeheersing. Het instituut ondersteunt de leerstoel Besturen van Veiligheid aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Crisislab heeft in ruim vijfhonderd wetenschappelijke publicaties uit de hele wereld geen bewijs kunnen vinden voor het in Nederland gehanteerde verbod op grote evenementen.
,,We hebben alle rapporten tot aan medio augustus onderzocht op verzoek van evenementenorganisator Mojo", zegt hoogleraar Ira Helsloot. ,,Mojo wilde inzicht in de coronaproblematiek rondom evenementen, zodat ze de juiste maatregelen kunnen nemen. Onze bevindingen komen Mojo natuurlijk goed uit, maar dit is echt wat we in die grote berg publicaties sinds maart van dit jaar hebben gevonden. We hebben de conclusies voorgelegd aan het RIVM en het CBS, maar helaas nog geen reactie gehad."
Heb je deze gelezen
Ik heb de nagels van m'n cavia iets te enthousiast geknipt dus toen ik een uur later bij ze ging kijken zat er eentje helemaal onder het bloed omdat ze zichzelf had gekrabd en gewassen met bloederige poot.quote:
Lekker fluffyquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de nagels van m'n cavia iets te enthousiast geknipt dus toen ik een uur later bij ze ging kijken zat er eentje helemaal onder het bloed omdat ze zichzelf had gekrabd en gewassen met bloederige poot.
Ze was wit.
Oké ik heb chocola op en een suikerkick dus had niet goed gelezen geloof ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je deze gelezen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de nagels van m'n cavia iets te enthousiast geknipt dus toen ik een uur later bij ze ging kijken zat er eentje helemaal onder het bloed omdat ze zichzelf had gekrabd en gewassen met bloederige poot.
Ze was wit.
Ik heb een half uur lang het bloedende teentje dicht zitten knijpen. Dat lijkt gelukkig vooralsnog te werken, anders moet ik het laten dichtbranden bij de dierenarts ofzoquote:
Beetje zwartgallig blik haags!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Leuk nieuws past niet in een zwaar deprimerend kut jaar als deze.
Whutquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was wit.
Maar met aanvullende maatregelen zoals een goede ventilatie is dat risico voor een gezonde bezoeker die jonger is dan 65 jaar niet groter dan het risico dat hij om het leven komt bij 11 kilometer motorrijden, 44 kilometer fietsen, 480 kilometer autorijden of een vlucht van Amsterdam naar Bali.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik heb chocola op en een suikerkick dus had niet goed gelezen geloof ik.
Dus een bijeenkomst in een overdekte ruimte is even gevaarlijk als etc etc?
jeetje cherryquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een half uur lang het bloedende teentje dicht zitten knijpen. Dat lijkt gelukkig vooralsnog te werken, anders moet ik het laten dichtbranden bij de dierenarts ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |