Maar was wel genejaal idds, vroegah. Tergend. Verbroederend. Heerly.quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
#waarwasjij tijdens de grote downtime van 2020?
Och jongs, jeweetjawel. Hoe dat vroeger was. Dat je op zondag rond een uur of acht allemaal gekanker had op FOK! omdat het forum niet bereikbaar was. Mooie tijd.
Zware tijden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:31 schreef Rene het volgende:
Heel 2020 is down, Fiets. Gewoon streep erdoorheen. 2020 doet niet meer mee. Hoera voor 2021.
Weet je nog die keer dat iemand zei "Danny, de maat is vol. Je moet wat aan die snelheid doen of ik gooi mijn account in de shredder" ?quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:31 schreef Rene het volgende:
[..]
Maar was wel genejaal idds, vroegah. Tergend. Verbroederend. Heerly.
2021 gaat net zoals 2020 ... let maar opquote:Op maandag 24 augustus 2020 20:31 schreef Rene het volgende:
Heel 2020 is down, Fiets. Gewoon streep erdoorheen. 2020 doet niet meer mee. Hoera voor 2021.
En toen en toen en toen kon je ook noet op anoniemquote:Op maandag 24 augustus 2020 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet je nog die keer dat iemand zei "Danny, de maat is vol. Je moet wat aan die snelheid doen of ik gooi mijn account in de shredder" ?maar dat ging dus niet, want het forum was onbereikbaar.
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:19 schreef Rene het volgende:
[..]
En toen en toen en toen kon je ook noet op anoniem![]()
:d : s
Sowieso. En en en weetje nig weetje nog dat je alleen een account kon maken met een betaalde mailadres?!!!! Dus niet met @dolfijn.nlquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee!! man man man.. maar ja, je moest wat. Je had niets. Ja, jankzak@fok.nl. maar als je pech had dan had je Yvonne op je msn met een nieuw wachtwoord voor je.
Ja, irritant was dat... Dat is een tijdje geweest... Maar in het begin juist niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:40 schreef Rene het volgende:
Sowieso. En en en weetje nig weetje nog dat je alleen een account kon maken met een betaalde mailadres?!!!! Dus niet met @:dolfijn.nl![]()
@crvquote:Op maandag 24 augustus 2020 19:46 schreef Paul het volgende:
FOK WORDT NU SNEL GEMAAKT
Yvonne wil helaas niet mee om een fotoverslag te maken
[ twitter ]
Hij vraagt :'ga je mee naar de FOK! Servers' 🤣 ik vraag me heel vaak af wat er zich, op moment van vragen, in dat hoofd afspeelde.quote:Op maandag 24 augustus 2020 19:46 schreef Paul het volgende:
FOK WORDT NU SNEL GEMAAKT
Yvonne wil helaas niet mee om een fotoverslag te maken
[ twitter ]
Wiesdaquote:
Oh, ik heb nog nooit gewordfeud eikquote:
Ikquote:
Ja mja jij hebt het ook haske druk met andere dingen he ... kannie alles bijhoudenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog nooit gewordfeud eik
Ohquote:
vanaf nu mag je me niet meer vergeten hoorquote:
Ik zou niet meer durvenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:59 schreef crv het volgende:
[..]
vanaf nu mag je me niet meer vergeten hoor
het is tegenwoordig een krenteNbolletje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:01 schreef yvonne het volgende:
En hij is weer onderweg, oh nee, hij is er al
En wéér rugzakje met krentebolletje, pakje chocomel en wantjes aan een koordje vergeten mee te geven.
Nog steeds?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 04:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is tegenwoordig een krenteNbolletje.
jullie doen wel goed werk hoor en ik kan jullie niet persoonlijk bedanken want mjn PM en DM zijn al jaren stuk
jaquote:
quote:Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
tong80 zijn ze ook vergeten te unbannen
ja tis iig erg lastig voor mensen die me DM-en dat ze geen antwoord kunnen krijgen van mij en ik ze in topiques moet stalken om ze dat te vertellenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is bewustquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Moet weer werken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tis iig erg lastig voor mensen die me DM-en dat ze geen antwoord kunnen krijgen van mij en ik ze in topiques moet stalken om ze dat te vertellen
YES THANKSquote:
Ik had een hamer op IRC #fokquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroeger lag FOK! er om de haverklap uit en moest je, er was immers geen Twitter oid, je behelpen met MSN (als je al FOK!kers in je MSN had tenminste) of via IRC behelpen. Nu kun je nota bene op het forum discussiëren over Twitters van. y.
. over downtime.
!triviaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:05 schreef yvonne het volgende:
Ik had zulke leuke scriptjes, jammer wel, eik was het een grote slowchat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |