Ja dat ben je zelf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
Staat hier al sinds 15.45 iemand te zeuren dat ie wil vreten.
Gehaktballenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik morgen stamppot eten
en dan misschien met gehaktballen of worst
Waarom of?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik morgen stamppot eten
en dan misschien met gehaktballen of worst
Hi ik ben Anita.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Het is hier tegenwoordig echt net niveautje VMBO 4
Ben je een trip in memory lane aan het doen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Het is hier tegenwoordig echt net niveautje VMBO 4
Djustin deelt gewoon zijn account met vrouw Anita zodat ze om de beurt kunnen postenquote:
goed gereedschap... hue hue huequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hey een afdak met dit weer is ook best handig.
k had er graag een gewildquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hey een afdak met dit weer is ook best handig.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er 1, boven mijn piem0l
Roelvinkje zal wel bouwvakker zijn, gewoon na het wippen je bed uitstampen met een gereedschapskist.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er 1, boven mijn piem0l
waarom nou weer een bouwvakkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roelvinkje zal wel bouwvakker zijn, gewoon na het wippen je bed uitstampen met een gereedschapskist.
Kijk zo pak je ze aan die smeer varkensquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende: [..] Ik de goorste biefstuk ooit, werd die serveerster boos toen ik klaagde, ik nog bozer, eigenaar erbij, die begon Duits te lullen tegen me, heb die biefstuk in zijn gezicht geduwd en hem over een tafeltje heen geduwd, werd ik gearresteerd, halve kut moffen daar
![]()
Kijk zo pak je ze aan die smeer varkensquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 augustus 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende: [..] Ik de goorste biefstuk ooit, werd die serveerster boos toen ik klaagde, ik nog bozer, eigenaar erbij, die begon Duits te lullen tegen me, heb die biefstuk in zijn gezicht geduwd en hem over een tafeltje heen geduwd, werd ik gearresteerd, halve kut moffen daar![]()
komt haags_italiaantje natuurlijk weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt haags_italiaantje natuurlijk weer.GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Choucroute Alsaciennequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekkerste zuurkool met worst at ik ergens in de buurt van @:crv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |