Donequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef spinazieruiker het volgende:
Kunnen deze gereekst worden?![]()
Er is na één vol topic nog meer dan genoeg voer voor een tweede deel
KLB / Mensen welke nog steeds Trump bewonderen
KLB / Mensen welke nog steeds Trump bewonderen #2
Was je weg?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zijn jullie ook een beetje blij dat ik terug ben?
Wie is dat dan? Mega irritant die user, komt net 1 weekje kijken en heeft nu al een grote bek en waanbeelden.quote:
Jij dacht dat je hier met overdonderend applaus als een godenzoon ontvangen zou worden, en nu blijkt dat geen hond het iets interesseert kom je die aandacht zelf maar even vragen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vragen om aandacht doe je maar lekker ergens anders.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Iets met de tag die we allebei hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:49 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Mega irritant die user, komt net 1 weekje kijken en heeft nu al een grote bek en waanbeelden.
Zou het er weer zo 1 zijn welke net gedumpt is door zn wijf en hier stoer komt doen.
Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:12 schreef K.Indertent het volgende:
Kan dit topic R&P / Opdringerige ''schoonzus'' is eindelijk opgenomen in inrichting...... niet hierheen gehaald worden? Heeft alles weg van een succesnummertje.
Potentieel goud wat je daar laat liggen, maar oke.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:11 schreef feitcepsrep het volgende:
Er wordt wel heel veel bagger gepost in KLB vandaag
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:11 schreef feitcepsrep het volgende:
Er wordt wel heel veel teringzooi in KLB gepost vandaag
Zo, nu is het beter op zijn plek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:08 schreef Rozevla het volgende:
Waarom dicht ?
Ik krijg die rommel niet tussen m’n tanden uit
ONZ / Brood met zaadjes.
Thx voor opengooien maar het is wel een klachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo, nu is het beter op zijn plek.
De meest jaloerse man van fokquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:19 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / [KLB SC] Negersex
Graag de titel aanpassen van deze SC.
Ongepast.
Kijken wij mee @Lange_Lansquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:19 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / [KLB SC] Negersex
Ongepast.
Heeft niets met jaloezie te maken domme klapmongool. Maar het was al langer duidelijk dat er maar een beperkte hoeveelheid grijze massa in dat koppie van je zit.quote:
Wat is er racistisch aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:42 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Heeft niets met jaloezie te maken domme klapmongool. Maar het was al langer duidelijk dat er maar een beperkte hoeveelheid grijze massa in dat koppie van je zit.
Als fok vooral geen geld meer wilt ontvangen van donateurs, moeten ze vooral zo doorgaan met het faciliteren van racistische leuzen.
Waarom?!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:19 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / [KLB SC] Negersex
Ongepast.
Bedankt, duidelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Blijft mooi staan, topic is toch bijna vol en ruzie maken doe je maar in DM.
Wat boeit mij de oorsprong van de TT nou, het gaat erom dat het gewoon dom en ongepast is en bovendien ook kwetsend voor buitenstaanders die hier lurken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan?
Heb je überhaupt enig idee van de oorsprong van deze tt?
Lekker wegkijken, zo los je het best de problemen op idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Blijft mooi staan, topic is toch bijna vol en ruzie maken doe je maar in DM.
Racisme is schering en inslag op het fok forum.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:51 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat boeit mij de oorsprong van de TT nou, het gaat erom dat het gewoon dom en ongepast is en bovendien ook kwetsend voor buitenstaanders die hier lurken.
Dit is gewoon dom niveau Geenstijl.
Heb jij enig idee van de oorsprong van racisme?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:44 schreef scrupuleus het volgende:
Wat is er racistisch aan?
Heb je überhaupt enig idee van de oorsprong van deze tt?
https://www.npostart.nl/h(...)nt/POMS_S_BNN_425296quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef BasEnAad het volgende:
Kaaskopseks!
Blotebillengezichtseks!
Tattaseks!
Moet kunnen toch?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef Gebruiker-1 het volgende:
@:Pferdfahrer
pedofilie wordt nu ook al verheerlijkt.
[..]
[..]
Nu is je wereld ingestort?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom is de TT van de sc weggehaald?
Er stond NEGERSEX.
Dat staat er in vbl al jaren.
Ironisch.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:59 schreef Justin_Case het volgende:
Ga eens buitenspelen of zo ipv hier klootviolen
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:25 schreef K.Indertent het volgende:
Misschien wat meer eenduidig beleid binnen de KLB mods?
KLB / [KLB SC] Negersex
Om de haverklap de TT wijzigen is nogal kinderachtig.
Het was prima om het toe te staan in VBL en in KLB te weren lijkt mij, maar ja sommige mods posten ook graag in andere subforums natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Ah en weer wordt het getolereerd. De mods posten zelf in de SCs en zijn natuurlijk allemaal dikke maatjes van elkaar. Laat je het nu ook staan Ama of ga je wel daadkracht tonen?
Wat is dit voor debieligheid. Die term moet gewoon weg. Wie drukt z’n snor hier?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Ah en weer wordt het getolereerd. De mods posten zelf in de SCs en zijn natuurlijk allemaal dikke maatjes van elkaar. Laat je het nu ook staan Ama of ga je wel daadkracht tonen?
Modbash oeiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik neem aan dat er ooit een neger een groep met witte mensen binnen kwam stormen en dat de witte mensen zeiden: "he daar heb je een neger".quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:32 schreef Gebruiker-1 het volgende:
[..]
Heb jij enig idee van de oorsprong van racisme?
Dat zeg je goed ja. VBL is niet KLB, want itt wat men graag wil geloven is VBL het afvoerputje van FOK! en niet de KLB.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom is de TT van de sc weggehaald?
Er stond NEGERSEX.
Dat staat er in vbl al jaren.
VBL zit vol met debielen ja. Dat klopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:45 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat zeg je goed ja. VBL is niet KLB, want itt wat men graag wil geloven is VBL het afvoerputje van FOK! en niet de KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |