abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195320501
Sinds de laatste post in het eerste deel van dit topic zijn er de nodige nieuwe gebeurtenissen compromitterende feiten over Donald Trump naar boven gekomen.

Met het naderen van de verkiezingen zijn er nog steeds mensen welke Trump bewonderen en lijkt deze fake president nog steeds niet geheel kansloos voor een tweede termijn.

Tijd voor een nieuw deel!

Trump's eerste termijn in cijfers:

pi_195320513
Trump beweert miljardair te zijn. Hij betaalde in één jaar maar 750 dollar belasting. Niet 750 duizend. De New York Times over Trump's belastingpapieren:

https://www.nytimes.com/2(...)=cur&smid=tw-nytimes
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 09:34:20 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_195320670
Je bezig houden met wie er de baas is in een ander land :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_195320696
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:34 schreef Plompzakker het volgende:
Puur voor het entertainment hoop ik dat Trump het weer wordt.
pi_195320799
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:35 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Na 4 jaar is alles wel een beetje geweest... Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje vervelend worden; die rinse-repeat van onzin- en trash berichtgeving rondom de Amerikaanse politiek die eerder een yellow-press niveau heeft.

Alsof het een Reality-TV-show is a la Jersey Shore, Keeping Up With The Kardashians of Tiger King...

Het zou fijn zijn als je weer gewoon over Amerikaanse politiek kunt discussiëren zonder ale trolls, meme-lords, 8chan- en Tiktok-Teenies met hun simpele zwartwit-denkbeelden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_195321227
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:35 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Heb hetzelfde gezegd voor zijn eerste termijn. Maar na een paar maanden vond ik het geen entertainment meer. Eerder echt om te huilen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Na 4 jaar is alles wel een beetje geweest... Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje vervelend worden; die rinse-repeat van onzin- en trash berichtgeving rondom de Amerikaanse politiek die eerder een yellow-press niveau heeft.

Alsof het een Reality-TV-show is a la Jersey Shore, Keeping Up With The Kardashians of Tiger King...

Het zou fijn zijn als je weer gewoon over Amerikaanse politiek kunt discussiëren zonder ale trolls, meme-lords, 8chan- en Tiktok-Teenies met hun simpele zwartwit-denkbeelden.
Dit dus. Spijker en kop. Het nieuwe, entertainende, is er wel van af. Best bizar, dat velen (ik bijvoorbeeld) het eerst "grappig" vonden, en nu de ernst van de zaak inzien.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_195321277
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:34 schreef Plompzakker het volgende:
Denken dat beleid in de USA geen direct gevolg heeft voor jou :')
pi_195321327
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:24 schreef spinazieruiker het volgende:
Trump beweert miljardair te zijn. Hij betaalde in één jaar maar 750 dollar belasting. Niet 750 duizend. De New York Times over Trump's belastingpapieren:

https://www.nytimes.com/2(...)=cur&smid=tw-nytimes
Trump houd zijn salaris van het presidentschap niet, hij doneert het. Daardoor hoeft hij niet zo veel belasting daarover te betalen.

De inkomsten uit zijn eerdere assets worden natuurlijk netjes weggestopt in die bedrijven.
Ze moeten ook altijd mij hebben
pi_195321350
Weg met het status quo, alleen een stormram als Trump krijgt dit voor mekaar. Mooie tijden.
pi_195321933
Fakenews!
pi_195322006
Ja, weetje. Ik hou mij er wel mee bezig want ik handel op de beurs. Dan merk je dus hoe belangrijk de president van de VS is. Dus ik volg meerdere economen, kritici, youtuber etc. Ik kan je één een vertellen: Het gaat sowieso Trump worden. Logisch ook want de amerikanen zien Biden als een oud en verward mannetje.

Ik durf er best een wedje op te leggen.

Donald Pump en Jpow zijn een uitstekend team :)
pi_195327375
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:15 schreef B300 het volgende:

[..]

Trump houd zijn salaris van het presidentschap niet, hij doneert het. Daardoor hoeft hij niet zo veel belasting daarover te betalen.

De inkomsten uit zijn eerdere assets worden natuurlijk netjes weggestopt in die bedrijven.
De berichtgeving van de New York Times gaat over 2016.
Toen was Trump nog geen president.
Wat je hier zegt staat geheel los van de onthullingen te maken.

De gemiddelde Amerikaan betaalt 12.199 dollar aan belasting.
Advocaten van Trump beweerden eerder dat Trump miljoenen aan belasting betaalde, maar het blijkt maar 750 euro te zijn. Trump, naar eigen zeggen miljardair en succesvol zakenman, betaalde 16x zo weinig als de gemiddelde Amerikaan aan zaken als infrastructuur, defensie en de veiligheidsdiensten. Hij heeft zelfs meer belasting in het buitenland betaald dan aan de federale overheid in de VS.

Een woordvoerder van het Witte Huis roept in dit interview steeds dat Trump niet kan reageren omdat ze de documenten die de NY Times heeft niet kan zijn. Waarom geeft Trump niet gewoon zijn belastingaangifte vrij? Dat kost alleen een telefoontje naar zijn accountant...

In plaats van antwoorden te geven blijft de woordvoerder er dingen bij slepen die niet relevant zijn. Zoals de vermeende corruptie van Hunter Biden en dat het artikel een 1-2'tje zou zijn tussen de NYT en de Democratische Partij. Waarop de interviewster het gesprek maar beëindigt.
pi_195337850
De debatten zijn begonnen. Spannend voor Biden (maar ook voor beiden :') ). Het eerste debat werd zoals verwacht veel modder gooien waarbij Biden zich prima staande wist te houden tegenover Trump die het niet moet hebben van de inhoud maar vooral van de persoonlijke aanval.

Als je weet dat je tegenstander gelijk heeft, voorkom dan dat hij uit kan praten:

twitter

twitter

Trump die weigert white supremacists en racistische milities te veroordelen:

twitter

Trump wil geen vredige machtsoverdracht na de verkiezingen:

twitter

Biden: Waarom Trump de slechtste president ooit is:

pi_195337865
Wat een faal-debat :') er is geen hoop voor de VS.
pi_195338162
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:18 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat een faal-debat :') er is geen hoop voor de VS.
Alsof je godverdomme naar 2 ruziende kinderen in monkey town kijkt _O-
pi_195338261
Feit is, mensen die voor Biden stemmen zijn niet pro Biden, ze zijn gewoon anti Trump.
pi_195338279
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:57 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Feit is, mensen die voor Biden stemmen zijn niet pro Biden, ze zijn gewoon anti Trump.
Alles om Trump op te laten rotten via een legale manier is voor mij prima.
pi_195338310
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:57 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Sta er niet van te kijken als er uiteindelijk veel minder anti Trump stemmers aanwezig zijn dan je van een afstandje zou denken. Dat was immers bij de verkiezingen in 2016, waar met Hillary nog echt iets te kiezen viel.
pi_195338316
Heerlijk dat debat _O-

Hoewel dit een gevaarlijk zinnetje is
quote:
Trump: "I am urging my supporters to go into the polls and watch very carefully."
Het moet alles bij elkaar wel leuk blijven natuurlijk.

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 09:05:28 ]
  Tettenkoning woensdag 30 september 2020 @ 09:04:32 #20
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195338336
Presidentsverkiezingen USA anno 2020, dat is hetzelfde als kiezen tussen een amputatie van je linker- of rechterarm :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_195338356
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Sta er niet van te kijken als er uiteindelijk veel minder anti Trump stemmers aanwezig zijn dan je van een afstandje zou denken. Dat was immers bij de verkiezingen in 2016, waar met Hillary nog echt iets te kiezen viel.
Mensen die anti Trump zijn en toen dachten 'hij wordt toch niet gekozen dus ik kan rustig thuisblijven' zijn wel wakker geworden mag ik hopen?
pi_195338369
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Heerlijk dat debat _O-

Hoewel dit een gevaarlijk zinnetje is
[..]

Het moet alles bij elkaar wel leuk blijven natuurlijk.
Waar we naar kijken is hoe een burgeroorlog ontstaat.
pi_195338474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:06 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Waar we naar kijken is hoe een burgeroorlog ontstaat.
Links met hun Antifa en BLM bewegingen lijken daar wel toe aan te sturen.
pi_195338485
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:05 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Mensen die anti Trump zijn en toen dachten 'hij wordt toch niet gekozen dus ik kan rustig thuisblijven' zijn wel wakker geworden mag ik hopen?
Die misschien wel. Maar er zijn veel meer Trump supporters dan wij hier denken. Door wat ik geloof een bias in onze media.
pi_195338561
Trump wil zoooo graag een dictator zijn :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')