Lik m’n behaarde anus met je pedante toontjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu heb je twee hints. Vechthonden en gameverslaafd. Probeer het nog een keer; dit keer heb je het goed.
Denk eigenlijk dat wij nog geluk kunnen hebben. Komen de komende decennia een hele berg oudjes aan en daarna kan de pensioenleeftijd weer naar 55quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat ook gvd, als ik 67 ben, mag je pas op je 92e met pensioen, schiet mij maar af dan
Sky Sports Premier Leaguequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Genaaid? geen idee waar je t over hebt
Daarentegen worden er steeds minder kinderen geboren dus minder mensen om ons pensioen te betalen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat wij nog geluk kunnen hebben. Komen de komende decennia een hele berg oudjes aan en daarna kan de pensioenleeftijd weer naar 55
Echte econoom hier aan het woord, kan je meer vertellen ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarentegen worden er steeds minder kinderen geboren dus minder mensen om ons pensioen te betalen.
niet gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sky Sports Premier League
@:SkySportsPL
·
19 sep.
🤔 The correct decision? This was the handball that handed #CPFC a penalty against #MUFC.
Watch on Sky Sports PL
Follow #MUNCRY here: http://trib.al/qTPuHhq
Download the
@:SkySports
app!
Deze ja tegen Palace
Daarom hebben ze de klimaathoax bedacht en komen er een berg klimaatvluchtelingen deze kant op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarentegen worden er steeds minder kinderen geboren dus minder mensen om ons pensioen te betalen.
Kost je 5 euroquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Echte econoom hier aan het woord, kan je meer vertellen ?
Edgyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de klimaathoax bedacht en komen er een berg klimaatvluchtelingen deze kant op.
wat vond je van de aankoop Donny?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zei toch kijk geen utd meer word er alleen maar woest van
Ik vond het een beetje rare beslissingquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dure bankzitter, had met dat geld wel aat anders gedaan
lekker vaag, van wie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje rare beslissing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |