Loopt tong daar nog rond?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Willen je vrienden van wzv geen asiel verlenen met een extra forumsectie?
Goed zo, heb je deze al beluisterd? Dat is mijn favoriet van het hele album.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
Hoi @:Mani89 , ik vergat tussen de FOK!downtimes helemaal te melden dat ik My Own Souls Warning toch meer waardeer groetjes van mij haha xP
Post jij daar tegenwoordig nog in je eentje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd welkom natuurlijk.
Die kreeg een paar maanden geleden nog een nieuwe kans. Had na twee weken weer een ban te pakken, ging niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Loopt tong daar nog rond?
Ben nu meteen het nieuwe album aan het luisteren. Ik zag dat Nico ook ontroering voelde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed zo, heb je deze al beluisterd? Dat is mijn favoriet van het hele album.
Één topic is wel karig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd welkom natuurlijk.
Niet iemand van hier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.wijzijnvoetbal(...)rukke-periode-3.html
Hier? En wie is Vishandel Makaay?
Beter iets dan niets.quote:
Ging eerder als Hendril door het leven, toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet iemand van hier.
Correct.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ging eerder als Hendril door het leven, toch?
Open er een topic over in FB, vinden ze leuk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk FOK!?
Eindhoven are you watching? of had je nog meer bijdrages?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel een iconische foto daar als avatar.
[ afbeelding ]
Ik heb vooral over darts gepost zie ik. Zo leek Mark Webster op een kinderlokker volgens mij en ene johannes_v.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eindhoven are you watching? of had je nog meer bijdrages?
Wel prima verder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:05 schreef Felagund het volgende:
Voor wie nog een huurwoning in omgeving Veenendaal zoekt en bang is vies te worden tijdens het koken:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/huur(...)chrijverspark-141-1/
Reageerde jij nog op mij?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danny is lekker aan het vegen. DJMO is wel makkelijk op kast te krijgen kennelijk.
Licht ontvlambaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danny is lekker aan het vegen. DJMO is wel makkelijk op kast te krijgen kennelijk.
Klopt, ik heb overwogen om er op te reageren, maar wilde niet echt in Veenendaal wonen en heb mijn douche liever apart.quote:
Ja, ik dacht netjes te zijn door DJMO veel succes te wensen in het zwart.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Reageerde jij nog op mij?
Dat laatste sowieso. Maar Veenendaal is wel mooi centraal en buiten het stigma kan het toch niet zo erg zijn? Je ziet ook zo in het bos bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, ik heb overwogen om er op te reageren, maar wilde niet echt in Veenendaal wonen en heb mijn douche liever apart.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie nu ook de neiging om heel veel te posten? Voor je het weet zijn we weer offline.
We zijn goed bezig.quote:1 1089 Onzin voor je leven!
2 555 General Chat
3 540 Voetbal
4 321 Wielrennen
5 254 Nieuws & Achtergronden
Inderdaad, als er nou een toilet in de keuken zat was het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, ik heb overwogen om er op te reageren, maar wilde niet echt in Veenendaal wonen en heb mijn douche liever apart.
TDF loopt dan weer niet echt storm.quote:
Daar heeft ook niemand om gevraagd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
TDF loopt dan weer niet echt storm.
We kunnen die topic een TDF SC maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
TDF loopt dan weer niet echt storm.
Zo erg is het ook weer niet inderdaad, maar heb een lichte voorkeur voor Wageningen zelf of ten oosten van Wageningen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Maar Veenendaal is wel mooi centraal en buiten het stigma kan het toch niet zo erg zijn? Je ziet ook zo in het bos bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar heeft ook niemand om gevraagd.
Bestuur tegen de muur?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar heeft ook niemand om gevraagd.
Alles voor de juiste prijs.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie hier willen wonen?
Er was wel een TDF SC, waar in drie jaar tijd 20 keer in gepost is ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We kunnen die topic een TDF SC maken.
Ik heb een paar keer in Veenendaal rondgelopen en ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. Zou het best prima vinden om in die hoek te wonen maar dan liever Rhenen, Wageningen of een random dorp op de Utrechtse Heuvelrug. Kan je wel fijn fietsenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Maar Veenendaal is wel mooi centraal en buiten het stigma kan het toch niet zo erg zijn? Je ziet ook zo in het bos bijvoorbeeld.
Je krijgt er niet voor betaaldquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alles voor de juiste prijs.
Eens met Vishandel Makaay.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.wijzijnvoetbal(...)rukke-periode-3.html
Hier? En wie is Vishandel Makaay?
Als ik wanhopig iets zoek in die regio zou ik het wel doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijgt er niet voor betaaldVraagprijs was geloof ik rond 500 euro... Per maand welteverstaan.
De helft hier zit al in de bijstandquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Met een TDF in september vraag je daar ook wel een beetje om. Dan zijn alle Harries en Truusen weer aan het werk (aannemende dat ze werk hebben, natuurlijk).
Sowieso fietsen in die omgeving, ook richting Oosterbeek/Arnhem, moet maar weer een mountainbike gaan kopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer in Veenendaal rondgelopen en ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. Zou het best prima vinden om in die hoek te wonen maar dan liever Rhenen, Wageningen of een random dorp op de Utrechtse Heuvelrug. Kan je wel fijn fietsen
Wanbeleid.quote:
Hij toch altijd welquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Harmeling tipt Dumoulin als tourwinnaar
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe lang zal die het doen?
Kan best gebeurenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
De troonopvolgers van Ray ook:quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
De denkfout dat weilanden leuk en 'groen' zijn wordt helaas nog veelvuldig gemaakt. Levensloze lappen groen asfalt meestal..quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat nog even zo, hoe langer de stop duurt, hoe langer het duurt voor mijn mooie uitzicht op de weilanden en ondergaande zon en lekkere rust verkloot wordt door een nieuwe grote woonwijk 'voor de lokale starters', waar de huizen veel te duur zijn voor starters en waardoor geen enkel probleem opgelost wordt.
Onbespoten en ongemaaide weilanden zijn prima leefgebied voor vogels en insecten. Maar dat is meestal niet het geval in Nederland inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
De denkfout dat weilanden leuk en 'groen' zijn wordt helaas nog veelvuldig gemaakt. Levensloze lappen groen asfalt meestal..
Ik weet na bijna 30 jaar inmiddels wel dat ik liever weilanden dan een grote woonwijk om mij heen hebquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
De denkfout dat weilanden leuk en 'groen' zijn wordt helaas nog veelvuldig gemaakt. Levensloze lappen groen asfalt meestal..
In Ruinerwold schijnt een boerderij leeg te staanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet na bijna 30 jaar inmiddels wel dat ik liever weilanden dan een grote woonwijk om mij heen heb
Met een mooie ruime kelder schijnbaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Ruinerwold schijnt een boerderij leeg te staan
Coulissenlandschap genotquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik moet eerst hardlopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Laten we straks weer een paar potjes doen. @:Mani89 @:Slobeend
Dit is wel naar verwachting, daar had ik me al bij neergelegd. Zoveel heb ik er dan ook niet over te zeggen. Als hij de vorige keren niet werd opgeroepen, dan nu ook niet. Vorig jaar maart heb ik gezegd dat hij in Oranje moest (kijk eens hoe geweldig ik ben) en sindsdien is hij alleen maar beter en beter geworden. Toen niet, dan een jaar later ook niet. Waarom? Wie zal het zeggen..quote:
Je loopt de hele dag een uitkering te slurpen en dan plan je dit soort activiteiten in de avond?quote:
Voelt lekkerder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je loopt de hele dag een uitkering te slurpen en dan plan je dit soort activiteiten in de avond?
Ray wordt al geslacht in de comments.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.wielerflits.nl/nieuws/gemiste-kans-jumbo-visma/
Het eerste stukje van Ray. Jullie mening?
Is dat een espressomachine?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:48 schreef Steven184 het volgende:
Ff een 25 jaar oude Moccamaster op de kop getikt voor gratis
Beter dan een simpel apparaat van 30 euro?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Filterkoffiemachine van Nederlandse makelij.
De drab die uit die rotzooi komt mag je geen koffie noemen. Voor 30 euro moet je lekker handkoffie doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter dan een simpel apparaat van 30 euro?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De drab die uit die rotzooi komt mag je geen koffie noemen. Voor 30 euro moet je lekker handkoffie doen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanaf nu is SvenNysN1Fan lid op Wielerflits.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeetje, SvenNysN1Fan is nu al geband geloof ik.
Dus even een Moccamaster op de kop tikkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Dan heb ik een groot probleem.
Ik postte dat het nieuws over Aleotti al een week geleden in de Gazzetta stond (dit is feitelijk juist), toen moest mijn reactie eerst worden goedgekeurd en nu kan ik mijn profiel niet meer in. De post waar ik naar refereer is tevens plotseling verdwenen.quote:
Met handkoffie bedoel je handmatig koffie door filter drukken of wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dus even een Moccamaster op de kop tikken
Niet drukken, gewoon schenken. Moet je ff googlen op V60 of Chemex.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met handkoffie bedoel je handmatig koffie door filter drukken of wat?
Minder bittere koffie door filtersysteem dus. Aight.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet drukken, gewoon schenken. Moet je ff googlen op V60 of Chemex.
Ik heb het er nog maar eens neergezet, wel zonder bron.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, de post over Aleotti is dus regelrecht naar de prullenbak verwezen, maar mijn post over Skin Quimmons, die ik later plaatste, is wel door de balotagecommissie gekomen. Censuur zeg ik je.
Dus Youri houdt niet van kritiek?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik postte dat het nieuws over Aleotti al een week geleden in de Gazzetta stond (dit is feitelijk juist), toen moest mijn reactie eerst worden goedgekeurd en nu kan ik mijn profiel niet meer in. De post waar ik naar refereer is tevens plotseling verdwenen.
https://twitter.com/cirogazzetta/status/1297423994132541440quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb het er nog maar eens neergezet, wel zonder bron.
Yes. Je kan ook aeropress doen uiteraard, dan druk je het door je filter heen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Minder bittere koffie door filtersysteem dus. Aight.
Waar kan ik die Sven Nys productie vinden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, de post over Aleotti is dus regelrecht naar de prullenbak verwezen, maar mijn post over Skin Quimmons, die ik later plaatste, is wel door de balotagecommissie gekomen. Censuur zeg ik je.
Over Skin? Pagina twee van de Matthews zege. Staat niet veel boeiends hoor. Een simpele oneliner, zoals een echte Nys betaamt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar kan ik die Sven Nys productie vinden?
Nu twijfel ik, want ik vind de wat bittere koffie niet vies. Wel beter dan bonenkoffie uit automaat van werkquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Yes. Je kan ook aeropress doen uiteraard, dan druk je het door je filter heen.
Ik hou ook van bittere koffie hoor. Drink ook veel espresso normaal. Maar ga geen 1000+ neerleggen voor espresso aparaat thuis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu twijfel ik, want ik vind de wat bittere koffie niet vies. Wel beter dan bonenkoffie uit automaat van werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |