Loopt tong daar nog rond?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Willen je vrienden van wzv geen asiel verlenen met een extra forumsectie?
Goed zo, heb je deze al beluisterd? Dat is mijn favoriet van het hele album.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
Hoi @:Mani89 , ik vergat tussen de FOK!downtimes helemaal te melden dat ik My Own Souls Warning toch meer waardeer groetjes van mij haha xP
Post jij daar tegenwoordig nog in je eentje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd welkom natuurlijk.
Die kreeg een paar maanden geleden nog een nieuwe kans. Had na twee weken weer een ban te pakken, ging niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Loopt tong daar nog rond?
Ben nu meteen het nieuwe album aan het luisteren. Ik zag dat Nico ook ontroering voelde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed zo, heb je deze al beluisterd? Dat is mijn favoriet van het hele album.
Één topic is wel karig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd welkom natuurlijk.
Niet iemand van hier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.wijzijnvoetbal(...)rukke-periode-3.html
Hier? En wie is Vishandel Makaay?
Beter iets dan niets.quote:
Ging eerder als Hendril door het leven, toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet iemand van hier.
Correct.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ging eerder als Hendril door het leven, toch?
Open er een topic over in FB, vinden ze leuk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk FOK!?
Eindhoven are you watching? of had je nog meer bijdrages?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel een iconische foto daar als avatar.
[ afbeelding ]
Ik heb vooral over darts gepost zie ik. Zo leek Mark Webster op een kinderlokker volgens mij en ene johannes_v.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eindhoven are you watching? of had je nog meer bijdrages?
Wel prima verder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:05 schreef Felagund het volgende:
Voor wie nog een huurwoning in omgeving Veenendaal zoekt en bang is vies te worden tijdens het koken:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/huur(...)chrijverspark-141-1/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |