Geslapen zoals elke nachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:17 schreef Nikonlover het volgende:
wat hebben jullie gedaan vannacht?
Ik dacht nu komt het, komt er nietsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Het Biggie96, Nikonlover en Paul avonturen topic
Hoe vind je ons avonturentopic heequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:17 schreef Nikonlover het volgende:
Leuk filmpje hequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht nu komt het, komt er niets
Slapen, wakker, draaien, slapen wakker draaien, slapen wakker draaien en toen opgestaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:17 schreef Nikonlover het volgende:
Ja Frankrijk en Spanje gaan niet goed las ikquote:
Hey MrsLquote:
quote:
Hey Dotquote:
Valt me alles meequote:
uhhhquote:
Jaaaa!!! Blij dat je de Tesla model 3 er niet uit hebt gekniptquote:
Hey Jacqquote:
Den Dolder is echt zoeen Tesla/Ferrari-dorp heequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jaaaa!!! Blij dat je de Tesla model 3 er niet uit hebt geknipt
door jou had ik gister filmpje vier keer bekekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Den Dolder is echt zoeen Tesla/Ferrari-dorp hee
ging je kijken of je er op stond heequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
door jou had ik gister filmpje vier keer bekeken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:23 schreef Paul het volgende:
[..]
ging je kijken of je er op stond hee
Pssst. We hebben je gezienquote:
werk ze jij ook een fijne dagquote:
ik was er zondag dus niet, maar paul zei kijk filmpje goed dacht o nee van anndere dagquote:
Eerlijk gezegd had ik wat meer verwachtquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Was wel ff gezellig bij de Egelantier hee
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:24 schreef mario390 het volgende:
mensen bij onz zijn woest op onze regierung
ostenrijkse,duitse,nederlandse moesten 15 uren wachten bij
de slowenische grens,geen drinken,geen toilette,selfs zwangere
kunnten niet verder
jaquote:
hey ferrous kerelquote:
ga weg hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:27 schreef Paul het volgende:
Volgende keer willen we wandelen over Altrecht @:nikonlover @:biggie96
Werkse Rob en tot latersquote:
en als somige dann nach deze tijd niet kontrolliert worden,zijn de nog meer woest gewezen,quote:
Morguh Ferrousquote:
We gaan daar niet heen hoor, we gaan tot de grens Egelantierquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ghe paul ik werk niet voor altrecht🥳🥳🥳
Werk ook niet bij eganlantier gekkiequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:29 schreef Paul het volgende:
[..]
We gaan daar niet heen hoor, we gaan tot de grens Egelantier
Nee dat is je stamkroegquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Werk ook niet bij eganlantier gekkie
Ow my god🙄🙄🙄quote:
mooi zo opgelost dus al keek ik 4 keer filmpje door jou en zat in te zoomen.. dus goed gedaanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:35 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Stamkroeg van DJMO en Hasselbaink
graag gedaanquote:
Dan moet ik Altrecht-terrein dus opquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
paul als jij mij binnen maand vind . krijg je krat bier
En ik dan? Ik doe ook mee. Ik wil ook een krat bierquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
paul als jij mij binnen maand vind . krijg je krat bier
zo wie zoquote:
Dat durf ik nietquote:
dat zoeken jullie dan samen maar uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En ik dan? Ik doe ook mee. Ik wil ook een krat bier
Ik wil ook een krat bierquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat zoeken jullie dan samen maar uit
nou ik denk dat jij meer lef heb dus geef de uitdaging aan paulquote:
godver die manegequote:
Heeeeeeeeeeee! Nikonlover en ik moeten Hasselbaink zoeken op het Altrechtterrein van Den Dolderquote:
kijken nieuwe werk plekquote:
nee jij moet datquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeee! Nikonlover en ik moeten Hasselbaink zoeken op het Altrechtterrein van Den Dolder!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:40 schreef Paul het volgende:
@:nikonlover hier moeten we haar vinden, valt wel mee he!
[ afbeelding ]
Ik heb een tube lijm voor jequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ga echt stuk om paultje
niet paul gaan helpen aubquote:
Het reageert hier nog wel behoorlijk traag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee nee Iteejer heeft het afgelopen nacht goed gemaak
lez datquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zie ook geen ui hier vaak
zie het mopquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
lez dat
Von sämtlichen Reisenden müssen Personalien erfasst werden
Der Grund für die rekordverdächtigen Grenzwartezeiten war die neue Verordnung des Gesundheitsministeriums. Demnach müssen die Behörden von sämtlichen Reisenden die Personalien erfassen, auch wenn sie Österreich nur durchqueren. Am Samstag und in der Nacht auf Sonntag waren vor allem deutsche und niederländische Urlauber auf der Heimreise. Nicht wenige von ihnen machten ihrem Ärger telefonisch bei der Polizei Luft.
lezenquote:
stop nu maar ermee mario staat er nu tig xquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
lezen
Von sämtlichen Reisenden müssen Personalien erfasst werden
Der Grund für die rekordverdächtigen Grenzwartezeiten war die neue Verordnung des Gesundheitsministeriums. Demnach müssen die Behörden von sämtlichen Reisenden die Personalien erfassen, auch wenn sie Österreich nur durchqueren. Am Samstag und in der Nacht auf Sonntag waren vor allem deutsche und niederländische Urlauber auf der Heimreise. Nicht wenige von ihnen machten ihrem Ärger telefonisch bei der Polizei Luft.
morguh mopquote:
jippie heb jou stuk gelezenquote:
Hey ToT?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het reageert hier nog wel behoorlijk traag.
quote:
geen ideequote:
Morgen mailyquote:
Hey Hollandiaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:51 schreef hollandia02 het volgende:
Sowee Schakeltopia ff wat puntjes gepakt
Goedemorgen luitjes!
Hey lieve Jippiequote:
Ik merk het idd ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT?
Het is ook nog niet helemaal goed. Quoten lukt niet altijd en ook voor een smiley moet je een paar keer klikken
Maar komt vast goed.
corona is te danken aan de 5gquote:
Ook plat gaan overleef ik wel hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik merk het idd ja.
Zolang het maar niet weer plat gaat is dit ook wel te overleven!
Hi Dottiequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT?
Het is ook nog niet helemaal goed. Quoten lukt niet altijd en ook voor een smiley moet je een paar keer klikken
Maar komt vast goed.
De calcium in de melk in koffie bindt met de cafeïne zodat het pas later in de spijsvertering opgenomen wordt.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast niks wat een espresso'tje of 15 niet kan oplossen!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:57 schreef Jippie het volgende:
Was om 3 uur nog wakker, kort nachtje dus. Moet zo op pad. Koffieinfuus hangt al
[..]
Ja het was op en af he. Ellende allemaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Dottie
Gisteren niets kunnen posten op de FP, lag er steeds uit
Joh!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
corona is niet te danken aan 5 g het wordt beweerd
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
corona is te danken aan de 5g
ja maar staat er wel zoquote:
jaquote:
Ik was een half uurtje eerder op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:57 schreef Jippie het volgende:
Was om 3 uur nog wakker, kort nachtje dus. Moet zo op pad. Koffieinfuus hangt al
[..]
Niet gelezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
Anyway, heb net mijn lenzen in waardoor ik alles ff helemaal dubbel zie als een stinkende zwerver die net een fles spiritus achterover heeft geslagen.
Dan is een lap Duitse tekst nogal moeilijk te lezen, maar ik begrijp dat er grenscontroles in Duitsland zijn en dat als er meer mensen in 1 auto zitten, je je contactgegevens moet achterlaten of zo?
zo iets jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
Anyway, heb net mijn lenzen in waardoor ik alles ff helemaal dubbel zie als een stinkende zwerver die net een fles spiritus achterover heeft geslagen.
Dan is een lap Duitse tekst nogal moeilijk te lezen, maar ik begrijp dat er grenscontroles in Duitsland zijn en dat als er meer mensen in 1 auto zitten, je je contactgegevens moet achterlaten of zo?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |