morguh mopquote:
jippie heb jou stuk gelezenquote:
Hey ToT?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het reageert hier nog wel behoorlijk traag.
quote:
geen ideequote:
Morgen mailyquote:
Hey Hollandiaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:51 schreef hollandia02 het volgende:
Sowee Schakeltopia ff wat puntjes gepakt
Goedemorgen luitjes!
Hey lieve Jippiequote:
Ik merk het idd ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT?
Het is ook nog niet helemaal goed. Quoten lukt niet altijd en ook voor een smiley moet je een paar keer klikken
Maar komt vast goed.
corona is te danken aan de 5gquote:
Ook plat gaan overleef ik wel hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik merk het idd ja.
Zolang het maar niet weer plat gaat is dit ook wel te overleven!
Hi Dottiequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT?
Het is ook nog niet helemaal goed. Quoten lukt niet altijd en ook voor een smiley moet je een paar keer klikken
Maar komt vast goed.
De calcium in de melk in koffie bindt met de cafeīne zodat het pas later in de spijsvertering opgenomen wordt.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast niks wat een espresso'tje of 15 niet kan oplossen!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:57 schreef Jippie het volgende:
Was om 3 uur nog wakker, kort nachtje dus. Moet zo op pad. Koffieinfuus hangt al
[..]
Ja het was op en af he. Ellende allemaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Dottie
Gisteren niets kunnen posten op de FP, lag er steeds uit
Joh!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
corona is niet te danken aan 5 g het wordt beweerd
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
corona is te danken aan de 5g
ja maar staat er wel zoquote:
jaquote:
Ik was een half uurtje eerder op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:57 schreef Jippie het volgende:
Was om 3 uur nog wakker, kort nachtje dus. Moet zo op pad. Koffieinfuus hangt al
[..]
Niet gelezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
Anyway, heb net mijn lenzen in waardoor ik alles ff helemaal dubbel zie als een stinkende zwerver die net een fles spiritus achterover heeft geslagen.
Dan is een lap Duitse tekst nogal moeilijk te lezen, maar ik begrijp dat er grenscontroles in Duitsland zijn en dat als er meer mensen in 1 auto zitten, je je contactgegevens moet achterlaten of zo?
zo iets jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
Anyway, heb net mijn lenzen in waardoor ik alles ff helemaal dubbel zie als een stinkende zwerver die net een fles spiritus achterover heeft geslagen.
Dan is een lap Duitse tekst nogal moeilijk te lezen, maar ik begrijp dat er grenscontroles in Duitsland zijn en dat als er meer mensen in 1 auto zitten, je je contactgegevens moet achterlaten of zo?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |