Ja het kan zo maar weer kapoet gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Zolang het stuk is kan FOK! de hele dag nog down gaan ook
JA want die punten worden er weer afgehaald.. Dan was mario zeker wel boos geweestquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stel Mario jij had deze DT gehad en je had iemand ingehaald, was je dan ook boos geweest?
Volgens mij probeerde Schakel juist geen punten te halen ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Denk dat t schakel een zorg zou zijn
Nu ook niet t boeit hem.nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:02 schreef Rob het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde Schakel juist geen punten te halen ook
of was dat vorige maand
Schakel doet nooit moeilijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:02 schreef Rob het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde Schakel juist geen punten te halen ook
of was dat vorige maand
jaaa strakssssquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:08 schreef Paul het volgende:
Wel lachen dat Hasselbaink de DT-punten niet heeft
ja als het van jou is zekerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Zijn er dts'ers die vannacht slachtofferhulp hebben moeten inschakelen omdat ze dachten dat ze geen punten konden verdienen?
Hey Paulquote:
nee hoor. meer tijd gehad om te slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Zijn er dts'ers die vannacht slachtofferhulp hebben moeten inschakelen omdat ze dachten dat ze geen punten konden verdienen?
hou opquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:11 schreef Paul het volgende:
Ik ga echt lachen hee als Schakeltopia wint en dat Hasselbaink dan hier zo zit te schelden enzo
Jochie stop maar met uitdagen dan lach ik meequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:11 schreef Paul het volgende:
Ik ga echt lachen hee als Schakeltopia wint en dat Hasselbaink dan hier zo zit te schelden enzo
laat het kleutertje maarquote:
Geen last vanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:08 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
laat het kleutertje maar
goed ideequote:
Lekkerrrrrrrrrrr ik doe er een lekker koekje bijquote:
Ik slaap altijd rustig hoor. Het moet toch niet zo zijn dat je door dit spel niet rustig kan slapen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:13 schreef mario390 het volgende:
last niet kont ook betje rusten,slapen
maar ik dacht maily heeft de lange dtime
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:13 schreef mario390 het volgende:
last niet kont ook betje rusten,slapen
maar ik dacht maily heeft de lange dtime
nou je hebt je lol weer gehad voor vandaag?quote:
morguhhhhquote:
uhhhquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Het Biggie96, Nikonlover en Paul avonturen topic
geslapen gewoonquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:17 schreef Nikonlover het volgende:
wat hebben jullie gedaan vannacht?
Hey Nikonloverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |