quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lag je omdat je die "woordgrap" grappig vindt, of omdat het zo belachelijk dom is?
Er gaat veel mis hier.quote:Op maandag 24 augustus 2020 16:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kan niet quoten, maar bedankt @:Lenny_leonard!
Neequote:Op maandag 24 augustus 2020 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Caland al een keer een maand notevrij geweest? Dan kreeg ie ergens een unban toch?
CORREDquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Caland al een keer een maand notevrij geweest? Dan kreeg ie ergens een unban toch?
Hou je bek joh gekquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
We roddelen hier niet.
@:elan
@:scrummie2.1
Lag? Haal snel weg voor @onlogisch het zietquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lag je omdat je die "woordgrap" grappig vindt, of omdat het zo belachelijk dom is?
Lagquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dat moet autocorrect gedaan hebben!quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lag? Haal snel weg voor @:onlogisch het ziet
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zwak ditquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dat moet autocorrect gedaan hebben!
Oliedomquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lach je omdat je die "woordgrap" grappig vindt, of omdat het zo belachelijk dom is?
Ik ben niet welkom op FOK!?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon weg jij, niemand vindt je aardig.
Wie ben jij?quote:
Laat je niet gek maken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ja dat zou ik er ook van maken.
quote:
quote:Onlangs heb ik mijn eerste note gekregen waardoor ik als tokkie te boek sta. Dit betreur ik, want ik dacht een positieve bijdrage op het forum te zijn. Het ergste van dit alles is dat het nog voorkomen had kunnen worden ook.
Fernwehquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Voor welke club ben je?
Friet of patat?
Kiwi met of zonder schil?
Kat,otter of hond?
Bedankt, gelaggenquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:onlogisch
@:elan
@:zipportal
@:wereldgozer
@:jancees
@:caland
@:lange_lans
@:picommp
check deze blunder van forum admin GGMM
Dan zou jij er al duizenden moeten hebben, viespeukquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je krijgt hier al een note als je een scheet laat.
Heyquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan zou jij er al duizenden moeten hebben, viespeuk
Je neemt wel een risico door hier te posten. Net Noord-Korea hier.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet, zal hem leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |