abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194703137
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194703237
Mijn eigen Wervelstormpje O+

En ja went.. en soms ben ik blij als ze op bed ligt.
Maar bovenal.. hoort het er wel gewoon bij.

Huis is weer compleet nu O+
  maandag 24 augustus 2020 @ 13:38:03 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194704111
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 12:39 schreef Uhmmpie het volgende:

^O^

Sterkte voor Donna!

Leuk als kinderen zo helemaal met je ingenomen zijn (IJsdraakje). Ik ging eens met schoonzus langs bij haar zus die toen jonge kinderen had en een van die jongens (4 jaar) wilde me tegen het einde van het bezoek opsluiten in de gangkast, zodat ik zou blijven. 8-)

Verder blij met de normalere temperaturen. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_194704159
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

^O^

Sterkte voor Donna!

Leuk als kinderen zo helemaal met je ingenomen zijn (IJsdraakje). Ik ging eens met schoonzus langs bij haar zus die toen jonge kinderen had en een van die jongens (4 jaar) wilde me tegen het einde van het bezoek opsluiten in de gangkast, zodat ik zou blijven. 8-)

Haha dan doe je toch iets goed...
heerlijk is dat.

Enneh... hier ook blij met de normale temperatuur.
Al zit ik me net te bedenken dat het wel fris is in huis 😂
pi_194704243
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

^O^

Sterkte voor Donna!

Echt leuk ja. O+ Helemaal omdat ze de vorige keer toch even nodig had om los te komen, dat was nu totaal geen punt. :D

Heerlijke logica ook, opsluiten in de kast zodat je niet weg kan. _O-

En zo veel prettiger dit weer! Het schijnt wel flink te gaan waaien (heeft mijn autootje ook nog nut 8-) ), maar om daadwerkelijk dingen te doen is dit echt zo veel fijner weer. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194704256
Lienekien :D dat is een mooi compliment.

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja! O+ Vorige week vrijdag al, het is een poppetje. O+ (En lang niet zo verfrommeld als ik verwacht had! :D)

Even kijken nog wanneer ik met kerel heen kan, hem maakt het toch niet zo heel veel uit verder. Wel leuk, afgelopen maand vol met neefjes en nichtjes. O+ Afgelopen weekend bij vriend z'n broer op (minimale) verjaardagsvisite, hun dochtertje heeft besloten dat ik tof ben, dus ik 'moest' met van alles mee doen en ik kreeg een stapeltje speciaal voor ons uitgeknipte tekeningen mee. :+
O+

En je lijkt me ook een toffe tante!

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 12:39 schreef Uhmmpie het volgende:

Mooi dat ze weer terug is. *O* Ik zou er grote moeite mee hebben. Met één nachtje kamp voelt het hier al vreemd, maar als ze tiener zijn is dat vast anders.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194704297
@IJsdraakje hoe ben je ooit begonnen met hardlopen? Hoe ver loop je nu? Ik heb mijn hardloopschoenen maar weer opgeduikeld en de podcast van radio 4 opgezocht. Ik schrok wel toen ik vandaag mijn jas niet meer dicht kreeg. :X

Zou mooi zijn als ik weer normaal ga doen met eten en bewegen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194704362
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:49 schreef Sumppi het volgende:
Lienekien :D dat is een mooi compliment.
[..]

O+

En je lijkt me ook een toffe tante!
[..]

Mooi dat ze weer terug is. *O* Ik zou er grote moeite mee hebben. Met één nachtje kamp voelt het hier al vreemd, maar als ze tiener zijn is dat vast anders.
nou het blijft niks..

Maar ze is er al de ene week wel.. en de andere week niet.
Dus dat scheelt wel.
Leuker wordt het niet.. maar je gaat er na een tijd wel anders mee om.

Maar elke zomer zijn die 3 weken weer bizar lang..
met wat miscommunicatie gisteren stond ik ook nog voor een dichte deur... dus ik was op zn best niet heel gezellig gisteren.

Nu wel O+
pi_194704368
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:53 schreef Sumppi het volgende:
@:IJsdraakje hoe ben je ooit begonnen met hardlopen? Hoe ver loop je nu? Ik heb mijn hardloopschoenen maar weer opgeduikeld en de podcast van radio 4 opgezocht. Ik schrok wel toen ik vandaag mijn jas niet meer dicht kreeg. :X

Zou mooi zijn als ik weer normaal ga doen met eten en bewegen. :@
Hm ik ben ooit begonnen met Evy
Van de belgische radio.. die heeft zo’n podcast gemaakt. Werkt heel goed.
pi_194704370
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:53 schreef Sumppi het volgende:
@:IJsdraakje hoe ben je ooit begonnen met hardlopen? Hoe ver loop je nu? Ik heb mijn hardloopschoenen maar weer opgeduikeld en de podcast van radio 4 opgezocht. Ik schrok wel toen ik vandaag mijn jas niet meer dicht kreeg. :X
Ik ben begonnen met Start2Run/Evy! Maar eigenlijk alles met een "loop x minuten hard/wandel x minuten"-opbouw werkt wel, ik heb zelf toen het complete schema in Runkeeper gezet (volgens mij is dat een van de weinige gratis apps waarbij je dat kan doen nog) en liet 'm piepen als ik mocht wandelen/moest hardlopen.

En afstand, verschilt. Ik was bezig met een trainingsprogramma voor de halve marathon in oktober (maar die gaat, heel verrassend, niet door) en dat was vooral gericht op hartslag en tijd, maar zo'n 15km moet vrij simpel gaan nu. Denk ik, binnenkort eens testen hoe snel ik klaar ben met een relaxte 10km en hoe alles daarna voelt. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194704382
Overigens.. dubbel happy me.

Nieuwe broeken in de post bleken ruim smaller dan mijn oude broeken...
en ze pasten toch *O*
pi_194704386
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:01 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens.. dubbel happy me.

Nieuwe broeken in de post bleken ruim smaller dan mijn oude broeken...
en ze pasten toch *O*
Altijd leuk. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194704406
Een relaxte 10 km. _O-

Jaren terug ben ik ook begonnen met Evy. Eerste les staat me nog goed bij. Dat ze riep dat ik goed bezig was en zo door moest gaan, terwijl ik ondertussen tegen een boom stond en bang was dat ik moest overgeven. :D Maargoed, het werkte wel. Die radio 4 podcast is vergelijkbaar.

Runkeeper, goede tip, dankje!
pi_194704439
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nou het blijft niks..

Maar ze is er al de ene week wel.. en de andere week niet.
Dus dat scheelt wel.
Leuker wordt het niet.. maar je gaat er na een tijd wel anders mee om.

Maar elke zomer zijn die 3 weken weer bizar lang..
met wat miscommunicatie gisteren stond ik ook nog voor een dichte deur... dus ik was op zn best niet heel gezellig gisteren.

Nu wel O+
Gelukkig maar. :)
pi_194704443
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:03 schreef Sumppi het volgende:
Een relaxte 10 km. _O-

Jaren terug ben ik ook begonnen met Evy. Eerste les staat me nog goed bij. Dat ze riep dat ik goed bezig was en zo door moest gaan, terwijl ik ondertussen tegen een boom stond en bang was dat ik moest overgeven. :D Maargoed, het werkte wel. Die radio 4 podcast is vergelijkbaar.

En minstens zo verwarrend..
Dat je dan ineens tot de conclusie kwam dat 2 minuten hardlopen echt heel lang is _O-

En later.. dat je gewoon 5km loopt.
pi_194704447
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:03 schreef Sumppi het volgende:
Een relaxte 10 km. _O-

:D

Gewoon echt opletten dat je nog zou kunnen praten tijdens het lopen, hoe traag je ook gaat. Maakt heel veel verschil. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194704465
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat je dan ineens tot de conclusie kwam dat 2 minuten hardlopen echt heel lang is _O-

En voor je het weet loop je een Damloop en vraag je je af waar de afgelopen twee uur heengevlogen zijn. :') (Ik ben goed in langzaam en ver, niet in snel. :P )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194704472
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 20:15 schreef Sumppi het volgende:
@:Shandaly, is de poes al terecht?
Ja!!!! *O*

Gisteravond rond etenstijd kregen we een belletje van amivedi dat er een straat verderop een poes gevonden was die op de onze zou lijken. Vijf minuten later stond ik daar, en het was idd ons poezemeisje!!!

Zo raar nu... ze is 10 dagen weggeweest, ik had in mijn hoofd al soort van afscheid genomen omdat ik echt niet had verwacht haar ooit nog levend terug te vinden, en nu... nu ligt ze hier naast me op de bank te slapen en spinnen alsof er helemaal niets gebeurd is! Pokkepoes!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 14:10:12 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194704476
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:09 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ja!!!! *O*

Gisteravond rond etenstijd kregen we een belletje van amivedi dat er een straat verderop een poes gevonden was die op de onze zou lijken. Vijf minuten later stond ik daar, en het was idd ons poezemeisje!!!

Zo raar nu... ze is 10 dagen weggeweest, ik had in mijn hoofd al soort van afscheid genomen omdat ik echt niet had verwacht haar ooit nog levend terug te vinden, en nu... nu ligt ze hier naast me op de bank te slapen en spinnen alsof er helemaal niets gebeurd is! Pokkepoes!!
Oh, wat fijn!!!
pi_194704479
Ja, heel rustig aan. 20 jaar geleden (toen ik nog conditie had) ging ik eens mee een rondje hardlopen met mijn zwager. De eerste paar kilometer moest hij me steeds manen nog langzamer te gaan. Zo rustig dat ik dacht: ik kan wel rondjes om jou gaan rennen. Maargoed, zo hield ik het wel 15 km vol. Rare gewaarwording dat ik mijn benen niet stil kon houden toen we eenmaal thuis waren.

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja, als je geen conditie hebt voelt het als een eeuwigheid. :D
pi_194704489
quote:

[..]

Ja!!!! *O*

Oh wat fijn en een opluchting!!! *O* Heeft lang geduurd. :o ;(
pi_194704554
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En voor je het weet loop je een Damloop en vraag je je af waar de afgelopen twee uur heengevlogen zijn. :') (Ik ben goed in langzaam en ver, niet in snel. :P )
Haha gaaf hoor.

Zo ver komt het bij mij nooit..
heb astma en eigenlijk elke winter lukt het lopen echt niet of heb ik een dikke longontsteking waardoor ik uberhaupt normaal lopen al een aardige inspanning vind.
Met als gevolg dat in het voorjaar ik gewoon weer opnieuw kan beginnen.. superfrustrerend
pi_194704562
quote:

[..]

Ja!!!! *O*

*O* *O*
pi_194704796
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha gaaf hoor.

Zo ver komt het bij mij nooit..
heb astma en eigenlijk elke winter lukt het lopen echt niet of heb ik een dikke longontsteking waardoor ik uberhaupt normaal lopen al een aardige inspanning vind.
Met als gevolg dat in het voorjaar ik gewoon weer opnieuw kan beginnen.. superfrustrerend
Kak, da's inderdaad frustrerend. -O- Jammer ook, want in de winter loopt het enorm fijn. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194705167
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kak, da's inderdaad frustrerend. -O- Jammer ook, want in de winter loopt het enorm fijn. :D
Mja.. tot oktober ofzo...
dqn slaat het weer om en is het klaar tor feb/maart ofzo
Schiet echt niet op.
pi_194705430
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm ik ben ooit begonnen met Evy
Van de belgische radio.. die heeft zo’n podcast gemaakt. Werkt heel goed.
Oja daar ben ik ook ooit meebegonnen. Maar das lang geleden en nu ben ik te zwaar om hard te lopen.
pi_194705450
quote:

[..]

Ja!!!! *O*

Wat fijn *O*
pi_194707017
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 15:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja daar ben ik ook ooit meebegonnen. Maar das lang geleden en nu ben ik te zwaar om hard te lopen.
Zwaarder dan ik?
Ik ben niet heel erg licht ofzo _O-
pi_194707070
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 18:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zwaarder dan ik?
Ik ben niet heel erg licht ofzo _O-
Weeg je meer dan 100kilo?

Ik ga het in ieder geval mijn enkels/knieen niet meer aan doen
  Moderator maandag 24 augustus 2020 @ 19:47:22 #31
382129 crew  Donna
pi_194707195
Ik kon het met 80 kilo ook al niet meer. M'n knieën.

Maar ik ben sowieso een sport hater.

Ik zag wel dat de kat van @Shandaly terug is! O+
  Moderator maandag 24 augustus 2020 @ 19:48:37 #32
382129 crew  Donna
pi_194707212
Bedankt voor de sterkte wensen. Het besef van de komende 12 weken niks doen moet nog even komen denk ik, maar kan er denk ik wel in berusten. :Y
pi_194707245
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 19:47 schreef Donna het volgende:
Ik kon het met 80 kilo ook al niet meer. M'n knieën.

Maar ik ben sowieso een sport hater.

Ik zag wel dat de kat van @:Shandaly terug is! O+
Ik heb het wandelen helemaal herontdekt O+ geen gekke sporten waar je blessures van krijgt maar gewoon lekker bewegen.

Tot een half jaar geleden deed ik ook nog buikdansen maar dat ligt even stil.
  Moderator maandag 24 augustus 2020 @ 19:52:24 #34
382129 crew  Donna
pi_194707283
Wandelen is wel fijn inderdaad! Al kan ik nu met buik alleen maar traag sjokken anders krijg ik buikpijn.
En hoelahoepen vond ik ook altijd leuk!
pi_194707312
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 19:52 schreef Donna het volgende:
Wandelen is wel fijn inderdaad! Al kan ik nu met buik alleen maar traag sjokken anders krijg ik buikpijn.
En hoelahoepen vond ik ook altijd leuk!
Hoelahoepen zou ik ook echt weer moeten doen. Maarja te veel hobbies :D

Lijkt me zwaar zo'n buik. Gelukkig is het nu tenminste niet meer zo warm.
pi_194707375
De kop is eraf! Was eigenlijk wel fijn met de zon zo laag en de zwaluwen boven mijn hoofd.

Eigenlijk is het voor mijn gewrichten ook niet best, maar wandelen vind ik niets aan, zwemmen durf ik in deze tijd niet en fietsen doe ik al. En er moet echt wat gebeuren voor ik mijn eigen veters niet meer kan strikken. :+ En ik hoop dat het ook wat doet voor mijn hoofd. Nu merk ik dat ik regelmatig een sombere stemming heb en dat wil ik ook veranderen.
pi_194707421
Hoelahoepen heb ik nooit onder de knie gekregen. Peuter heeft pas een hoepel gekregen. Geeft ze hem een zetje en zodra hij de grond raakt wiebelt ze met haar billen. :D
  maandag 24 augustus 2020 @ 21:15:58 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194707617
Ik kom even de groeten doen.
pi_194707935
Even tussendoor.
pi_194708144
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Weeg je meer dan 100kilo?

Ik ga het in ieder geval mijn enkels/knieen niet meer aan doen
Eh ja :X
pi_194708170
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 20:29 schreef Sumppi het volgende:
De kop is eraf! Was eigenlijk wel fijn met de zon zo laag en de zwaluwen boven mijn hoofd.

Eigenlijk is het voor mijn gewrichten ook niet best, maar wandelen vind ik niets aan, zwemmen durf ik in deze tijd niet en fietsen doe ik al. En er moet echt wat gebeuren voor ik mijn eigen veters niet meer kan strikken. :+ En ik hoop dat het ook wat doet voor mijn hoofd. Nu merk ik dat ik regelmatig een sombere stemming heb en dat wil ik ook veranderen.
Wij kochten just dance...

Lol en actief

En dochter heeft een oneindige conditie ongeveer.... dus dat is doorbikkelen voor mams _O-

Overigens ging ze vroeger ook weleens mee hardlopen.. rondjes, vooruit.. terug.. nog een rondje.
En dan nog steeds fris thuiskomen dus _O-
Ook toen ik meer dan 5km liep..
en al die hardlopers maar zeggen dat het ongezond is voor een kind... het kostte dr uberhaupt geen enkele moeite.
Net buiten spelen met mama.. alleen is mama daarna wel moe.
pi_194709281
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Eh ja :X
Maar jij bent vast een paar koppen groter :D

Maar goed meer mensen die met een hoger bmi dan ik hardlopen, maar ik ga het echt niet meer doen.
En ik zie mezelf ook geen 20 kilo meer afvallen :+ dus denk dat mijn hardloopcarriere voorbij is.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:33:10 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194709466
Ik heb overwogen om te gaan hardlopen. Leek me wel lekker efficiënt. Ik haat sport, wandelen ben ik wel gaan waarderen, dat zou ik echt weer dagelijks moeten doen. Maar het kost wel tijd. Net als zwemmen, nog meer gedoe. Toen ik twee jaar terug weer vrij fit was (altijd komt de klad er weer in) leek het mijn man toch geen goed idee, dat hardlopen. En dat was toch wel verstandig advies. Inmiddels heb ik een linker knie die af en toe een pijnscheut geeft en het heeft niet geholpen dat ik een keer raar over een stoeprand ben gestruikeld. Wel een verklaarbare struikelpartij, gelukkig. :X
pi_194710064
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 08:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb overwogen om te gaan hardlopen. Leek me wel lekker efficiënt. Ik haat sport, wandelen ben ik wel gaan waarderen, dat zou ik echt weer dagelijks moeten doen. Maar het kost wel tijd. Net als zwemmen, nog meer gedoe. Toen ik twee jaar terug weer vrij fit was (altijd komt de klad er weer in) leek het mijn man toch geen goed idee, dat hardlopen. En dat was toch wel verstandig advies. Inmiddels heb ik een linker knie die af en toe een pijnscheut geeft en het heeft niet geholpen dat ik een keer raar over een stoeprand ben gestruikeld. Wel een verklaarbare struikelpartij, gelukkig. :X
Hardlopen is tijdtechnisch wel fijn natuurlijk. Maar je hoort zo vaak blessures....

Hoe lang geleden is de struikelpartij?
pi_194710183
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 19:48 schreef Donna het volgende:
Bedankt voor de sterkte wensen. Het besef van de komende 12 weken niks doen moet nog even komen denk ik, maar kan er denk ik wel in berusten. :Y
Ik moet nog even bijlezen geloof ik... was er de afgelopen tijd niet helemaal bij :@

Hier zijn de kinderen sinds gister weer naar school, is de poes thuis, en heb ik over 2 weken vakantie... *O*
Weliswaar nu weer een thuiswerkweek, maar het begint langzaamaan een beetje normaal te voelen. Wel deze week een afspraak bij de huisarts om eens uit te zoeken waarom ik de laatste tijd zo ontzettend slecht in mijn vel zit. Ik heb vorige week bijna staan janken op kantoor omdat ik niet aan het bureau kon zitten waar ik de dag ervoor had gezeten.. 8)7
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:29:59 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194710235
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 09:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hardlopen is tijdtechnisch wel fijn natuurlijk. Maar je hoort zo vaak blessures....

Hoe lang geleden is de struikelpartij?
April. Het voelt nu toch nog steeds als een beetje een beurse plek.
pi_194710265
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 08:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar jij bent vast een paar koppen groter :D

Maar goed meer mensen die met een hoger bmi dan ik hardlopen, maar ik ga het echt niet meer doen.
En ik zie mezelf ook geen 20 kilo meer afvallen :+ dus denk dat mijn hardloopcarriere voorbij is.
Mja.. uiteindelijk is hoe hoger je bmi... het natuurlijk gewoon slechter voor je lijf.

Ben er ooit mee begonnen op advies van de huisarts ivm mega oververmoeid omdat mijn baby hele nachten huilde en liefst overdag ook nog.
Mocht zelf weten wat.. als het maar iets was.
En dan is bijkomend voordeel dat je je sowieso snel beter gaat voelen... in je hoofd :)

Inmiddels ook niet meer onwijs gemotiveerd.
Doe nu vooral de oefeningen die mijn lief aanraadde ivm strekken van kuitspieren.
(Die zijn helemaal stijf en waarschijnlijk de oorzaak van mijn zere voet dus nu stelselmatig massage en rekken/strekken. En spontaan minder last van mn voet als we wandelen dus Motivatie hoef ik niet ver te zoeken :) )
En schouder/rugspieren met de daarbij passende rek/strekoefeningen en de massage van mijn lief aldaar. Voelt allemaal wel wat soepeler... maar Bovenal ook dan meteen het gevoel dat ik nog wat anders heb gedaan dan binnen gevegeteerd.
Het is niet heel inspannend verder... maar toch wel fijn.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:33:36 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194710281
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 09:26 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik moet nog even bijlezen geloof ik... was er de afgelopen tijd niet helemaal bij :@

Hier zijn de kinderen sinds gister weer naar school, is de poes thuis, en heb ik over 2 weken vakantie... *O*
Weliswaar nu weer een thuiswerkweek, maar het begint langzaamaan een beetje normaal te voelen. Wel deze week een afspraak bij de huisarts om eens uit te zoeken waarom ik de laatste tijd zo ontzettend slecht in mijn vel zit. Ik heb vorige week bijna staan janken op kantoor omdat ik niet aan het bureau kon zitten waar ik de dag ervoor had gezeten.. 8)7
Kan goed zijn om dat een keer bij je huisarts hardop te zeggen.

Een kat die zoek is kan natuurlijk best je emmer hebben laten overlopen. Maar waarom zit je emmer zo vol, is wel de vraag. :*
pi_194710286
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 09:26 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Woops... dat is wel een redelijke hint... dat er ergens iets mis gaat inderdaad.

Had het laatst ook.. in combi met roerig verleden wilde de hr manager me vast doorsturen naar een psycholoog. Dat gaat me dan weer wat ver :)
pi_194710411
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 09:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

April. Het voelt nu toch nog steeds als een beetje een beurse plek.
Vervelend -O- dat is ook al best een lange tijd

@Uhmmpie wat vervelend die massages ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')