Ja, het zal nu wel heel rustig zijn. Heb je het strand bijna voor je alleen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was in het begin wel even wennen aan de drukte, vooral in de zomermaanden, maar ja, je hebt dan ook wel weer allerlei gezellige evenementen voor je deur. Ibiza-markten, kunstexposities, shows voor de kleintjes, paardenrennen, muziekfestivals, bloemencorso en what have you.
En toen kwam Corona..
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou maar een lang monoloog getikt hebben klik je op invoeren.... jammer lukt niet site weer down 🤨
Eerlijk.... ik ben blij dat het over is.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik sluit me er nog even voor af en hou zo lang mogelijk vast aan de zomer.
Grapjurk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter allemaal korte posts dan, want anders loop je het risico je lange post kwijt te zijn als de boel weer vast loopt.
Ga je in dts posten voor wat diepgang?
Ja beter. Hoop voor danny dat het nu klaar is. Dit is niet leuk zoquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Dus altijd eerst even een ctrl-C doen.
O nee hoor. Het is hartstikke druk geweest, maar alle evenementen zijn het hele jaar al afgelast.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het zal nu wel heel rustig zijn. Heb je het strand bijna voor je alleen.
Ik kan me wel voorstellen dat het voor veel mensen te warm was, zelf heb ik er niet zo heel veel last van, ik hou wel van dat extreme weer.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerlijk.... ik ben blij dat het over is.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het voor veel mensen te warm was, zelf heb ik er niet zo heel veel last van, ik hou wel van dat extreme weer.
Er is blijkbaar iemand goed pissig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beter. Hoop voor danny dat het nu klaar is. Dit is niet leuk zo
Mag het hopen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:35 schreef Dotteke het volgende:
@:pearlbitch. Quoten lukt niet
Ja ellende dat alles afgelast is. Hopelijk is de volgende zomer dat kudt virus onder controle.
Las net dat het voor danny niet voels als een doss aanval.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is blijkbaar iemand goed pissig.
Ow ik las eerder iets anders.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las net dat het voor danny niet voels als een doss aanval.
Dat kan, zijn er eel meer. Ik heb he zlefs in de winter vaak te warm. Ik heb het wel uitgehouden hoor. Maar dan binnen bij de ventilator en alles dicht.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het voor veel mensen te warm was, zelf heb ik er niet zo heel veel last van, ik hou wel van dat extreme weer.
Ja klopt. Maar las net wat anders. Kijken of ik het nog kan vinden.quote:
Ik geloof je zo ook wel hoorquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar las net wat anders. Kijken of ik het nog kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |