Waarschijnlijk was ik dan ergens anders ofzo gebeurd wel eens vakerquote:Op maandag 24 augustus 2020 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Forum deed het hier gewoon bij mij
Meld!quote:
Neuh..quote:
Mooi, is dat jou uitzicht?quote:
quote:
Wauw. Wat mooi om zo uitzicht te hebben.quote:
Zal wel lekker rustig geweest zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2020 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Forum deed het hier gewoon bij mij
Bij een strakke heldere lucht kijken we links tot aan Rotterdam en rechts tot aan IJmuiden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw. Wat mooi om zo uitzicht te hebben.
Echt prachtig. Is ook altijd mijn wens geweest om op zo plaats te wonen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij een strakke heldere lucht kijken we links tot aan Rotterdam en rechts tot aan IJmuiden.
[ afbeelding ]
Voor zolang ut duurtquote:
Liggen er al Deissy.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
De kruidnoten zullen binnenkort ook wel weer in de supermarkt liggen
Echt?! Ik heb ze nog niet gezien, maar misschien heb ik me er wel voor afgeslotenquote:
Heb ze ook niet gezien maar was op de radio vorige weekquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik heb ze nog niet gezien, maar misschien heb ik me er wel voor afgesloten
Ja in dts heeft degene met laatste oost steeds mooi geluk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post alles van je kwijt wil achter elkaar
Het was in het begin wel even wennen aan de drukte, vooral in de zomermaanden, maar ja, je hebt dan ook wel weer allerlei gezellige evenementen voor je deur. Ibiza-markten, kunstexposities, shows voor de kleintjes, paardenrennen, muziekfestivals, bloemencorso en what have you.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt prachtig. Is ook altijd mijn wens geweest om op zo plaats te wonen.
Ik sluit me er nog even voor af en hou zo lang mogelijk vast aan de zomer.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze ook niet gezien maar was op de radio vorige week
Ja Mario over de zeik zekerquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in dts heeft degene met laatste oost steeds mooi geluk.
Je zou maar een lang monoloog getikt hebben klik je op invoeren.... jammer lukt niet site weer down 🤨quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een lang monoloog houden want je weet nooit wanneer fok er weer mee ophoudt en voor die tijd moet je wel alles gezegd hebben wat er te zeggen valt.
Goed anyways.
Ik ga mezelf even wat diepgang gunnen.
Beter allemaal korte posts dan, want anders loop je het risico je lange post kwijt te zijn als de boel weer vast loopt.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een lang monoloog houden want je weet nooit wanneer fok er weer mee ophoudt en voor die tijd moet je wel alles gezegd hebben wat er te zeggen valt.
Goed anyways.
Ik ga mezelf even wat diepgang gunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |