Mijn koffie wel ☕quote:
Is die zo technischquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
DJMO heeft het even gefixt.
JUI / Bedankt DJMO voor het repareren van FOK!
er zit al een slotje opquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
Nog steeds een beetje hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is die zo technisch?
Dat zal wel een klus geweest zijn dan..... Fok was helemaal kapoet vannacht
Dat blijkt fake te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
Het was geen Ddos aanval, er waren problemen met één van de servers, die is vervangen, de fileserver werkt nog niet lekker, maar daar zijn ze ook mee bezig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Okéeeeeeeeee , een DDoS aanval
ik snap amper wat dat is
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was geen Ddos aanval, er waren problemen met één van de servers, die is vervangen, de fileserver werkt nog niet lekker, maar daar zijn ze ook mee bezig.
Ja, dát snap ik wel... maar hoe je dat allemaal weer goed?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was geen Ddos aanval, er waren problemen met één van de servers, die is vervangen, de fileserver werkt nog niet lekker, maar daar zijn ze ook mee bezig.
Dat lukt Iteejer en zoem wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dát snap ik wel... maar hoe je dat allemaal weer goed?
Dat is de vraag
IEMAND heeft in ieder geval vannacht Lol gehadquote:
De server gaf het gewoon op, niets geen aanval van buiten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
IEMAND heeft in ieder geval vannacht Lol gehad![]()
kan je zo ''iemand'' dan traceren? Of is dat onmogelijk?
Oh........ oké...quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De server gaf het gewoon op, niets geen aanval van buiten.
Vragen die aan jou gesteld worden beantwoord je niet, maar als ze niet aan jou gesteld worden beantwoord je ze welquote:
Check je dm maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:05 schreef chufi het volgende:
Het zal wel, kennelijk iets gemist, maar met het huidige Fok is dat best mogelijk
quote:
Whatever, als je je gluiperige opmerkingen in het vervolg maar voor je houdt.quote:
Lag het aan jouquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:36 schreef D. het volgende:
Sorry voor de flauwe mop, het forum kon het bij voorbaat al niet aan geloof ik
Server met een vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:36 schreef D. het volgende:
Sorry voor de flauwe mop, het forum kon het bij voorbaat al niet aan geloof ik
Hopelijk is het nu wel klaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Server met een vooruitziende blik.
Ik schijn soms voorspelbaar te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Server met een vooruitziende blik.
Ik heb nog meer mopjes hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hopelijk is het nu wel klaar.
Nee hoor.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:02 schreef Sodeknetters het volgende:
Dankzij de downtime wel een goeie film gezien. No country for old man.
Het heeft soms voordelen als iets het even niet doet.
Mogge!
Ja soms is reclame belangrijkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Alleen hadden die klojo’s van rtl 7 het einde er afgeknipt om de reclame op tijd te kunnen starten.
Altijd belangrijker en op primetime kan ik dat nog snappen. Maar om 2 uur s’nachts, reclames met hijglijnen?quote:
Bestaat dat nog jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd belangrijker en op primetime kan ik dat nog snappen. Maar om 2 uur s’nachts, reclames met hijglijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |