Vragen die aan jou gesteld worden beantwoord je niet, maar als ze niet aan jou gesteld worden beantwoord je ze welquote:
Check je dm maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:05 schreef chufi het volgende:
Het zal wel, kennelijk iets gemist, maar met het huidige Fok is dat best mogelijk
quote:
Whatever, als je je gluiperige opmerkingen in het vervolg maar voor je houdt.quote:
Lag het aan jouquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:36 schreef D. het volgende:
Sorry voor de flauwe mop, het forum kon het bij voorbaat al niet aan geloof ik
Server met een vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:36 schreef D. het volgende:
Sorry voor de flauwe mop, het forum kon het bij voorbaat al niet aan geloof ik
Hopelijk is het nu wel klaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Server met een vooruitziende blik.
Ik schijn soms voorspelbaar te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Server met een vooruitziende blik.
Ik heb nog meer mopjes hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hopelijk is het nu wel klaar.
Nee hoor.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:02 schreef Sodeknetters het volgende:
Dankzij de downtime wel een goeie film gezien. No country for old man.
Het heeft soms voordelen als iets het even niet doet.
Mogge!
Ja soms is reclame belangrijkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Alleen hadden die klojo’s van rtl 7 het einde er afgeknipt om de reclame op tijd te kunnen starten.
Altijd belangrijker en op primetime kan ik dat nog snappen. Maar om 2 uur s’nachts, reclames met hijglijnen?quote:
Bestaat dat nog jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd belangrijker en op primetime kan ik dat nog snappen. Maar om 2 uur s’nachts, reclames met hijglijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |