Mijn koffie wel ☕quote:
Is die zo technischquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
DJMO heeft het even gefixt.
JUI / Bedankt DJMO voor het repareren van FOK!
er zit al een slotje opquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
Nog steeds een beetje hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is die zo technisch?
Dat zal wel een klus geweest zijn dan..... Fok was helemaal kapoet vannacht
Dat blijkt fake te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
Het was geen Ddos aanval, er waren problemen met één van de servers, die is vervangen, de fileserver werkt nog niet lekker, maar daar zijn ze ook mee bezig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Okéeeeeeeeee , een DDoS aanval
ik snap amper wat dat is
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was geen Ddos aanval, er waren problemen met één van de servers, die is vervangen, de fileserver werkt nog niet lekker, maar daar zijn ze ook mee bezig.
Ja, dát snap ik wel... maar hoe je dat allemaal weer goed?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was geen Ddos aanval, er waren problemen met één van de servers, die is vervangen, de fileserver werkt nog niet lekker, maar daar zijn ze ook mee bezig.
Dat lukt Iteejer en zoem wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dát snap ik wel... maar hoe je dat allemaal weer goed?
Dat is de vraag
IEMAND heeft in ieder geval vannacht Lol gehadquote:
De server gaf het gewoon op, niets geen aanval van buiten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
IEMAND heeft in ieder geval vannacht Lol gehad![]()
kan je zo ''iemand'' dan traceren? Of is dat onmogelijk?
Oh........ oké...quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De server gaf het gewoon op, niets geen aanval van buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |