in stand gehouden toch?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had jij de OP wel in stand gelaten?
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
in stand gehouden toch?
Of intact laten
Hm
Hoe dan ook, nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
in stand gehouden toch?
Of intact laten
Hm
Hoe dan ook, nee.
Nee, dat was een verwijzing naar een blunder van onlogisch.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wtf ik heb je niks misdaan smerige pedo.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was een verwijzing naar een blunder van onlogisch.
Maar omdat je gelijk zo achterlijk loopt te schelden hebben we nu ruzie.
Echt hele treurige 'humor' heb je dan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
Hardop gelachen om de opmerking van @:Mexicanobakker in Feyenoord-topic.
Zo is dat makker.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest. Jouw maandag kan niet meer stuk.
Gekeken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
quote:
Ohquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt hele treurige 'humor' heb je dan.
Dat valt reuze mee, ze gaat een weekje weg omdat mensen nare dingen hebben gezegd over haar overleden moeder?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
De dochter van Johan heeft een stevige meltdown gehad.
User @maxi-mus overdrijft graag.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ze gaat een weekje weg omdat mensen nare dingen hebben gezegd over haar overleden moeder?
Dat valt helemaal niet mee, haar laatste 20 (+) berichten zijn allemaal jankberichten en dan heeft ze er ook nog een aantal verwijderd. (en toen was ze dronken)quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ze gaat een weekje weg omdat mensen nare dingen hebben gezegd over haar overleden moeder?
Niet eens een kleine glimlach.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
Meid het is allemaal wat.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee, haar laatste 20 (+) berichten zijn allemaal jankberichten en dan heeft ze er ook nog een aantal verwijderd. (en toen was ze dronken)
Ik ga gelijk kijken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
Je moet niks.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gvd. Beetje verkouden en beetje hoesten. Nou moet ik me laten testen ofzo.
Stel je niet aan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oké je hebt dus blijkbaar gewoon nog nooit iemand een serieuze meltdown zien krijgen. Ik verwijs je voor meer achtergrondinformatie aangaande dit onderwerp graag door naar de PoHi van @Lenny_Leonardquote:
Stijn heeft ook wel eens mooie meltdowns, maar niet meer zo vaak als vroegah.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké je hebt dus blijkbaar gewoon nog nooit iemand een serieuze meltdown zien krijgen. Ik verwijs je voor meer achtergrondinformatie aangaande dit onderwerp graag door naar de PoHi van @:Lenny_Leonard
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Driemaal is scheepsrecht.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Stelt al met al ook weinig voor zo'n testje.
Al twee gehad nu.
Een satirisch talkshow dat het hele wereldje in Hilversum subtiel roostert. Maar dat subtiele bevalt niet iedereen.quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn heeft ook wel eens mooie meltdowns, maar niet meer zo vaak als vroegah.
wowquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
JE DIKKE TERINGMOEDERquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké je hebt dus blijkbaar gewoon nog nooit iemand een serieuze meltdown zien krijgen. Ik verwijs je voor meer achtergrondinformatie aangaande dit onderwerp graag door naar de PoHi van @:Lenny_Leonard
Dit is echt totaal niet grappig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een satirisch talkshow dat het hele wereldje in Hilversum subtiel roostert. Maar dat subtiele bevalt niet iedereen.
[ twitter ]
Aansteller.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Al twee gehad nu.
Wie ben jij?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een satirisch talkshow dat het hele wereldje in Hilversum subtiel roostert. Maar dat subtiele bevalt niet iedereen.
[ twitter ]
Laat je je echt testen voor elk kuchje dan?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Al twee gehad nu.
2 minuten van mn leven verspildquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat je je echt testen voor elk kuchje dan?
Volgens mij moet je ernstige psychische problemen hebben als je hier om moet lachen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hm oke.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
Klachten die jij omschrijft had ik ook, een keer behoorlijke keelpijn er bij. Dan moet je je gewoon laten testen @:Justin_Case .
Het is net als de lama's een beetje boomerhumor inderdaad. Stijn is altijd al vroegvolwassen geweest.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stijn en Marcel van Roosmalen vinden het wel leuk. Toch twee van je helden.
Oh je gaat je nog echt laten testen om niks ookquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm oke.
Morgenmiddag aan de beurt.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je gaat je nog echt laten testen om niks ook
Blijkbaar heb je wat aandacht nodig.
Oke Scrummiequote:Op maandag 24 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik luister gewoon naar mijn regering. Dat zou jij ook moeten doen.
Waarom vind jij het dan niet leuk?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ernstige psychische problemen hebben als je hier om moet lachen.
Dat deden de Duitsers in de jaren 40 ook!!!quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik luister gewoon naar mijn regering. Dat zou jij ook moeten doen.
Het is zo pijnlijk niet grappig, dat kan ik niet eens onder woorden brengen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom vind jij het dan niet leuk?
Je snapt het niet, geeft niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is zo pijnlijk niet grappig, dat kan ik niet eens onder woorden brengen.
Weet ik veel.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou echt Promenade gaan kijken als ik jou was. Volgens mij kom jij dan niet weer bij van het lachen.quote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou echt Promenade gaan kijken als ik jou was. Volgens mij kom jij dan niet weer bij van het lachen.
Hier wordt niet geroddeld @Mexicanobakkerquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is net zo grappig als Mexicanobakker
Misschien vind hij The Walking Dead ook wel leuk. Lekker GTST met zombies.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou echt Promenade gaan kijken als ik jou was. Volgens mij kom jij dan niet weer bij van het lachen.
@onlogischquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien vind hij The Walking Dead ook wel leuk. Lekker GTST met zombies.
Mietjequote:Op maandag 24 augustus 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn van zaterdag
Toch wel even wat anders zo’n wedstrijdje
Jij bent toch geen 40+ ?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn van zaterdag
Toch wel even wat anders zo’n wedstrijdje
Ik begrijp wel dat bij jou de eerste gedachte bij mensen is dat je er gewoon niks van snapt als jij iets niet leuk vindt.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:49 schreef GGMM het volgende:
Ik word altijd zo moe van mensen die zeggen "oh je snapt het gewoon niet" als je iets achterlijks wat zij leuk vinden zelf niet leuk vindt.
Het ging over Caland, mokerdebiel.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat bij jou de eerste gedachte bij mensen is dat je er gewoon niks van snapt als jij iets niet leuk vindt.
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee, haar laatste 20 (+) berichten zijn allemaal jankberichten en dan heeft ze er ook nog een aantal verwijderd. (en toen was ze dronken)
Hier roddelen we niet. @Sandersquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
Sander S stopt ermee jaaaaaaaaaaaaaaaa @:zipportal
Bron?quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
Waarmeequote:Op maandag 24 augustus 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
Wat heeft Ludo hier mee te maken?quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet. @:SanderS
@SanderQuotequote:Op maandag 24 augustus 2020 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet. @:SanderS
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heeft Ludo hier mee te maken?
die is er nog niet. we zijn nog aan het uitzoeken wat het probleem was. mogelijk ddosquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
@:Danny kom je makkers van VBL als eerste een verklaring geven aub.
Oei. Dat is minder. Sterkte makker. Als je de VBL Knokploeg nodig hebt, weet je ons te vinden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
die is er nog niet. we zijn nog aan het uitzoeken wat het probleem was. mogelijk ddos
Topshowquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/sa(...)lkshow-op1~a3ee021c/
Tijd voor de FOK!Knokploeg dus.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
die is er nog niet. we zijn nog aan het uitzoeken wat het probleem was. mogelijk ddos
Wtfquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik wil wel.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Topshow
Wie gaat er nu naast Welmoedje zitten?
quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/sa(...)lkshow-op1~a3ee021c/
Lenny is niet domquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:48 schreef JanCees het volgende:
Kijk die domrechtse tokkies lenny en Scrummie blij zijn
Doe normaal over Lenny.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:48 schreef JanCees het volgende:
Kijk die domrechtse tokkies lenny en Scrummie blij zijn
Lekker voor je.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb een sneetje onder mijn rechterneusgat.
Door die ddos is alles direct openbaar geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
He, de notes hebben geen vertraging meer van 7 dagen.
WAT IS DIT?!?!?!??!?!
Mijn laatste note heb ik van moderator @onlogisch ontvangen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
He, de notes hebben geen vertraging meer van 7 dagen.
WAT IS DIT?!?!?!??!?!
Ik van moderator @skysherrifquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mijn laatste note heb ik van moderator @:onlogisch ontvangen.
Ken ik niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik van moderator @:skysherrif
wtfquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:54 schreef Tjacka het volgende:
Wat een grappig programmaatje dat promenade.
Ken ik nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:54 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:54 schreef Tjacka het volgende:
Waarom zou ik domme debielquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kijken jullie zo gezellig mee?
Ik peins er niet over.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kijken jullie zo gezellig mee?
Dan donder je toch lekker op.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Er heerst hier geen saamhorigheidsgevoel.
Hier roddelen we niet @xcachetquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Krijg een ontstoken hartspier, met je micropenis.
incasseren en uitdelen, dat is het mottoquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wij sijn Nederland wij sijn Nederlandquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
oh maximus gaat weer tokkies nadoenquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij sijn Nederland wij sijn Nederland
Heel erg grappig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ja en jr ookquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
Zag ik trouwens goed dat @:kingroland hier weer post?
in de randstad hebben wij dat soort types nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh maximus gaat weer tokkies nadoen
even lachen allemaal
waarom vraag je het danquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wist ik al (van jr, niet van kingroland anders vroeg ik het niet)
Hier ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in de randstad hebben wij dat soort types niet
Maar hij gaf al aan ook weer weg te zijn tot januari.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik gisteren mobiel zat en gementiont werd in het CL-topic ik even vluchtig keek maar toen zag dat de mentinon me niks boeide dus sloot ik het direct weer af, maar toen ik het afgesloten had dacht ik: "huh, was dat nou kingroland?"quote:
Grappiger zelfs.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is net zo grappig als Mexicanobakker
Geef hem maar de klaasweetalles behandeling.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
Daarvoor ga je maar naar ONZ, POL of COR.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
DOE DIT NIET.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:16 schreef Erasmus het volgende:
Heeft user @:KingRoland hier al gepost?
Ja, of naar ONZ SC. Maar dat is niet ONZ.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daarvoor ga je maar naar ONZ, POL of COR.
Zout op met die mongoolquote:
Ik ga maar weer verder aan het werk.quote:
Goed om te zien dat je weer thuis werkt ouwe reus.quote:
Break the rules, but first break the rulers.quote:
Dit klopt, maar ook al wel een half jaar geen bal aangeraakt. Toch een wat andere belasting op je spieren dan fitness.quote:
Dat is een ander nummer.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Break the rules, but first break the rulers.
Dit geldt nu ook voor jouquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de post negeren.
[ afbeelding ]
Maar je MOET er per se iets van zeggen.
Je snapte het gewoon niet!quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En die wil ik nooit meer horen.
Dat doe ik toch wel, en dat wist je best.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, anders blijf je maar doorgaan.
AFGEHANDELD.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:30 schreef Erasmus het volgende:
Heeft iemand een dikke technoplaat voor mij dat ten gunste komt voor mijn productiviteit op werk?
Hier hebben jullie er een van mij:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:30 schreef Erasmus het volgende:
Heeft iemand een dikke technoplaat voor mij dat ten gunste komt voor mijn productiviteit op werk?
Hier hebben jullie er een van mij:
Hier kan ik zo verschrikkelijk kwaad om worden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, nog steeds geen volière. Heb de webshop gebeld en in m'n beste Duits aangegeven dat de koerier aan het kutten is. Adres waar het bezorgd moet worden is al sinds woensdag bekend, maar bezorgen ho maarEn maar blijven beloven dat ze het toch ECHT vandaag of morgen komen brengen, om vervolgens te lezen dat het wéér uitgesteld wordt
Wat een walgelijke situatie Drizzt!quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, nog steeds geen volière. Heb de webshop gebeld en in m'n beste Duits aangegeven dat de koerier aan het kutten is. Adres waar het bezorgd moet worden is al sinds woensdag bekend, maar bezorgen ho maarEn maar blijven beloven dat ze het toch ECHT vandaag of morgen komen brengen, om vervolgens te lezen dat het wéér uitgesteld wordt
bizarquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vreemd. Meestal zijn die Duitsers toch wel goed in transport.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook het eerste wat ik dacht.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd. Meestal zijn die Duitsers toch wel goed in transport.
Mogguh Drizztquote:
Ik lees "net op" als "ik ben net uit bed"quote:
koffie net opquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik lees "net op" als "ik ben net uit bed"
Maar jij bent degene die er altijd moe van wordt, wat impliceert dat het jou vaker overkomt, maar begrijp dat je dat niet helemaal snapt.quote:
Oh. Nice.quote:
Nee, dat impliceert het niet, het impliceert dat ik dat vaak lees hier.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar jij bent degene die er altijd moe van wordt, wat impliceert dat het jou vaker overkomt, maar begrijp dat je dat niet helemaal snapt.
Donder op.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:27 schreef Fernweh het volgende:
@:Lenny_Leonard
Je bent denk ik verdwaald geraakt. Hier moet je zijn, veel plezier.
Gelieve mij niet meer te mentionen om mij te trollen, volgende keer zet ik een TR.
Verdwijn.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:27 schreef Fernweh het volgende:
Gelieve mij niet meer te mentionen om mij te trollen, volgende keer zet ik een TR.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:27 schreef Fernweh het volgende:
Nee.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zo praat je maar tegen je moeder.
Wespennest hier zo, geven jullie stofjes af als ik even iets zeg?quote:
Kijk je hebt toch manieren geleerd.quote:
Jij wilt blijkbaar niet dat hij jou een mention geeft en lastig valt. Om dat duidelijk te maken mention je hem en val je ons lastig. Denk je dat dit gaat helpen? Als het klaar is, rot dan op.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wespennest hier zo, geven jullie stofjes af als ik even iets zeg?
Lenny zat mij lastig te vallen ik zeg er wat van, het is voor mij dan nu ook klaar.
Waarom jullie allemaal zo boos worden als een zwerm wespen is mij een raadsel.
Nogmaals: Je had het kunnen lezen en niet erop kunnen reageren dan was het voorbij.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij wilt blijkbaar niet dat hij jou een mention geeft en lastig valt. Om dat duidelijk te maken mention je hem en val je ons lastig. Denk je dat dit gaat helpen? Als het klaar is, rot dan op.
GA NOU GEWOON WEGquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nogmaals: Je had het kunnen lezen en niet erop kunnen reageren dan was het voorbij.![]()
Gr gr - billenkletser Fernweh
Mooi duim, ik had ook ooit zo'n duim. Bij een potje armworstelen raakte hij geblesseerd.quote:
Mietjequote:Op maandag 24 augustus 2020 14:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mooi duim, ik had ook ooit zo'n duim. Bij een potje armworstelen raakte hij geblesseerd.
Bij het uitdelen ervan denk ik ook zo over die desbetreffende user.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Doe ik, maar ik kom steeds uit op een rotonde en dan ben ik weer hier.
Dat bespreek ik niet voor de schermen!quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij het uitdelen ervan denk ik ook zo over die desbetreffende user.
Uit nieuwsgierigheid, van wie is jouw laatste note?
Verzamelaars.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
Waarom worden er eigenlijk nog dvd's verkocht?
Die sparen enkel voor een John Deere grasmaaier.quote:
Donder nou maar op.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die sparen enkel voor een John Deere grasmaaier.
Maar dvd's kosten vrijwel niks in de productie. Dus is altijd lucratief om te verkopen.
We kunnen het beter niet laten donderen JanCees heeft het al koud, donder en regen maakt het niet beter.quote:
Moet je die troep maar niet etenquote:Op maandag 24 augustus 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)dood-br-br~a1fc4828/
Die onderste foto, gadverdamme.
TR meegepakt wegens onterechte mention.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:27 schreef Fernweh het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Worden jullie soms ook zo moe van het gedram van forum admin @:GGMM?
Ik word een beetje moe van jouw gezeur. Dadelijk ga je ook nog om haxball vragen terwijl er geen voetbal is.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Worden jullie soms ook zo moe van het gedram van forum admin @:GGMM?
Morgen dartsen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:47 schreef El-Stinho het volgende:
Scrummie wordt op zijn nummer gezet.
Het is dat er geen ander voetbal is. De Prummeliek blijft kleurloos.quote:
Ik heb eigenlijk wel zin in haxball.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van jouw gezeur. Dadelijk ga je ook nog om haxball vragen terwijl er geen voetbal is.
DRT is een warm bad.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is dat er geen ander voetbal is. De Prummeliek blijft kleurloos.
Een voor allen, allen voor een!quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wespennest hier zo, geven jullie stofjes af als ik even iets zeg?
Lenny zat mij lastig te vallen ik zeg er wat van, het is voor mij dan nu ook klaar.
Waarom jullie allemaal zo boos worden als een zwerm wespen is mij een raadsel.
Waren 2 vermakelijke voetbalweken, vooral de eerste week.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is dat er geen ander voetbal is. De Prummeliek blijft kleurloos.
want?quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar tijdstip voor borrelnootjes.
Nu transfermarkt en vrijdag begint de zeer sympathieke KKD.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waren 2 vermakelijke voetbalweken, vooral de eerste week.
Antonucci 🧡quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu transfermarkt en vrijdag begint de zeer sympathieke KKD.
oke leukquote:Op maandag 24 augustus 2020 16:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De likes blijven maar binnenstromen op mijn Willem Alexander tweetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |